Kompānija Audi Ženēvas autosalonā demonstrēs savu jauno modeli, kas atrodas vidējās cenu klases augstākajā segmentā. Jaunais Audi A6 parādīsies publikai 6. martā, bet jau 24. aprīlī tas būs nopērkams.
Uz Audi A6 Avant gan būs jāpagaida vismaz gads.
Audi A6 dzimtas turpinātājs ir par 13cm garāks, par 5cm platāks, par 1cm augstāks. Arī auto riteņu bāze palielinājusies par 83 mm. Jaunais A6 ir pirmais patstāvīgais modelis ar jauno radiatora resti Auto Union stilā - tādu pašu kā Audi A8 W12. Bez tam šis ir pirmais modelis, kas aprīkots ar dinamiskajām ksenona gaismām. Aizmugurē tas zaudējis apaļīgās līnijas - tagad tas ir ieguvis krietni asākas formas.
Mašīnas interjers stipri atgādina par savu vecāko brāli - Audi A8. Kā jaunums šeit atrodams neparastais stūres rats un plašā priekšējā konsole ar integrētu multimēdiju sistēmu. Pateicoties elektromehāniskai rokasbremzei, Audi ir atteicies no tās masīvā roktura.
Pateicoties lielajai riteņu bāzei, aizmugurējiem pasažieriem ir daudz vietas kājām. Bagāžas nodalījuma apjoms izaudzis pavisam nedaudz - līz 546 litri, tas saistīts ar to, ka virsbūve ir unificēta, lai varētu ražot arī Quattro versiju. Tāpat kā A4 un A8, Audi A6 aizmugurējais tilts balstās uz trapecveida svirām.
Zem motora pārsega slēpjas viens no 3 benzīna vai 2 dīzeļdzinējiem. Visi tie ir vairāk vai mazāk mūsdienīgi. Bāzes versija tiks aprīkota ar2,4 litru V6 dzinēju ar jaudu 177 Zs. Bez šī dzinēja A6 tiks uzstādīti arī 3,2 litru V6 FSI ar 225 255 Zs jaudu vai 4,2 litru V8 dzinējs ar 335 Zs jaudu. Ekonomiskākiem pircējiem tiek piedāvāti divi turbodīzeļi - 2,0 litru motoriņš ar 140 Zs un 3,0 litru V6 ar 225 Zs jaudu. Abi dīzeļdzinēji atbilst Euro4 pasībām.
Jaunais A6 var tikt aprīkots gan ar manuālo, gan automātisko pārnesumu kārbu. Bez tam, pirmo reizi šim modelim iespējam 7 pakāpju Tiptronic kārba.
Audi A6 Quattro noteikti tiks aprīkots ar 4,2 benzīna dzinēju vai 3 litru turbodīzelio. Bet arī 3,2 FSI dzinēju īpašnieki varēs pasūtīt Quattro piedziņu.
Bāzes versija aprīkota ar automātisko klimata kontroli, gaismas un lietus sensoriem, ESP, Brake-assist, frontāliem un sānu drošības spilveniem. Kā papildaprīkojums šeit iespējams viss pārējais...
Eiropā Audi A6 2,4 bāzes versija maksās ne vairāk kā 33,000 Eiro. Pati dārgākā versija - 4,2 Quattro maksās ap 60,000 Eiro. Interesanti, ka Audi cenu politika ir būvēta uz principa - par 5,000 lētāk kā Mercedes-Benz E-class.
Nu ko, jaunais BMW 5xx atkal sūkā ledu :-), redz kā būs ar MB.