Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Oficiāla informācija par jauno «Audi A6» 33

 
17.februāris 2004 10:03

Kompānija Audi Ženēvas autosalonā demonstrēs savu jauno modeli, kas atrodas vidējās cenu klases augstākajā segmentā. Jaunais Audi A6 parādīsies publikai 6. martā, bet jau 24. aprīlī tas būs nopērkams.

Uz Audi A6 Avant gan būs jāpagaida vismaz gads.

a6_1.jpg

Audi A6 dzimtas turpinātājs ir par 13cm garāks, par 5cm platāks, par 1cm augstāks. Arī auto riteņu bāze palielinājusies par 83 mm. Jaunais A6 ir pirmais patstāvīgais modelis ar jauno radiatora resti Auto Union stilā - tādu pašu kā Audi A8 W12. Bez tam šis ir pirmais modelis, kas aprīkots ar dinamiskajām ksenona gaismām. Aizmugurē tas zaudējis apaļīgās līnijas - tagad tas ir ieguvis krietni asākas formas.

a6_2.jpg

Mašīnas interjers stipri atgādina par savu vecāko brāli - Audi A8. Kā jaunums šeit atrodams neparastais stūres rats un plašā priekšējā konsole ar integrētu multimēdiju sistēmu. Pateicoties elektromehāniskai rokasbremzei, Audi ir atteicies no tās masīvā roktura.

Pateicoties lielajai riteņu bāzei, aizmugurējiem pasažieriem ir daudz vietas kājām. Bagāžas nodalījuma apjoms izaudzis pavisam nedaudz - līz 546 litri, tas saistīts ar to, ka virsbūve ir unificēta, lai varētu ražot arī Quattro versiju. Tāpat kā A4 un A8, Audi A6 aizmugurējais tilts balstās uz trapecveida svirām.

Zem motora pārsega slēpjas viens no 3 benzīna vai 2 dīzeļdzinējiem. Visi tie ir vairāk vai mazāk mūsdienīgi. Bāzes versija tiks aprīkota ar2,4 litru V6 dzinēju ar jaudu 177 Zs. Bez šī dzinēja A6 tiks uzstādīti arī 3,2 litru V6 FSI ar 225 255 Zs jaudu vai 4,2 litru V8 dzinējs ar 335 Zs jaudu. Ekonomiskākiem pircējiem tiek piedāvāti divi turbodīzeļi - 2,0 litru motoriņš ar 140 Zs un 3,0 litru V6 ar 225 Zs jaudu. Abi dīzeļdzinēji atbilst Euro4 pasībām.

Jaunais A6 var tikt aprīkots gan ar manuālo, gan automātisko pārnesumu kārbu. Bez tam, pirmo reizi šim modelim iespējam 7 pakāpju Tiptronic kārba.

a6_3.jpg
Audi A6 Quattro noteikti tiks aprīkots ar 4,2 benzīna dzinēju vai 3 litru turbodīzelio. Bet arī 3,2 FSI dzinēju īpašnieki varēs pasūtīt Quattro piedziņu.

Bāzes versija aprīkota ar automātisko klimata kontroli, gaismas un lietus sensoriem, ESP, Brake-assist, frontāliem un sānu drošības spilveniem. Kā papildaprīkojums šeit iespējams viss pārējais...

Eiropā Audi A6 2,4 bāzes versija maksās ne vairāk kā 33,000 Eiro. Pati dārgākā versija - 4,2 Quattro maksās ap 60,000 Eiro. Interesanti, ka Audi cenu politika ir būvēta uz principa - par 5,000 lētāk kā Mercedes-Benz E-class.

 
Visi komentāri
 
115262. viesis 17.februāris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Nu ko, jaunais BMW 5xx atkal sūkā ledu :-), redz kā būs ar MB.

115264. viesis 17.februāris 2004 10:17
0 0 Atbildēt

he heee interesanta ta cenu politika..

..bet manas acis Shi modela prieksha ir baigi izdevusies - ar to radiatora restiiti - oh-yeah :)

115265. viesis 17.februāris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Smiks Audjuks! man ar jauna BMW 5XX ne iipashi patiik

115267. viesis 17.februāris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Priekša smuka, bet pakaļa kā vecajam labajam mazda 626 hetčbekam!!:))

115268. viesis 17.februāris 2004 10:21
0 0 Atbildēt

Cenu politika tiem ražotājiem tiešām interesanta, kaut kur dzirdēju, ka BMW ir laikam tie paši 5000 nobīdīti no MB cenas, tik uz augšu... Tad kā "etalonam" MB noteikt cenu? Atbilde: tieši starp Audi un BMW...

115271. viesis 17.februāris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Kļūdiņa pie dzinējiem - 3,2 FSI ir 255 zs (188 kW).

115299. viesis 17.februāris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Liidzjuutiibas bmw! Atkal atpaliek...

115356. viesis 17.februāris 2004 13:23
0 0 Atbildēt

Neredzu ko jūs te sprēgājat. Kur tad BMW iepaliek? Tikai jūsu sapņos

115357. viesis 17.februāris 2004 13:24
0 0 Atbildēt

Kamēr tur nebūs RWD, par BMW un MB apcelšanu nevar būt ne runas...

115359. viesis 17.februāris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

audi nevar salidzinat ar bmw. bmw ir meslu vagis, audi - auto normaliem cilvekiem.

115375. viesis 17.februāris 2004 14:06
0 0 Atbildēt

Nevajag nevienu aplikt. Abi labi, īpaši, kad jauni!

Bet nu AUDI ir reāli izdevies. Paskatiet salonu...

115378. viesis 17.februāris 2004 14:21
0 0 Atbildēt

Edžuli, ko tu gribi teikt ar to RWD, ja MB spēj piedāvāt 4matic un Audi quattro, tad ko spēj BMW??? Un vēl, neapšaubāmi ka gaita, drošība un komforts ir noteicošie faktori auto izvēlē, bet ja teiksim trīs auto markām šie rādītāji ir puslīdz līdzīgi, tad jāsāk vērtēt auto vizuālai izskats un tad jau viens no šiem trīs iebrauc auzās, vai ne, ko?

115380. viesis 17.februāris 2004 14:29
0 0 Atbildēt

Prieksha labaa. Daudz labak kaa 5.beemera skjiibi samociitaas lampas. Panelis gan taads vecmodiigs, kaut kas uz Moskvicha pusi. Aizmugures apaljumi no peedeejaas Omegas.

115395. viesis 17.februāris 2004 15:01
0 0 Atbildēt

super!

115396. viesis 17.februāris 2004 15:01
0 0 Atbildēt

labs gan,laikam jau A-4 coupe nesagaidiisim,taapeec tik jaanjem ciet :-)))

115399. viesis 17.februāris 2004 15:15
0 0 Atbildēt

IELEJAM 17.02.2004 14:21: BMW kompānijas trešās sērijas automobiļiem ir pieejama pilnpiedziņas sistēma. To apzīmē ar X burtiņu modeļa nosaukumā.

115401. viesis 17.februāris 2004 15:19
0 0 Atbildēt

Toč, žēl, ka sen nav redzēts neviens kārtīgs kupejnieks. Kā man teica viens šveicietis par TT - round shit with high price un es viņam piekrītu. Varētu taču uztaisīt kupeju arī uz 6tās bāzes:-)

115405. viesis 17.februāris 2004 15:24
0 0 Atbildēt

GT99 labi, jau labi, te iet runa par A6, kurš ir vienā nišā ar 5. sēriju un es neesmu redzējis BMW 5. sēriju ar X burtiņu kopš kāda 1995. gada!

115424. viesis 17.februāris 2004 16:20
0 0 Atbildēt

X5

115425. viesis 17.februāris 2004 16:29
0 0 Atbildēt

Shii jau ir ljoti skaista un izdevusies mashiina. Labi, ka nav taads kaa tajaas falshajaas bildees, ko uznjeema tajos testos paparaci :))

115426. viesis 17.februāris 2004 16:31
0 0 Atbildēt

Veel tik jaasagaida RS6 :) Cerams ka tad esoshie paliks leetaaki. Citaadi veel pagaidaam nav pa kabatai...

115427. viesis 17.februāris 2004 16:33
0 0 Atbildēt

Šitos jaunos gredzenu pavēlniekus drīz pāri visiem žogiem nesīs prom.

115452. viesis 17.februāris 2004 19:02
0 0 Atbildēt

IELEJAM 17.02.2004 14:21

Nu jā, vērtējam, bet redzi, vai bebra zobu forma priekšā ir kas izcils? Nē. 5. sēriju nedaudz pilnveidojot iegūstam šedevru..

115512. viesis 18.februāris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

edzulis - kaku var arii apzeltiit, bet sedevrs tas vienalga nebuus... :) bmw izmirst dabiigaa celjaa

115548. viesis 18.februāris 2004 11:48
0 0 Atbildēt

Shitais būs viens reāls aparāts (domāts quattro ar 255 un 335Zs dzinējiem):)

115572. viesis 18.februāris 2004 12:41
0 0 Atbildēt

Audi priekš Mercedes-Benz un BMW nav nekāds konkurents premium tirgus segmentā, tikai atkritējs.

115578. viesis 18.februāris 2004 12:54
0 0 Atbildēt

to Frozen1:

protams, protams. Tas ir apmēram tas pats, kas pateikt, ka nēģerietes (sievietes) nav sievietes, bet gan tikai baltās ir tās īstās, tās labās. Kad pēdējo reizi biji atlidojis uz planētas Zeme? Kur tie laiki, ja?

115627. viesis 18.februāris 2004 15:54
0 0 Atbildēt

Par nēģerietēm pilnībā piekrītu. :-)

115651. viesis 18.februāris 2004 19:42
0 0 Atbildēt

to Frozen1:

tur jau tā sāls, cilvēk! Tieši tāpat kāds vai kādi domā arī par tevi. Izsaku līdzjūtību:(((

Ja nu vienīgi tu neesi pirmais dzīvnieks, kas māk rakstīt, turklāt latviešu valodā, kā arī ir dzirdējis kaut ko par BMW, MB...

115704. viesis 19.februāris 2004 11:53
0 0 Atbildēt

Onkul, nerunā muļķības. :-)

115861. viesis 20.februāris 2004 12:22
0 0 Atbildēt

Kaut līdz šim (pēdējos desmit gadus) esmu bijis BMW piekritējs, uzskatu - pēdējie audi un mercedes modeļi ir daudz glītāki par jaunākajiem BMW auto. Tas "japānisma" stils iekš BMW līnijām ir kļuvis neciešams. Īpaši jau bildē redzamais auto - salīdzinot ar jauno 500-to bmw, skaists auto ! Cik zināms - tā domā arī liela daļa paši vācieši. Izņemums varētu būt - bagātie krievzemieši, jenkiji un daži pabiezāki latvju bāleliņi, kuru dzīves stils ir savas bagātības atrādīšana lauku tantukam...

115966. viesis 23.februāris 2004 9:35
0 0 Atbildēt

bisku palasiju komentaarus un naacu pie secinaajuma ka edzulis (un veel dazi) ir s t u l b s

Edzuli - tu tak esi 2 pirkstu pieriite - NU NAV TIE BEMBJI NEKAS PAARDABISKS, tIKAI PRASTS NEIZDEVIENS DRANDULJETS. UN TAA NEDOMAA TIKAI VIENS, BET JA BUUSI VEERIIGS, TAD PAMANIISI, KA TAA IR LIELAAKAA DALJA.

nu tagad vari baurot savas slavas dziesmas

116051. viesis 23.februāris 2004 23:12
0 0 Atbildēt

man un vēl daudziem jo daudziem Latvijas bembistiem šķiet, ka līdz ar e-39 un iepriekšējo 700 sēriju, BMW ziedu laiki ir vēsture. beidzamie jaunie modeļi ir t.s.mazdistu-nipoņu prieks un laime ! īstam vācu auto fanam, nu, gribot negribot jāskatāss uz zvaigzni vai četriem rinkiem !?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krištianu Ronaldu tiek pie dienesta auto 200 000 eiro vērtībā 6

Saūda Arābijas futbola klubs Al-Nassr slavenā futbolista rīcībā nodevis aptuveni 200 tūkstošus eiro vērto BMW XM Red Label. Lasīt vairāk

 

Kia Syros Indijas tirgum; varbūt arī Eiropai? (+ FOTO) 11

Dienvidkorejas autoražotājs Kia prezentējis jaunu modeli Syros, kas paredzēts Indijas tirgum. Lasīt vairāk

 

Rīgas pašvaldības policija pieķer daudz ātrumpārkāpēju (+ VIDEO) 21

Kopš oktobra beigām galvaspilsētas ielās automašīnu braukšanas ātrumu uzrauga arī Rīgas pašvaldības policijas trīs netrafarētie auto. Tas policistiem palielinājis darba apjomu, jo ik dienu sistēma fiksē vairākus simtus pārkāpēju. Galvenokārt patruļas notiek vietās, kur šoferi ātruma ierobežojuma zīmes ignorē, kā arī skolu tuvumā. Lasīt vairāk

 

ReTV: Alūksnes pusē ieslīd grāvī un apgāžas autobuss; ko saka ceļu uzturētāji? (+ VIDEO) 23

Kamēr lielākajā Latvijas daļā līdz ar silto laiku sniegs un ledus jau nokusis, Alūksnes pusē autoceļus, īpaši jau lauku apvidos, vēl klāj krietna ledus kārta. Uz viena no tādiem ledainiem ceļiem vakar pēcpusdienā kāds šoferis nespēja savaldīt autobusu, tas apgāzās grāvī. Par laimi, negadījuma brīdī autobusa salonā nebija neviena pasažiera. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti