Panici un Galli gatavi startēt WRC posmā Meksikā 4

 
12.marts 2004 9:53

No 12.-15.martam pēc 15 gadu pārtraukuma viens no pasaules rallija posmiem notiks Meksikā, Leonas apkārtnē, un tajā ar Mitsubishi Lancer WRC04 automašīnām brauks arī Žils un Ervē Panici (Gilles Panizzi, Hervé Panizzi) un Džidži Galli un Guido D’Amors (Gigi Galli, Guido D’Amore).

Tā kā šāds posms vēl nekad iepriekš nav bijis, visiem čempionāta dalībniekiem trase būs pilnīgi sveša, kas padara šo posmu īpaši sarežģītu braucējiem, bet jo aizraujošāku līdzjutējiem.

„Priekš manis, braucot ar Mitsubishi auto, šis posms ir pirmais īstais pārbaudījums šī čempionāta laikā. Monte Karlo un Zviedrijas posmu laikā mēs iepazinām mašīnu, un pašlaik tā tiek arvien uzlabota, kas dod drošības sajūtu un pārliecību par auto šajā Koronas posmā. Tas nepazīstamā trasē ir ārkārtīgi svarīgi,” uzskata Panici.

Koronas posmā ir izveidoti jauni noteikumi, kas paredz, ka visa posma laikā, kas norisināsies trīs dienas, kopumā automašīnai nedrīkstēs tikt nomainītas vairāk kā 60 riepas.

„Parasti riepu maiņai nav nekādi ierobežojumi, bet šoreiz jaunie noteikumi papildus visām citām tehniskajām lietām liks katrai komandai izstrādāt īpašu taktiku, kā maksimāli efektīvi izmantot riepas, turklāt to, vai izvēlētā taktika attaisnosies, mēs nezināsim līdz pat posma pēdējiem metriem,” stāsta Džidži Galli.

„Es gan neesmu vēl tik labi iepazinis Mitsubishi Lancer WRC04, jo Monte Karlo mums, diemžēl, nebija iespējas izbraukt visu posmu. Nezināmā trase un riepu ierobežojums uzliek papildus grūtības, tomēr mums ir laba pieredze ar Michelin riepām, un šajā gadījumā viņu padomam būs ļoti liela nozīme. Es domāju, ka galu galā viss būs kārtībā,” atzīst Galli.

Svinīgā Koronas rallija atklāšanas ceremonija notika Meksikas pilsētā Guanahuato (Guanajuato), kas atrodas 53 kilometrus no Leonas. Guanahuato ir ļoti skaista pilsētas, kas ir iekļauta UNESCO pasaules mantojuma sarakstā, un tās šaurās ieliņas un fantastiskā arhitektūra vienmēr ir piesaistījusi tūkstošiem tūristu. Rallija servisa centrs visas trīs rallija dienas atradīsies Leonā.

Rallija otrā diena dalībniekiem būs visgrūtākā, jo tad trases garums ir 154,34 kilometri, savukārt rallija pēdējā dienā, kad dalībniekiem kopumā jāveic 132.06 kilometri, tie iekļauj arī ātrumposmu no Ibarrillas uz Mesu, kas ir visgarākais ātrumposms visā trasē (30.47 km), un tas kalpos arī kā soda posms dalībniekiem, kas kaut kādā veidā iepriekš būs pārkāpuši rallija noteikumus.


“RKT-Publicitāte”

 
Visi komentāri
 
118629. viesis 12.marts 2004 10:14
0 0 Atbildēt

"....tas kalpos arī kā soda posms dalībniekiem, kas kaut kādā veidā iepriekš būs pārkāpuši rallija noteikumus."

kautkaa shitajaa teikumaa neiebraucu :(

118643. viesis 12.marts 2004 10:37
0 0 Atbildēt

es ari par sito gribeju prasit? Nesapratu???

118654. viesis 12.marts 2004 10:59
0 0 Atbildēt

Drosi vien kaukadi jauni FIA noteikumi

118766. viesis 14.marts 2004 12:53
0 0 Atbildēt

vares nomainiit tiaki 60 riepas... njaa dramatiski :D Laikam ar vinajs tur labi svilina, bet taapat cipars laps.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti