Sestdien, 16.oktobrī Dobelē un tās rajonā notika iAuto rallija kausa 6. - noslēdzošais - posms. Uz starta stājās 26 standartauto ekipāžas. Kā iepriekš solīts, lietus nebija un rallijs norisinājās "normālos" apstākļos.
Kā jau ierasts, rallija programmā iekļautas divas svarīgākās "iAuto stila" disciplīnas - leģenda/režīms un vakara orientēšanās. (Trešajai nepietika laika, jo ātri paliek tumšs.)Leģenda tika sastādīta tā, ka vairākas, pat pieredzējušas, ekipāžas aizbrauca greizi. Un tas bija nevis organizatoru kļūdas, bet gan dalībnieku neuzmanības pēc. Vairāki viltīgie krustojumi nebija uzrādīti leģendā - tur vajadzēja braukt pa galveno ceļu. Tie, kas domāja, ka galvenais ceļš ir tas, kas ved taisni, kļūdījās un par to saņēma krietnus kavējumu sodus.
Leģendas/režīma ceļu kvalitāte bija pietiekami laba un tāpēc pēc pirmā posma (regularitātes) uz orientēšanās disciplīnas starta plkst. 19:15 stājās pilnīgi visas ekipāžas. Savukārt orientēšanās pēc kartes nebija īpaši sarežģīta un daudzi dalībnieki "tika cauri" pa nullēm - atrada visus prasītos punktus. Tātad rezultātos visu izšķirs režīma braucienu rezultāti, kur iebraukt bez soda sekundēm ir krietni sarežģītāk (bet iespējams).
Mašīna pēc kūleņa nostājusies "uz kājām"...
Avarējušās 66. ekipāžas pilots Mareks ir sveiks un vesels!
Stundu pēc starta uzzinājām, ka orientēšanās finišā ieradīsies par vienu auto mazāk - viena ekipāža nepamanīja kādu viltīgu līkumu un, nolaužot ceļazīmi, kas par to brīdināja, kā arī "paņemot jumtu" (apmetot kūleni) "finišēja" trīs metrus dziļā grāvī.
Pateicoties gandrīz visu dalībnieku palīdzībai auto tika atpakaļ uz ceļa un tas tika transportēts uz mājām. Par laimi, avarējušās Hondas (#66) ekipāžas dalībnieki necieta un viss beidzās (nosacīti) labi. Cik uz vietas (tumsā) varēja saredzēt, auto arī ir "reanimējams".
Rallija rezultāti skatāmi šeit »».
Kopvērtējums ir šeit »»
Fotogrāfijas apskatāmas fotogalerijā »».
Īpašs paldies jāsaka Dobeles rajona Ceļu policijas šefam (arī iAuto portāla lasītājam), ar kura laipnu atbalstu rallija laikā dažās vietās ar radaru tika kontrolēts dalībnieku braukšanas ātrums. Protams, painteresējāmies, vai kāds dalībnieks ir kaut ko pārkāpis. Nē, lielākais ātrums apdzīvotā vietā esot bijis 51 km/h. Mūsējie CSN nepārkāpj!
Rallija 6.posma un 2004. gada apbalvošana notiks trešdien 20.oktobrī EUROSTOP restorānā plkst. 19:00. |
iAuto rallija kausa direktors
Elmārs Biele, iauto@iauto.lv
13 posms. tieshi kaa radiits lai noskaldiitu rullzu :D
tas noziimee ka esosho numberu veel nevar diiraat nost?