Piecas Volkswagen pasaules pirmizrādes Ženēvas auto izstādē 3

 
4.marts 2008 10:34

Šogad auto izstādē Ženēvā Volkswagen piedāvā patiesi iespaidīgu jauno ražošanas modeļu un konceptauto šovu. Šo produktu ofensīva aizsākās ar Passat CC pasaules pirmizrādi Detroitā. Tagad tam seko vēl piecas pasaules pirmizrādes Ženēvas auto izstādē (6. līdz 16. marts).

Uz centrālās skatuves kā izstādes galvenais akcents atrodas Scirocco: pilnīgi jauns sporta auto. Pie Ženēvas ezera debitēs arī Golf TDI Hybrid: šis konceptauto uz 100 kilometriem patērē tikai 3,4 litrus dīzeļdegvielas. Tehnoloģisku lēcienu attiecībā uz biodegvielas dzinējiem prezentē 150 ZS spēcīgais Passat Variant TSI EcoFuel. Volksvagen pirmo reizi prezentēs arī ārkārtīgi ekonomisko Sharan BlueMotion (6,0 litru degvielas patēriņš) un Golf Variant 4Motion ar četru riteņu piedziņu. Ir vēl viens auto, kurš Eiropā tiks rādīts pirmo reizi: Passat CC.

Scirocco/pasaules pirmizrāde

Pirmās paaudzes Scirocco pasaules auditorijai arī tika prezentēts Ženēvā, pirms 34 gadiem. Šodien Volkswagen svin leģendārā divdurvju auto atgriešanos. Pateicoties tā pagarinātajam kupejas jumtam, tas nodrošina vietu četriem pieaugušajiem, padarot to par ikdienas automobili jebkurai gada dienai.



Scirocco ir aprīkots ar TDI un TSI dzinējiem, kuri ir vienlīdz jaudīgi un ekonomiski. To jauda svārstās no 90 kW/122 ZS līdz 147 kW/200 ZS. Jaunais sporta auto tiks piedāvāts aprīkojumā ar vairākām modernajām tehnoloģijām, piemēram, automātisko piekares regulāciju. Šī auto laišana tirgū ir paredzēta vasaras beigās.

Passat CC/Eiropas pirmizrāde

Pēc tā pasaules pirmizrādes ASV, Volkswagen pirmo reizi prezentē Passat CC Eiropā. Jaunā auto raksturiezīmes: kupejas dizains, bet ar četrām durvīm, iespaidīgs komforts ar izcilu dinamismu, sportisks, bet ietilpīgs salons. Šo kontrastu savstarpējā saspēlē tika radīts automobilis, kura koncepcija un dizains nosaka jaunus virzienus ārpus vispārējām tendencēm.

Tajā pašā laikā, Passat CC ir progresīvo tehnoloģiju platforma ar novatoriskām palīgsistēmām un braukšanas dinamikas sistēmām. Tās ietver Lane Assist, kas kontrolē novirzīšanos no brauktuves, un jauno automātisko piekares regulāciju. Volkswagen piedāvās Passat CC modeli tikai un vienīgi ar uzlabotajiem tiešās iesmidzināšanas dzinējiem. Benzīna dzinēji (TSI un FSI) nodrošina 118 kW/160 ZS, 147 kW/200 ZS un 220 kW/300 ZS jaudu; parastie dīzeļdzinēji (TDI) tiek piedāvāti ar 103 kW/140 ZS un 125 kW/170 ZS jaudu. Passat CC Eiropas tirgū būs pieejams jau šī gada otrajā ceturksnī.

Golf TDI Hybrid/pasaules pirmizrāde

Ar Golf TDI Hybrid Volkswagen demonstrē lielisku degvielas ekonomiju, kas ir iespējama, apvienojot progresīvo tehnoloģiju dīzeļdzinēju, elektrisko dzinēju un 7-pārnesumu DSG. Konceptauto, kurš pasaulei pirmo reizi tiek izrādīts Ženēvas auto izstādē, patērē tikai 3,4 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem. Tas ir rekordzems rādītājs!

Golf TDI Hybrid, kurš projektēts kā augstas veiktspējas hibrīda automobilis, nodrošina gan tīru degvielas sadegšanu, gan kombinēta režīma vadību – t.i. spēcīgais un ekonomiskais TDI un elektriskā dzinēja apvienojums. Iespējama arī braukšana elektriskā dzinēja režīmā, kas darbojas bez izmešiem. Jaudas nodošana uz priekšējo asi tiek vadīta ar 7-pārnesumu DSG. Braucot pilsētā, automātiskā uzsākšanas/atslēgšanas iekārta automātiski atslēdz turbo dīzeļdzinēju ikreiz, kad automobilis apstājas.

 Passat Variant TSI EcoFuel/pasaules pirmizrāde

Passat Variant TSI EcoFuel, kurš pirmo reizi tiek izrādīts Ženēvā, uzsāk pavisam jaunu ar dabasgāzi darbināmu automobiļu ēru. Tā iemesls: līdz šim pastāvēja diezgan lieli ierobežojumi attiecībā uz automobiļu temperamentu, kuras tiek darbinātas ar dabasgāzi – degvielu, kas ir vienlīdz videi draudzīga un ekonomiska. Passat, pateicoties savam 100 kW/150 ZS spēcīgajam TSI dzinējam, beidzot dara galu šiem ierobežojumiem.



Neskatoties uz tā augsto veiktspēju, Passat tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējs – kurš pirmo reizi pasaules vēsturē pielāgots darbināšanai ar dabasgāzi – patērē tikai 5,2 kilogramus dabasgāzes uz 100 kilometriem. Passat un Passat Variant TSI EcoFuel tirgū būs pieejami šī gada beigās. 

Sharan BlueMotion/pasaules pirmizrāde

Volkswagen 2008. gadā turpina arī tā BlueMotion modeļu ofensīvu. Jaunākais modelis: Sharan BlueMotion tiks izrādīts pasaules pirmizrādē Ženēvā. Vidējais degvielas patēriņš: ārkārtīgi zems – 6,0 litri dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem. Tas nozīmē, ka Sharan BlueMotion patērē par 0,7 litriem mazāk kā ierindas modelis. Tādējādi CO2 izplūde tiek samazināta no 177 g/km līdz 159 g/km.



Tie ir pirmklasīgi septiņvietīga MPV klases automobiļa rādītāji ar 2610 litru kravas ietilpību un pieļaujamo pilno masu 2510 kilogrami. Auto ir aprīkots ar 103 kW/140 ZS spēcīgu TDI dzinēju ar dīzeļa daļiņu filtru (DPF). BlueMotion pakete būs pieejama Sharan modeļa Trendline un Comfortline aprīkojuma līmeņiem. Piegādes tiek plānots uzsākt šā gada vasarā.

Golf Variant TDI 4Motion/pasaules pirmizrāde

Volkswagen piedāvā arī Golf Variant ar pastāvīgo četru riteņu piedziņu. Ekstremālās situācijās līdz pat 100 procenti dzinēja spēka var tikt novirzīti uz aizmugurējiem riteņiem. Tā rezultātā Golf Variant TDI 4Motion var nodrošināt vislabāko saķeri ar ceļu pat vissliktākajos ceļa apstākļos.



4Motion sistēma ir apvienota ar ekonomisko un jaudīgo TDI dzinēju ar 77 kW/105 ZS jaudu. Golf Variant TDI 4Motion sasniedz 100km/h ātrumu 12,9 sekundēs, tā maksimālais ātrums ir 185 km/h un tas patērē tikai 6,0 litrus dīzeļdegvielas uz 100 kilometriem. Visiem vadītājiem, kas izmanto piekabes: Golf Variant TDI 4Motion var pieveikt līdz pat 12% ceļa slīpumu, piekabē vedot 1500 kilogramu smagu kravu – tas ir par 100 kilogramiem vairāk kā tā priekšējo riteņu piedziņas līdzinieks.
 
Visi komentāri
 
253634. viesis 4.marts 2008 13:21
0 0 Atbildēt

Jā, tam golf variant 4motion tiešām ļoti jaudīgs ķīselis - veseli 105 lopi :D Atliek secināt, ka tā tilpums ir 1.0 - 1.5, ja jau tas skaitās jaudīgs, jo tak jaunajiem VAG aparātiem, kas uz golfu bāzēti, ir ķīseļi vismaz līdz 150 lopiem, bet te - jaudīgs 105 lopu :D

253647. viesis 4.marts 2008 14:54
0 0 Atbildēt

Kāpēc Passatam CC neielika bildes???

253708. viesis 5.marts 2008 9:49
0 0 Atbildēt

Lpam!

Gan varēs nopirkt arī 1,5 benzīnieku ar 170 zirgiem un 2 litru dīzeli ar 170 zirgiem!

Plaš piedāvājums VW no ekonomijas līdz dinamikai!

Jā un 105 zirgi sajūgti ar DSG kārbu nav nemaz tik slikti!

Bewt tas CC gan izskatās ļoti apetelīgs, žēl, ka aizmugurē tikai divi beņķi būs!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti