(!) 7.martā - iAuto tūrisma rallija kausa I posms 8

 
1.marts 2009 0:00

Kā jau solīts, sestdien 7.martā Iecavā tiks dots starts pirmajam iAuto tūrisma rallija kausa posmam.

Pasākuma plāns nav īpaši mainījies:

10:00-10:20 dalībnieku ierašanās (vēlams ierasties plkst. 10)
10:20-11:30 mandātu un tehniskā komisija
11:30 dalībnieku leģendas brauciena sapulce
12:00 pirmā auto leģendas starts
16:00 pirmā auto leģendas finišs
17:30 dalībnieku orientēšanās sapulce
18:00 pirmā auto orientēšanās starts
21:00 pirmā auto orientēšanās finišs

Dienas (leģendas) daļā būs jāveic vismaz 150 km garš maršruts, kas sastāvēs gan no regularitātes, gan sinhronās regularitātes posmiem.
Vakara (fotoorientēšanās) daļā triju stundu laikā būs jāatrod un jānofotografējas vairāk kā 30 punktos - Bauskas un Jelgavas rajonos.

Dalībniekiem lūgums ierasties plkst. 10. Neaizmirstiet paņemt līdzi: pases, digitālo fotoaparātu, hronometru vai precīzu pulksteni, var noderēt kalkulators, lineāls, rakstāmais, transportieris (skolnieku). Automobilim jābūt aprīkotam ar visām trim lietiņām - ugunsdzēšamo, aptieciņu un avārijas trijstūri, kuru jāspēj uzstādīt ne vairāk kā minūtes laikā.

Rallija bāze (reģistrācija, starts un finišs) būs kafejnīcā "Saulgoži", nedaudz pirms Iecavas, ko vietējie sauc par "mazo brenci".



Leģendu bez orientieriem un maršruta karti publicēsim piektdien, lai dalībnieki varētu paspēt izrēķināt ideālos laikus.

Svarigi - dalībnieku auto nedrīkst būt aprīkots ar vasaras riepām - tomēr vēl ir ziema...

Vēl līdz 5.marta plkst. 14 var piereģistrēties - dalības maksa - 55Ls.

Uz tikšanos Saulgožos.

iAuto tūrisma rallija kausa I posmu atbalsta: CarSound, Rolltik, cafe "Saulgoži".
 
Visi komentāri
 
267448. viesis 6.marts 2009 11:12
0 0 Atbildēt

D-Factory: nu tauta aiziet sanjemaas :) Sutiet Redaktoram pieteikumus ar naudam un ludziet lai atljauj braukt.... Jo shitas ir istais pasakums nevis pa shosejam 200km turp un 400km atpakalj :) SANEMAS!!!

Redaktors 6.marts 2009 13:38
0 0 Atbildēt

Publicēta leģenda bez orientieriem un maršruta karte.

267470. viesis 6.marts 2009 22:15
0 0 Atbildēt

Kāpēc tik pārgudrs formāts ? Parastu Exel lūdzu!

267471. viesis 6.marts 2009 22:34
0 0 Atbildēt

PDF formāts? .... pii piii piiii. :D Redaktor paņem cilvēkam uz rīt uz vietas iedod to leģendu un miers :) ,ja nezin kas ir komputers un ko ar to kasti dara tad būs pagrūti apskaidrot kas ir PDF.

Viesi ieraksti tekstu "RTFM" saitā zem nosaukuma www.googlestante.lv

267512. viesis 9.marts 2009 11:01
0 0 Atbildēt

Nu kurš mums OZ laikā savācāca 28 un vairāk čekpointus?

Redaktors 9.marts 2009 11:22
0 0 Atbildēt
267524. viesis 9.marts 2009 13:53
0 0 Atbildēt

Zinu ka ka vel ir foto :) Fotogrāfēja viens no tiesnešiem SRSa otrajā braucienā. Lūdzu arī to tad pievieno galerijai.

267541. viesis 10.marts 2009 11:38
0 0 Atbildēt

Ir apmēram nojausma, kur 2. posms būs?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti