Iepazīsties ar jaunākajiem «Hyundai» modeļiem! 26

12.jūnijs 2012 9:21

«Auto Halle» sadarbībā ar importētāju Hyundai Motor Baltic organizē Hyundai testa braucienu dienas 14.–16.jūnijā pie tirdzniecības parka «Alfa».

Šī būs lieliska iespēja visiem interesentiem apskatīt un izmēģināt jaunākos Hyundai modeļus: jaunās paaudzes i30, elegantos i40, sportisko Veloster un pilsētas apvidnieku iX35.

Kā norāda Auto Halles mārketinga speciālists Niks Jaunzems, šīs būs trīs lieliskas dienas, kad tikties ar visiem Hyundai interesentiem un potenciālajiem klientiem, lai iepazīstinātu un dotu iespēju izmēģināt jaunākos Hyundai modeļus darbībā un ļautu pārliecināties par to augsto kvalitāti.

Visi, kas dosies izmēģinājuma braucienā, saņems izdevīgu cenu piedāvājumu, kā arī piedalīsies izlozē ar galveno balvu Hyundai i40 Sedan uz nedēļas nogali ar pilnu degvielas bāku. Esam arī padomājuši par ģimenēm ar bērniem, kamēr dosieties testa braucienā pieskatīsim Jūsu atvasi speciāli atvelētā rotaļu stūrītī.

Gaidam Jūs Rīgā, Brīvības gatvē 372 pie t/p Alfa C ieejas (Rimi) ceturtdien un piektdien no plkst. 12:00-20:00 un sestdien no 10:00-18:00. Aicināti visi apmeklēt un gūt jaunu braukšanas pieredzi ar jūsu izvēlētiem jaunākajiem Hyundai modeļiem. Esam pārliecināti, ka atradīsiet sev piemērotāko un Jums tie iepatiksies!
 

 
Visi komentāri
 
286306. viesis 12.jūnijs 2012 14:41
0 0 Atbildēt

Var jau domāt, ka smuki tie jaunie hundaji. Visus skandimotorā nesen apskatīju. Bet padārgi gan. Es savu labākās komplektacijas(tikai ar 2,4 dzinēju) Sonatu atlaižu akcijas laikā 2006.gadā iegādājos par nepilniem 19 ooo eiro. Šodien līdzīgas komplektacijas i40 jau piķo pāri par 25 tūkstošiem. Tas jau ir tā kā par dārgu. Un īpašā sajūsmā par to i40 arī es neesmu- tas tomēr ir mazāks,šaurāks par manu Sonatu, arī izskats tāds pārāk aziatisks. Salons, šķiet arī pārāk uzbāzīgs. Kā saka autolietu profesori - tam pietrūkst inteliģences. Arī citi jaunie hundaji, agresiva aziatiskā izskata dēl atgādina filmās redzētos "kosmobiļus"....Tas nedaudz traucē. Ja nu jaunatnei patīk, lai tad arī pērk.

286307. viesis 12.jūnijs 2012 21:02
0 0 Atbildēt

Salīdzinājiar...pirktu auto akcijas laikā un tagad paņemtu par pilnu cenu. Vēl salīdzini 1:1 komplektāciju.

Mans skatiens vērsts uz H1.

286311. viesis 13.jūnijs 2012 13:57
0 0 Atbildēt

Redzi,IV,līdz ar objektīvu kvalitātes līmeņa pieaugumu cena nu nekādi nevar palikt vecajā...

UUSA

286317. viesis 13.jūnijs 2012 15:58
0 0 Atbildēt

UUSA: piebildīšu, ka es par savas Sonatas kvalitāti, pēc 6 gadu braukšanas, sūdzēties nevarētu. Auto kalpo izcili labi, tiek veiktas regulārās apkopes. Nomainīts ir tikai āra temperaturas datčiks. Vienīgie iebildumi attiecībā pret Sonatu man tikai ir - pārlieku kokaina amortizacija. CITĀS pozicijās nedomāju, ka mersis,bembis vai audis kaut kādā veidā būtu labāki auto.

286319. viesis 13.jūnijs 2012 20:02
0 0 Atbildēt

:Datkal sākās. Nu protams,ka nekā labāka par Hyndai Sonata nav. Nu šitie tukšpauri....

286329. viesis 14.jūnijs 2012 10:25
0 0 Atbildēt

Nu,nu DeksterFF - nevajag jau uzreiz lamāties. Līdz šim nekur oficiali nav izziņots, ka merši,bembji un golfiņi būtu tie labākie. Drīzāk vācu oficialais TUV ekspertu kvalitates vērtējums hundai automobiļus tomēr liek pirmajā četriniekā. galu galā, katram auto lietotājam var būt savs vērtējums. Un pilnīgi godīgi varu pateikt, ka šobrīd itin nemaz neesmu sailgojies pēc jauna merša vai bembja, par auģiku vispār nerunājot. Jā arī būtu vēlme pāec jauna auto, drīzāk ņemtu jaunu hundaju santa Fe vai i35.

286331. viesis 14.jūnijs 2012 12:30
0 0 Atbildēt

IV,šajā gadījumā nav svarīgi TUV vērtējumi,bet gan kas cits-piemēram,salona apdarē izmantotie materiāli,drošība,dizains,ergonomika-tas viss,pieņemsim,tuvojas "lielajam vācu trijniekam" un tuvojas arī cenu ziņā.Arī ķīniešu auto ar gadiem paliek dārgāki,un nekur mēs neliksimies-pēc pāris gadiem tie mūs sāks nopludināt ar lētumu,pēc tam paliks arī kvalitatīvāki un dārgāki.

286333. viesis 14.jūnijs 2012 13:07
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesi, cik Tavai Sonaatei nobraukums? Maneejai tanii pashaa 2006.gadaa pirktajai Opel-Meriva 1,3 CDTI jau cieniijami 154 tuukst.km.

286334. viesis 14.jūnijs 2012 14:30
0 0 Atbildēt

Skatos, huyndaj oponenti strauji sarosās ! Man nesenā pagātnē bija gan volviķis s-80, gan acainais mersis.Un abi divi mani pāris gados izbesīja. Mersis ar savu astronomisko rūsēšanu un dīzeļa niķiem, volviķis ar dārgajiem elektronikas un piekares defektiem. Nu jau vairākus gadus braucu ar 130, nobraukums jau arī pāri 100 000km, bet probzu nekādu. Pamainu tikai eļļiņas, kādu kolodku,kādu riepiņu -un uz priekšu. Visi dārgie domenikša un mūsmotora servisi jau sen aizmirsušies. Tagad jau cierēju uz 140 - ceru sagaidīt kādu akciju.

286335. viesis 14.jūnijs 2012 14:33
0 0 Atbildēt

augstāk - domāts bija huyndajs i30

286338. viesis 14.jūnijs 2012 17:10
0 0 Atbildēt

100-150 štuku nobraukums ir kaut kam rādītājs? :D Nopietnās lietas mūsdienu mašīnām parasti no diviem simtiem sāk birt... :)

286340. viesis 14.jūnijs 2012 19:49
0 0 Atbildēt

Es arī vēl nesenā pagātnē biju nikns hundaju oponents - ne vienu vien riebīgu comentu šeit par hundajiem biju sarakstījis. Bet dzīvē visādi notiek, viss apgriežas otrādi. Man gadījās, ka nejauši mantošanas ceļā kļuvu par itin jauna hundai Santa Fe īpašnieku. Tad aarī izmainījās visi mani negatīvie priekšraksti par to zimolu. Auto kalpo ideali, varu braukt gan pa tīru asfaltu, gan meža takām(esmu mednieks). Nobraukums jau pāri 150 000kiļi,tkai sīkas problemiņas dažu sailentbloku izskatā. Un tas arī viss. Savu 2002.gada passatu, kuru iepriekš uzskatīju teju par labāko pasaules auto, ar prieku atdevu savam fateritim- lai rullē. Bet tagad arī esmu kļuvis par pārliecinātu hundaj fanu. Uzskatu, ka korejieši ir baigi malači, autobūvē strauji progresējuši un turpina to vēl labāk par fričiem.

286342. viesis 14.jūnijs 2012 21:44
0 0 Atbildēt

Visi šitie Audi ,BMW, MB nolicēji un H debesīs cēlāji- vai jūs varat atļauties JAUNU Audī vai BMW ?? Meris rūsējot, volvo vēl kas tur.... tie bija jauni auto? Vai atkal ļetraki salīdzina vecu un jaunu auto?

286345. viesis 15.jūnijs 2012 11:11
0 0 Atbildēt

a, es pie šitās tēmas uzrakstīsu vēl niknāk...! vot, esmu notiem, kas 3 gadus nobrauca ar 2009.gada uzlaboto Sonatu .labs auto bija, neko sliktupar to pateikt nevaru. Bet, sagribājās vēl labāku. Bija iespēja un savu sonāti iemainīju pret lietotu 2005.gada BMW 530. Un tā pavisam godīgi - kad mēnesi nobraucu, sapratu, ka no tās amiņas jēgas nekādas lielas nebija. Sonatai salons bija pat ērtāks un plašāks, salons arī klusāks. Nu, bembim gaita biški laidenāka, jauda jūtamāka. Bet kopumā, lielas atšķirības nejutu. Hundajs tomēr bija pilnīgi jauns, tas ir liels bonuss. Bembis pamatīgi smirdēja pēc tabakas dūmiem, motornodalījumā bija pilns ar zirnekļiem, bagāzniekā čupa ar pležu papīrīšiem...Tāpēc, katram tomēr iesaku rast iespēju pabraukt ar pilnīgi jaunu auto, neatkarīgi no modeļa. Tas, ka līdz tevīm neviens dunduks nav tur vēl sēdējis un taisījis "smakas", dod daudz pozitivu sajūtu. Tās man šobrīd jau pietrūkst.

286350. viesis 16.jūnijs 2012 15:25
0 0 Atbildēt

Un, kad bumeru ņēmi, smaku, protams, nejuti un papīrus neredzēji... Pie tā jau auto nav vainīgs

Ar uzlaboto Sonatu esmu braucis, nekā komfortabla tur nav. Tā arī nespēju ērtu sēdpozīciju piemeklēt.

286355. viesis 18.jūnijs 2012 10:40
0 0 Atbildēt

GB12:

....visērtākā sēdpozija no visiem auto kurus jebkad atceros bija Moskvičam 2140. Neticami bet fakts. Savulaik to rietumu presē ir apliecinājuši arī tolaik populari somu,zviedru,čehu un poļu autosportisti, kuri braukuši gonkās ar to mosi. labi tās lietas atceros, jo 80-tajos ļoti interesējos par visām eiropas autosporta lietām .

286356. viesis 18.jūnijs 2012 12:41
0 0 Atbildēt

Vispār jau sēdpozīcija ir tīri subjektīvs jēdziens... Es arī 24. Volgā jūtos daudz ērtāk kā daudzos mūsdienu automobiļos.

286357. viesis 18.jūnijs 2012 16:08
0 0 Atbildēt

Vispār par to 2140 sēdēšanu ir taisnība, arī tīri subjektīvi - sēdi relatīvi zemu,

stūre salīdzinoši vertikāla, vēl labāk bija 2140 Lux, tam bija speciāli formēti

sēdekļu "spilveni" :-) Personīgi man vēl labāk no šī viedokļa patika ZAZ 968M,

no manām izjūtām ideāla sēdpoza. Tāpēc man allaž patikuši, piemēram, Opeļi, kuros arī šie subjektīvie noteikumi ir ievēroti :-)

Nesen Bauskas sacīkstes sakarā vajadzēja paskraidīt, tad palienēju no sievas darba kolēģes tādu auto, kurš saucas Chevrolet Lacetti. 2007. gads, 1600 16V,

75 000 uz šiltes ...vispār es biju mēms - nu nav , kur piesieties tam verķim. Visvairāk satrieca klusums salonā - nekas netrīc, nedreb, negrab, nečīkst... Tik kluss bija tikai manā kādreizējā mersītī :-) Mācās tie korejieši, mācās,

kuņasbērni! :-)

286358. viesis 18.jūnijs 2012 16:17
0 0 Atbildēt

Piekrītu- volga 24 bija ļoti ērta. No ārpuses izskatījās liela un salons bija plašs un komfortabls. Pārejas modeļi ar cietajiem jaunajiem benķiem jau likās mazāk ērti. Kad parādijās 2410 jaunais panelis, komforta kļuva vēl mazāk. Pēdējais 2411 vispār jau bija tā "saspiests", ka no volgas plašuma nebija ne smakas.. Man 10 nobrauktie gadiņi ar oriģinalo 24 voldziņu joprjām palikuši labā atmiņā. BMW e-34 modelis arī no ārpuses izskatījās liels un glauns auto, bet salons tam nu bija izcilai šaurs un neērts. Tānu tas ir.

286366. viesis 20.jūnijs 2012 23:48
0 0 Atbildēt

Stereotipi, esam to varā, nekādi nevarot pieņemt, ka arī korejieši jau prot labas mašīnas ražot ;)

Bet, ko tu iestāstīsi cilvēkam, kurš par sapņu auto uzskata vecu mizu AUDI, BMW, VW utt. :p

286369. viesis 21.jūnijs 2012 11:10
0 0 Atbildēt

Tiešām brīnos, ka vēl pašlaik - 2012 gadā mūsu vidū ir cilvēki, kas kaut kādu uzpūstu imidžu dēl, uzskata, ka labākie auto joprojām ir veci auģiki,bembji un VW. Pat rietumos un ASV šodien cienijami biznesmeņi, dakteri,lidotāji u.c. nekautrējas braukt ar jaunajiem korejiešu KIA un ševrolet džipiem, par hundaju vispār nerunājot - aamerikāni tos vispār uzskata par luksa auto. Bet, pie mums joprojām pilns ar "padomniekiem", kuri joprojām skaļi domā, ka 10 gadīgs pussarūsējis e-mersis noteikti būs labāks nekā jauns i40 hundajs.....Kur tāda loģika ? Protams, ka pirms 20 gadiem auģikam 100"cigaram" bija astronomiski augsti reitingi, arī bembim e-34 un pat 1988.gada passatam - dēl kura daudzi pat sajūsmā ģība...Tas bija toreiz. BET, šodien gan vairs tā nav. Jau pēc "cigara"sekojošie jaunie auģiki 100 un A6 sevi visnotaļ parādīja kā visai neizturīgi un vidēji ierindas auto, 2,3 paaudzes golfi arī bija švakāki par leģendaro golfu 1...Uzskatu, ka vācieši auto industrijas progresā pēdējos gados jau atpaliek no korejiešien.Bet, amerikāni pēc vairāku desmitu gada pārtraukuma arī autobūvē sāk strauji progresēt - jaunie kadiljaki būs izcili auto. BET vietējiem bāleliņiem jau nu būtu jābeidz apjūsmot vecie auto un to lielie labumi rūsas un dārgu autodaļu "formatā"...

286371. viesis 21.jūnijs 2012 19:10
0 0 Atbildēt

"Rietumos",ja par tādiem uzskata Vāciju,nemaz tik spīdoši neiet korejiešiem-piemēram,maijā Hyundai i30 ir tikai 25.vietā. www.autobild.de/artikel/hitli...1-1803544.html Protams,protams-vācieši ir lieli patrioti,bet tai pašā reizē arī lieli "knauzeri"...

286387. viesis 25.jūnijs 2012 14:37
0 0 Atbildēt

Tas ir galīgi glupi šitā salīdzināt. Pāri pusmūžam nobrauktus meršus nu volvo ar jauniem hyundai. Skaidrs, ka mersim ar 300 un 400 000 nobraukumu būs dīzeļu problēmas, bet hundajs ar 50 000 prasīs tikai eļļiņas. Mersim 50 000 ir tikai obkatka. Man darbā ir jauni KIA, pašam vecs liels opelis. Jā, opelis arī ar dīzeļu problēmām, bet kijas, lai arī plastikāta kastītes, toties iet gludi, jo jaunas. Un grūti pateikt, kas ir labāk. Opelī ļoti ērti, nenogurstu garus gabalus braucot. Ja varētu atļauties jaunus abus, nepirktu kijas/hyundajus, bet jaunu, lielu mersi vai opeli.

286397. viesis 26.jūnijs 2012 8:33
0 0 Atbildēt

Es gan vairs neuzticos ne mersim, ne audi, ne bmw. Iespējams, pārbāzti ar inovācijām un tehniski gudri, bet nu totāli neizturīgi un nervus bendējoši, bet ar auto taču vajag BRAUKT, nevis servisā apbrīnot.

286401. viesis 26.jūnijs 2012 12:20
0 0 Atbildēt

es arī dārgajiem un jaunajiem meršiem, bembukiem un pat volviķiem vairs

paši neuzticos. Piekrītu, ka vecie merši w-124,126, volviķis 940, bembis e-34

bija kārtīgi braucamie, ar kuriem varēja bez problemām nobraukt 15 gadus. Šodien tādu meršu vairs nav, par bembukiem vispār nerunājot. Vēl nesen braucu ar pajaunu volviķdzipu, kas mani dažos gados totali izbesija ar remontiem. Negribu vairs. Pašlaik kvalitate teju visiem dārgajiem gļuko un neatbilst augstajai cenai. Pat lexusiem. Pašlaik, visa familija esam pārgājuši uz jauniem korejiešu auto, un neviens par to kvalitatati nesūdzamies. Pats paņēmu jauno i40w, sieva i30, dēls i35. Vairāk pa 5 gadiem jau ar vienu auto braukt nav vērts - tad atkal jāņem jauni modeļi. Tik ilgi jebkurš šodienas korejioešu auto nobraucbez problemam. Mana muterite vēl šodiem brauc ar 2004 gada veco sonatu(nu to, kas pēc skata līdzīga jaguaram), un ir ļoti priecīga par to auto - jaunu nemaz nebrib. Un jāsaka, ka ats auto ripo pavisam labi, nekādi remonti nav jāveic. Teicama kvalitāte.

286406. viesis 26.jūnijs 2012 22:11
0 0 Atbildēt

Skarbi, bet auto biznesā pamatīgas izmaiņas, tas gan.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi vīri un mūsdienu "Mercedes" - 3 minūtes, lai izkustētos no vietas (+ VIDEO) 24

Diviem vīriem, kas neizskatās pēc iesācējiem autobraukšanā, vajag trīs minūtes, lai izdomātu, ka mūsdienu Mercedes izkustināt no vietas. Lasīt vairāk

 

10 miljoni 68 gadu laikā – Toyota saskaita, cik Land Cruiser pārdoti 68 gadu laikā 4

Japānas autobūves kompānija Toyota paziņojusi, ka apvidus auto Land Cruiser pārkāpis 10 000 000 saražoto eksemplāru robežu. Lasīt vairāk

 

Mairis Briedis turpmāk brauks ar revolucionāro Porsche Cayenne Coupé (+ FOTO) 21

Latvijas boksa zvaigzne Mairis Briedis uzsācis sadarbību ar Porsche pārstāvi Latvijā SIA "Baltijas sporta auto" un lietošanā saņēmis jauno un jaudīgo Porsche Cayenne Coupé. Šis spēkrats ir īpašs ar to, ka tas ir pirmais sporta auto starp apvidus klases automašīnām. Lasīt vairāk

 

Konceptuāli atbalsta ieceri par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu 5

Saeima šodien pirmajā lasījumā atbalstīja grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas tostarp paredz noteikt iespēju par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti