Plāno ierobežot ārvalstīs reģistrēto transportlīdzekļu izmantošanu 32

 
Nozare.lv | 3.oktobris 2013 17:12

Plānots ierobežot ārvalstīs reģistrēto transportlīdzekļu izmantošanas termiņus Latvijas teritorijā, nosakot tos īslaicīgus un objektīvi pamatotus, liecina valsts sekretāru sanāksmē pieteiktais projekts.

Foto: iAuto

Plānots noteikt - ja transportlīdzekļa nomas līgums pārsniedz trīs mēnešus, tas, pamatojoties uz Ceļu satiksmes likumu, ir reģistrējams Latvijā.

Noteikumus plānots papildināt ar punktu, nosakot, ka izsniegtā atļauja, kuras termiņš var būt arī trīs gadi, dod tiesības piedalīties ceļu satiksmē ne ilgāk kā trīs mēnešus viena gada laikā. Turklāt personai ir pienākums, saņemot atļauju, norādīt laika periodu, kad tā piedalīsies ceļu satiksmē.

Kā skaidro eksperti, pašreizējā situācija liecina, ka ceļu satiksmē regulāri piedalās ievērojams skaits transportlīdzekļu, kas reģistrēti ārpus Latvijas. Šāda transportlīdzekļu izmantošana, ja vadītājs ir Latvijas rezidents, neradot vienlīdzīgu attieksmi pret tiem transportlīdzekļu īpašniekiem, kas brauc ar Latvijā reģistrētiem transportlīdzekļiem. Ārvalstīs reģistrētajiem spēkratiem nav jāveic valsts tehniskā apskate Latvijā, par tiem nav jāmaksā Latvijas likumos paredzētie nodokļi, kā arī ir ļoti sarežģīta procedūra piemēroto naudas sodu piedziņai. Statistika liecina, ka pamatā atļauju saņēmēji transportlīdzekļus reģistrē Lietuvā, Igaunijā, Lielbritānijā un Norvēģijā.

Vienlaikus likums paredz, ka personas Latvijas teritorijā var vadīt ārvalstīs pastāvīgi reģistrētu vieglo automobili vairākos izņēmuma gadījumos. Piemēram, persona vada vieglo automobili, ko iznomājis ārvalstīs reģistrēts uzņēmējdarbības veicējs, kas nodarbojas ar autoiznomāšanu, un to transportlīdzekļa vadītājs apliecina ar transportlīdzekļa nomas līgumu un ārvalstīs izdotu transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību, kurā kā īpašnieks norādīts transportlīdzekļa iznomātājs.

Tāpat persona var vadīt vieglo automobili, klāt esot transportlīdzekļa īpašniekam vai viņa pilnvarotai personai, kā arī, ja persona strādā algotu darbu ārvalstīs vai mācās tādā mācību iestādē vai uzņēmumā, kurš atrodas ārvalstīs, vai ārvalstīs veic uzņēmējdarbību kā individuālais komersants vai pašnodarbinātā persona.

Izņēmums attiektos uz tām personām, kuras ir ārvalstīs reģistrēta tiesību subjekta īpašnieks vai amatpersona, kurš veic uzņēmējdarbību, kā arī, ja persona ieņem vēlētu amatu citas Eiropas Savienības dalībvalsts pašvaldības lēmējinstitūcijā vai personai izsniegta uzturēšanās atļauja ārvalstīs.

 
Visi komentāri
 
Palaidniex 3.oktobris 2013 11:55
7 0 Atbildēt

Domāju ka visi at autotransporta līdzekļu ekspluatāciju saistītie nodokļi būtu iekļaujami degvielas cenā. Tas liktu maksāt vairāk tiem, kas ir smagāki un vai rijīgāki. Kā arī nodokļi būtu proporcionāli tr.līdz. lietošanai. Daudz brauc - daudz lauz asfaltu/smirdini gaisu - daudz arī samaksā. maz brauc, maz lauz ceļu, maz smirdini - proporcionāli arī mazāk maksā.

Neticu, ka visi tie pacani ar Kājenēm, iksbobikiem, seīšiem, un mebmjiem regulāri gribēs braukt līz kaimiņvalstij pildīties. Kādu brīdi pabraukās un tad apniks, jo tas ir neērti, laikietilpīgi un tikai pats brauciens pēc lētākās beņas noēdīs visu ieguvumu.

Tiesa pie reizes būtu aktīvāk jāuzmana un jānīdē kontrobasa spēle. Te jau tikai valsts griba to patiešām ierobežot...

Un viss nostāsies savās vietās!

aansis 3.oktobris 2013 14:50
0 0 Atbildēt

Tieši tā. Ikgadēja nodeva un nodoklis pēc dzinēja tilpuma savā būtībā ir bezsakarīgi. Tikai degvielas akcīze ir adekvāti piemērojama reālajam patēriņam. Piedevām - tie "iksbobiki" nekur nebrauks tāda vienkāŗša iemesla dēļ, ka "sods" par liela tilpuma motoru nepavisam nav atbilstošs tā patēriņam - to, ka, piemēram 4.0 dīzelis tērēs devielu vidēji 2x vairāk, nekā 2.0, var iedomāties tikai cilvēks, kam vai nu nav nekādas izpratnes par tehniku vai arī gluži vienkārši mērķis ir naudas iekasēšana, nevis kopējā degvielas patēriņa (CO2 izmešu) samazināšana.

Pazīstu cilvēku, kas ikdienā braukā ar 5.0 amerikāņu dīzeli (LT reģistrētu), kura degvielas patēriņš neatšķiras no 2.0 eiropas benzīnnieka. Ietekme uz vidi visticamāk runā par labu amerikānim - motora resurss mežonīgs, detaļas nav regulāri jāmaina, eļļa minerālā un reti maināma u.t.t.

Palaidniex 3.oktobris 2013 15:13
0 0 Atbildēt

lai kustinātu pusotrtonnīgu vai divarpustonnīgu klucīti uz riteņiem, degvielas patēriņš tomēr atsķiras...

par jaunāku un modernāku auto tiek samaksāts pārdevājam vairāk, nekā par krietni vecāku auto.

jauno auto pircēji samaksā naudu par auto, vecāku lamatu īpašnieki samaksā par nelietderīgi nokurinātu un gaisā atgāzu veidā izkūpinātu degvielu...

REXX 3.oktobris 2013 17:12
0 0 Atbildēt

Lai izgatavotu jaunu auto, kuram paredzamais mūžs ir 150 000+km,arī tiek tērēti resursi. Viens otrs divdesmitgadīgs (ja kopts, protams) ir gan ekonomisks gan vienkāršāk uzturams/remontejams.

Un, ja tas skar katru personīgi (piem.,komercdarbība)- tad šāds degvielas sadārdzinājums atsauktos uz produkta gala cenu, un ieguvēju nav.

Pirmkārt, neredzu loģiku Eiropas Savienības ietvaros likt piespiedu kārtā reģistrēt auto kādā nosacītā mītnes zemē.

Otrkārt -a kāda x....a pēc IR šīs nodokļu atšķirības, piem, LT,LV, EE??? Kāds zin paskaidrot? Diez vai bāliņi censtos "taupīt",reģistrēt TL ārzemēs, ja Latvijānebūtu šīs izmaksas.

GB12 3.oktobris 2013 18:16
0 0 Atbildēt

"Pirmkārt, neredzu loģiku Eiropas Savienības ietvaros likt piespiedu kārtā reģistrēt auto kādā nosacītā mītnes zemē"

No vienas puses - jā. No otras - par savu sapni-autovadītāju CTA varēsi vēl vairāk aizmirst (kaut gan, tāpat jau vari). Bez tam, par apdrošināšanu tad arī maksāsiet kā Eiropā. Arī ikgadējie nodokļi būs kā Eiropā (ne jau kā Lietuvā vai EE)

REXX 4.oktobris 2013 10:13
0 0 Atbildēt

Neesi tāds pesimists!

GB12 4.oktobris 2013 10:16
0 0 Atbildēt

Esmu reālists... :)

aansis 3.oktobris 2013 17:27
0 0 Atbildēt

Kur pēkšņi radās auto masa? Runājām taču par motora tilpumu! Protams, ka smagāks auto tērēs ievērojami vairāk pilsētā. Starppilsētu braucienos jau liela nozīme būs aerodinamikai, nevis auto pašmasai. Kāds labums ekoloģijai, ja tajā pašā "klucī" ir ielikts moderns kaprīzs 2.0 bi-turbo, kas ir vēl jaudīgāks un attiecīgi degvielu tērējošāks par vecu bet uzticamu atmosfērisko dzinēju ar lielāku kubatūru?

Vasilijspetrovichs 3.oktobris 2013 17:18
0 0 Atbildēt

tādi idioti!!!...

man jau tūlīt 3 gadus auto ar igauņu numuriem... uzņēmums Igaunijā... un izskatāska drīzi pašam ar labāk pārvākties uz turieni...

GB12 3.oktobris 2013 18:17
2 0 Atbildēt

Vācies droši, kas tevi tur?

go home 3.oktobris 2013 19:22
0 2 Atbildēt

Tu arī varēji doties atpakaļ uz savu GB-viena klauna būtu mazāk.A to atradušies,taisnības vālodzes,kad tik kādu pamācīt dzīvot!

iAuto 4.oktobris 2013 7:13
0 0 Atbildēt

GB12 ir patstāvīgais iAuto lietotājs ar augstu reiting, tā kā drīzāk pats vari doties tur, kur raksti. Vai arī reģistrējies iAuto, lai var redzēt, ka par saviem vārdiem atbildi.

GB12 4.oktobris 2013 8:24
0 0 Atbildēt

Uz kādu GB atpakaļ?

Vasilijspetrovichs 4.oktobris 2013 13:43
0 0 Atbildēt

laikam vēl atlikusi plika mīlestība pret savu zemi... par pārējo nemitīgi jāmaksā :0

notārs 3.oktobris 2013 19:18
4 0 Atbildēt

Nevar ierobežot tādu lietu kā braukšana ar ārzemēs izdotu pilnvaru vadīt automašānu!

Bet īstenībā Latvijas likumdošana ir pati vainīga,ka nodokļiem iet garām miljoni-ja ceļa nodoklis tiktu iekļauts degvielas cenā( Igaunija,Lietuva) tad nebūtu vispār nekādu problēmu.Cik katrs nobrauc par tik arī samaksā!Bet redz mūsu alkatīgajā banānrepublikā viss tiek darīts lai finansiāli aplaupītu pašmāju brauktgribētājus kāšot gan par degvielu,skati,reģistrāciju un ceļiem kuri vairs gan ceļus neatgādina vairāk sliecoties domāt ,ka braucam pa poligonu!

Un tas ir taisnīgi? Mēsli ir tie kuri šito visu izdomāja un spītīgi negrib pielāgot kaimiņvalstu paraugam.

Bils 4.oktobris 2013 10:36
0 0 Atbildēt

Viedi vārdi. savādāk iepriekšējos komentārus bija bezjēdzīgi lasīt.

Domāju ka šis likums neies cauri, dzīvojam tak vienotā EU. Vai ir kādam komentāri par šo, jo pats neko daudz no tā visu nesaprotu, esmu profesionālis citā jomā ;)

GB12 4.oktobris 2013 11:37
2 0 Atbildēt

Tu lasi tikai tos komentārus, kurus patīk lasīt? :)

Bet nekāds ritenis jau te izgudrots netiek. Šāda sistēma darbojas ne vienā vien valstī. Šāda sistēma darbojas vairumā ES valstu. Tajās pašās latviešu apdzīvotajās IRL un UK ir tieši tas pats - lietot citā valstī reģistrētu mašīnu drīksti līdz 3 mēnešiem. Atšķiras vienīgi normatīvie akti, pēc kā to nosaka.

Interesanti, ka paši rietumeiropieši saka, ka Latvija auto uzturēšanā esot paradīze - gan nodokļu, gan apdrošināšanas, gan tehnisko apskašu prasības ziņā. Tā tikai latvju bāleliņiem patīk čīkstēt, cik pie mums viss ir slikti un TUR, redz, viss ir baigi labi. Te gan jāpiebilst, ka sistēma par nodokli no degvielas tiešām būtu daudz taisnīgāka - vairāk brauc, vairāk maksā.

Palaidniex 3.oktobris 2013 19:44
0 0 Atbildēt

Nu mazlitrāžas dīzelis nokurinot mēnesī 100 litrus, un maksājot par degvielu 3 santīmus par litru ekspluatācijas nodoklī gada laikā uzgrabina 36 latus. Uz bāku tie ir 1,5 lati, jeb trīnītis mēnesī. Bet csdd ir jāizvelk no kabatas no 36-66 lati ka nočaukst. Kas ir "sāpīgāk"?

Ruu@uto 3.oktobris 2013 20:26
0 0 Atbildēt

notārs

Nevar ierobežot tādu lietu kā braukšana ar ārzemēs izdotu pilnvaru vadīt automašānu!

Bet īstenībā Latvijas likumdošana ir pati vainīga,ka nodokļiem iet garām miljoni-ja ceļa nodoklis tiktu iekļauts degvielas cenā( Igaunija,Lietuva) tad nebūtu vispār nekādu problēmu.Cik katrs nobrauc par tik arī samaksā!

====================

Vispār jau par šito tēmu vēl pavasarī runāju ar ģermāni, viņš gan teica, ka pie viņiem nodokļi sastāv no 2 daļām -

fiksētās un degvielas akcīzē iekļautās. Neviena valsts taču neatteiksies no garantētas summas budžetā ... Ceļa nodokļa pie mums nav kā šķiras, maza valstiņa esam, nav jau Vācija, kur 40 miljardus EUR iegūst no fiksētajiem nodokļiem , vēl 40 - no degvielu akcīzēm ...

Ruu@uto 3.oktobris 2013 20:41
0 0 Atbildēt

aansis

Tieši tā. Ikgadēja nodeva un nodoklis pēc dzinēja tilpuma savā būtībā ir bezsakarīgi. Tikai degvielas akcīze ir adekvāti piemērojama reālajam patēriņam.

====================

Tomēr ir valstis, kur automobiļiem piemēro t.s. "nodokļu

jaudu", savulaik arī PSRS tāda bija ...Francijā ir vēl tagad,

kā lai neatceras Citroen "Do Švo", vai Renault 4, tur tieši nodokļu jaudas bija simboli auto modeļiem, kā paši franči

teica, "tvaika zirgi" :-)

EZ 4.oktobris 2013 10:19
1 0 Atbildēt

Jā, kā jau ex-komunistu valsts, politiķu darba stils ir, visu ko izdomāt, kā ierobežot, normēt ar taloniem un auto ir lakšerī prece par ko īpašniekam ir jāmaksā. Un tad cerēt, ka būs budžeta leiputrija, tikai, izrādās, ka iedzīvotāki ir uzņēmīgāki un optimizē izmaksas ārpus valsts.

Tikmēr "socialistiskā zemē, kur sauklis ir Brīvība-vienlīdzība- brālība viss ir nolīdzināts. Jo, kā viens "francs" man skaidroja, pārāk sarežģīti bija uzturēt aprēķinu par (motora jaudu*tilpumu*zobratu attiecībām*motoru čipu perfomanci utt). Visi maksā par ceļu nodokli no patērētās degvielas. Parādījās vairāki transporta līdzekļi rēķinot uz mājsaimniecības skaitu. Ģimenēs, kur līdz šim bija viens milzīgs Renō espace minivens, nu parādijās +vēl 2 maziņi auto darbam un ikdienas šopingam. Tehniskā apskate jāiziet reizi 2 gados, vai pirms tr.līdz. pārdošanas. To var darīt jebkurā sertificētā "garažā", maksāja ap 60 euro. Pats zinu vienu franku kuram ir 4 auto, bet ikdienā lieto 2 pēdējos no tiem. (audi 80avant RS2 , Golf II 16v, Audi 1.8T A3, ford focus). Pārējie aizņem vietu un tiek uzturēti darba kārtībā. Ka viņš izteicās, viņam papildus transporta vienība mājsaimniecības budžetā robu nerada. Bet, tikko rodas nepieciešamība pēc braucamā, tiek aiztipināts līdz apdrošinātājam, nopirkta polise un auto tiek ierūcināts.

aansis 4.oktobris 2013 11:29
0 0 Atbildēt

Tikko pamanīju: "ja transportlīdzekļa nomas līgums pārsniedz trīs mēnešus, tas, pamatojoties uz Ceļu satiksmes likumu, ir reģistrējams Latvijā." :D

Nu un kā tad aizliegs noslēgt katru gadu 6 nomas līgumus par 2 mēnešiem katru? :D

GB12 4.oktobris 2013 11:42
0 0 Atbildēt

.... pastāv vēl viens variants (tā, baidi neiedziļinoties). Cik nopratu, šīs normas neattieksies uz uzņēmumiem, kas nodarbojas ar auto nomu. Tātad, uzņēmumi kā savu darbības veidu reģistrēs transporta nomu (vai nodibinās uzņēmumu ar šādu nozari) un mašīnu ķipa iznomās.

Bet tā, nu, diemžēl, ir... lai padomātu par to, lai tautieši būtu ieinteresēti nodokļus maksāt šeit, uzturēt EE ceļus, mūsējie izdomā arvien lielākus idiotismus. Tas, manuprāt, gan neattaisno to, ka tautieši veic visādas mahinācijas. Tā vietā, lai ietu un cīnītos pret visādām šitādām bezjēdzībām, šamie nolaižas līdz likuma devēju stulbumam.

aansis 4.oktobris 2013 13:47
0 0 Atbildēt

"Tā vietā, lai ietu un cīnītos pret visādām šitādām bezjēdzībām, šamie nolaižas līdz likuma devēju stulbumam."

Diemžēl tā ir demokrātija ēnas puse. Likumdevējs aizstāv vairākuma (tātad pensionāru un citu budžeta tērētaju ) intereses. Un šai sabiedrības daļai viss PIENĀKAS un jebkurš, kas naudu pelna, viņiem atdod PAR MAZ.

GB12 4.oktobris 2013 14:11
1 1 Atbildēt

Tikai nevajag. Varētu padomāt, ka pensionāri un budžeta patērētāji (nerunāsim par iestāžu vadītājiem) baigi labās naudas pelna...

Bet demokrātijas saules puse ir tā, ka ikvienam pilsonim ir tiesības savākt domubiedru grupu un izdarīt spiedienu uz likumdevējiem. Ļoti spilgts piemērs ir fiziskās personas maksātnespējas likums, kuru faktiski izspieda cilvēks, kuram tas bija aktuāli, kurš savāca domubiedrus, izveidoja kredītņēmēju apvienību un izbīdīja šo likumu, par spīti milzīgajai banku un dažu viņu pakalpiņu-politiķu pretestībai. Un šis nav vienīgais tāds gadījums. Tā ka, nevajag novelt savu neizdarību, slinkumu un īdēšanu internetā uz kaut kādu interešu aizstāvēšanu.

aansis 4.oktobris 2013 14:37
1 0 Atbildēt

"Tikai nevajag. Varētu padomāt, ka pensionāri un budžeta patērētāji (nerunāsim par iestāžu vadītājiem) baigi labās naudas pelna... "

Vai tad es apgalvoju, ka "baigi labās"? :) Tieši otrādi - mazas un šos cilvēkus interesē tikai atņemt naudu kādam, kam ir vairāk. Diemžēl sabiedrības mentalitāte ir orientēta uz to, lai citiem būtu tikpat slikti, nevis pašiem tikpat labi.

Apliekot tos, kas kaut ko dara, ar arvien lielāku nodokļu slogu, valsts ekonomika ilgtermiņā tiek mērķtiecīgi gremdēta. Arvien lielāka daļa pārstāj cīnīties un izvēlas vieglāko ceļu - pamest šo valsti - gan fiziski, gan pārreģistrējot uzņēmējdarbību ārvalstīs. Un rezultātā viss ko spēj valdība - ir paprasīt vēl vairāk no palikušajiem, lai panāktu nākamo aizbraucēju vilni.

Ar to saules pusi... Nav jau tik vienkārši - ar parastiem domubiedriem vien nepietiek. Fiziskas personas maksātnespēju faktiski piespieda ieviest SWE/RUS laupītājbanku konkurenti, nevis "domubiedru grupa". Protams, ka mēdijos neaizmirsa "domubiedrus" paslavēt, paši paliekot ēnā.

GB12 4.oktobris 2013 14:53
0 0 Atbildēt

Ansi, davai konkrēti, lai nebūtu parastā muldēšana - kurš konkrēti likums šajā ziņā aizstāv "pensionāru u.c. budžeta tērētāju" intereses?

"Fiziskas personas maksātnespēju faktiski piespieda ieviest SWE/RUS laupītājbanku konkurenti,"

No šīs vietas, lūdzu, sīkāk. Kuri tieši? Un avotus, lūdzu?

aansis 4.oktobris 2013 15:20
0 0 Atbildēt

Kurš konkrēti? Šeit apspriestais - jo ne jau ceļu uzturēšanai tos papildus ieņēmumus no auto īpašniekiem grib iekasēt. Kā ar "valdes nodokļa" plāniem mazajiem uzņēmumiem - iecerēts jau pret fiktīvajiem, bet sagraus mazos - fiktīvie pārcelsies, kur ērtāk. Varu turpināt uskaitīt daudz nodokļus, kuru mēŗkis ir bezjēdzīga cerība aizlāpīt budžeta caurumus, nedomājot par sekām ilgtermiņā.

Sīkāk ko tieši? To, ka par spīti mazajam tirgum, Zviedru un Krievu kapitāla bankām Latvijas tirgū tomēr ir konkurenti?

Lūk saraksts, kurā ir pāris tādi atrodami www.bankasoc.lv/lv/par_asocia...alibnieki.html - piemēram UniCredit

Interesē, kas vispār notiek pasaulē? Google ir ļoti atsaucīga sniegt informāciju, kas ievērojami atšķiras no Zviedru kontrolēto mēdiju pasniegtās. Iesaku papētīt, kas ir, piemēram, ING un SantAnder un kādas ir viņu saistības un intereses mūsu reģionā.

Vai arī sagaidi, ka kāds tev priekšā noliks gatavu godīgu un detalizētu atskaiti par lielo bagāto onkuļu spēlītēm? :)

GB12 4.oktobris 2013 15:29
0 0 Atbildēt

Par to budžeta lāpīšanu piekrītu, bet tas nav tas pats, kas budžeta cilvēku interešu aizstāvēšana. nejaudz 2 dažādas lietas.

Ansi, sīkāk - kuri tieši zviedru/krievu banku konkurenti izsita/nolobēja maksātnespējas (privātpersonu) likumu? Kādā veidā un kādu labumu no tā viņi guva vai vajadzēja gūt? Piemēram, tam pašam Unicredit? Un izejot no šī vēl viens jautājums - kāpēc, ja viņi tā grib ieriebt zviedru/krievu konkurentiem, Latvijā vēl nedarbojas nolikto atslēgu princips, kas šamiem ieriebtu vēl daudz vairāk?

Vispār sagaidu gan. Tu apgalvo, tev savu apgalvojumu vajadzētu arī pamatot. Un normāls tonis būtu saviem vārdiem, nevis - "iesaku papētīt"...

aansis 4.oktobris 2013 16:40
0 0 Atbildēt

Jau minētie ING un Santander, kuru interešu ķēdīti un šajā gadījumā Skandināvu dominējošās ietekmes piebremzēšanu var izsekot, ja ir vēlēšanās iedziļināties. Kapēc tik vien? Tā paša iemesla dēļ, kas liek nepārtraukti ASV un Krievijai (PSRS) bruņoties, atbruņoties un atkal bruņoties. Visas impērijas, kam nav pretspēka, ir sabrukušas un lielie onkuļi to labi zin, tapēc cīnās tikai par pareizo līdzsvaru, nevis pretinieka iznīcināšanu.

Viedokļa izteikšana nav apgalvojums. Tev ir visas tiesības nepiekrist manam viedoklim. Un brīva izvēle izpētīt pašam attiecīgo tēmu vai gaidīt, kamēr kāds sagatavos atskaiti - es to neesmu darījis un neplānoju darīt. Es varu vienīgi ieteikt iet ceļu, kādu esmu gājis pats, un neuzskatu, ka tas būtu "nenormāls tonis". Kad Tu pajautā kādam ceļu, cerams, pieņem virziena norādi, un negaidi aizvešanu pie rociņas? ;)

GB12 4.oktobris 2013 16:56
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka tu esi zeigestus u.tml. sazvērestības teoriju filmas vai saitus pārskatījies :) Bet, nu jā, tur tev taisnība, katram ir tiesības uz savu viedokli, lai cik absurds tas arī nebūtu.

Lai nu kā, arī izteikta viedokļa pamatošana, ja tāds tiek izteikts, ir labs tonis. Bet, nu, ja tu to nevari pamatot, tad ar to tu tikai parādi, cik vērts ir ņemt tevi par pilnu...

P.S. Konkrēti, kuras ir tās impērijas, kuras ir sabrukušas tieši tāpēc, ka tām nav bijis pretspēka? Tobiš, kā pretspēka neesamība ir veicinājusi šo impēriju sabrukšanu?

LT reģistrācija 22.oktobris 2013 17:19
0 0 Atbildēt

Sveicināti piedāvāju iespēju reģistrēt transportlīdzeļus Lietuvā (kā zināms mūsu kaimiņiem transportlīdzeklu nodokļu sistēma ir daudz pievilcīgāka nekā pie mums) Reģistrējot auto lietuvā tiek nodrošinātas visas formalitātes, lai atbraucot uz latviju saņemtu atļauju piedalīties ceļu satiksmē Latvijā ar ārvālstīs reģistrētu transportlīdzekli uz 3 gadiem, ko var bez problēmām pagarināt vēl.

1. Ja mašīna ir reģistrēta Latvijā cenas par dokumentu formēšanu atkarīgas no transportlīdzekļa eksplotācijas nodokļa LV. Cena = (eksplotācijas nodoklis par vienu gadu par advokāta pakalpojumiem)+apmēra m 40 euro numuru saņemšana un reģistrācija+ ceļs līdz Šauļiem.

2. Ja mašīna nav reģistrēta Latvijā cena 50% no reģitrācijas Latvijā +apmēram 40 euro numuru saņemšana un reģistrācija+ ceļs līdz Šauļiem.

Finālā ekanomija sākas pēc viena gada, un tālāk nekādi nodokļi nav jāmaksā. Tikai tīrā ekanomija. Apdrošināšanas izmaksas Lietuvā ir tādas pašas kā Latvijā. Jā kādam ir interese par šāda veida pakalpojumu droši zvanat (Jurģis) Vai rakstat epasts P. S Pats braukāju ar LT numuriem tā kā visas sistēma strādā, piedāvāju rēalu iespēju kā ietaupīt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

No 18 100 eiro – 4,92 m garais Mazda sedans pieejams Ķīnas pircējiem (+ FOTO) 1

Mazda uzsākusi sedana EZ-6 pārdošanu Ķīnas tirgū, piedāvājot septiņus variantus cenu diapazonā no 139 800 līdz 179 800 juaņām (18 100 – 23 600 EUR). Lasīt vairāk

 

Dome labojas un mazina negadījuma risku ar skolniekiem uz Lielupes ielas remontu laikā - 26.10.2024 (+ VIDEO) 3

iAutolv pārliecinās, kas mainījies remontdarbu vietā uz Lielupes ielas Jūrmalā, kur bīstama situācija veidojās tādēļ, ka ir norakta ietve posmā, pa kuru bērniem jādodas uz skolu. Lasīt vairāk

 

NEXAT - vai neparastā lauksaimniecības mašīna vēl dzīvo? (+ VIDEO) 2

Dzīvo gan, turklāt šajā Vācijas vidienes lauksaimnieku uzņēmumā to ir veselas divas un abas tika izmantotas šī gada graudu ražas novākšanā. Lasīt vairāk

 

Beidzot noņēma nepareizo ceļa zīmi ar sadalījumu pa joslām K.Ulmaņa gatvē jaunajā krustojumā (+ VIDEO) 9

iAutolv pastāsta par jaunumiem izremontētajā ceļa posmā uz K. Ulmaņa gatves. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti