Jūrmalas Domes atbilde iAuto.lv par Jūrmalas caurlaidēm un tiesas atcelto sodu 30

Jūrmalas pilsētas domes ēka Foto: iAuto.lv

Māris Ozoliņš, iAuto | 15.jūnijs 2018 14:53

iAuto jau ilgstoši pievērš savu uzmanību un pēta Jūrmalas Domes aktivitātes saistībā ar iebraukšanas maksu pilsētā un tās piemērošanas kārtību!

iAuto 13.jūnijā jau publicējām rakstu, ka Jūrmalas Pašvaldības policija kādai sievietei bija piemērojusi 77 naudas sodus 3850 eiro apmērā par vairākkārtēju iebraukšanu kūrortpilsētā bez nepieciešamās caurlaides, tomēr Rīgas apgabaltiesa par pamatotu atzinusi tikai vienu sodu 50 eiro apmērā, bet pārējos sodus tā atcēlusi.

Uz mūsu jautājumiem šīs lietas sakarā saņēmām sekojošu Zanes Leites, Jūrmalas pilsētas domes Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājas atbildi:

Labdien, pašvaldība būtu pateicīga, ja portāls iAuto.lv vērstu braucēju uzmanību uz to, ka noteikumi par iebraukšanu Jūrmalas īpaša režīma zonā ir pavisam vienkārši – par iebraukšanu ir jāmaksā 2 eiro, ja tas netiek izdarīts, var tikt piemērots sods 50 eiro apmērā. Par iebraukšanu Jūrmalas īpaša režīma zonā jāmaksā periodā no 1.aprīļa līdz 30.septembrim. Tas būs lietderīgāk nekā mēģināt diskutēt par to, kā pēc soda piemērošanas mēģināt uzvarēt tiesā vai kāpēc kāds uzskata, ka par iebraukšanu nav jāmaksā. Par iebraukšanu Jūrmalas īpaša režīma zonā ir jāmaksā jau 22 gadus, tāpat kā citās pilsētās ir jāmaksā par autostāvvietu izmantošanu – par to diskusiju nav.

Kopā jau ir bijušas vairāk kā 40 tiesas, kurās soda piemērošana pārsūdzēta, un tās visas sodus ir atzinušas par pamatotiem. Šis ir pirmais gadījums, kad sods piemērots tikai par vienu pārkāpumu, un tiesa ir norādījusi, ka šis spriedums attiecas tikai uz konkrēto gadījumu, un nevar tikt attiecināts uz citām lietām. Turklāt tiesas spriedumā teikts: “Tiesas kolēģija atzīst, ka minētie 77 administratīvo pārkāpumu protokoli ir pamatoti, ir konstatējams administratīvo pārkāpumu sastāvs [personas] rīcībā un likumā paredzētais noilguma termiņš, lai personu sauktu pie administratīvās atbildības un uzliktu sodu nav iestājies.” Tāpat sprieduma motīvu daļā arī norādīts, ka personai nebija tiesības paļauties, ka bez šādas caurlaides saņemšanas viņa tiks automātiski iekļauta attiecīgā elektroniskā sistēmā un ka šāda caurlaide tiks piešķirta elektroniski. Savukārt sprieduma motīvu daļas beigās norādīts: ”Tiesas kolēģija vienlaikus norāda, ka tiesas secinājumi konkrētajā lietā par konkrētajiem apstākļiem nav vispārināmi un ir attiecināmi tikai uz izskatāmo lietu.”

Attiecīgi aicinātu neradīt citiem braucējiem paļāvību, ka noteikumus var neievērot, un šāds spriedums tiks piemērots arī citos gadījumos. Šī precedenta dēļ izmaiņas noteikumos patlaban nav plānots ieviest. Joprojām vairāki simti braucēju dienā tā vietā, lai samaksātu par iebraukšanu 2 eiro, vai iegādātos visa maksas perioda caurlaidi, kas maksā 107 eiro, riskē ar 50 eiro soda saņemšanu par katru pārkāpumu. Par šā gada aprīļa sākumu jau Pašvaldības policija ir izsūtījusi 4000 uzaicinājumus uz protokola sastādīšanu iespējamiem pārkāpējiem. Pārkāpēju skaits joprojām ir šokējoši liels.

Esošā situācija ir nemainīga jau kopš 1996.gada – par iebraukšanu Jūrmalas pilsētas īpaša režīma zonā ir jāmaksā, to nosaka Jūrmalas pilsētas domes 2017.gada 12.janvāra saistošie noteikumi Nr.1 “Par transportlīdzekļu iebraukšanu īpaša režīma zonā Jūrmalas pilsētas administratīvajā teritorijā” https://www.jurmala.lv/docs/j17/s/j17s001_m.htm. Noteikumos ir izklāstīti gadījumi, kad pienākas atvieglojumi un kas jādara, lai tos saņemtu. Piemēram, ja Jūrmalas iedzīvotājs brauc ar automašīnu, kas nav reģistrēta uz viņa vārda, un nav darījis neko, lai šo auto piereģistrētu sistēmā (saistošajos noteikumos tas ir aprakstīts), elektroniskā sistēma nevar nojaust, ka šajā automašīnā brauc jūrmalnieks. Par noteikumu neievērošanu var tikt piemērots sods 50 eiro apmērā. Kā no soda izvairīties? Vienkārši – ievērojot noteikumus. Par ilgtermiņa caurlaides spēkā esamību var pārliecināties e-pakalpojumu portālā epakalpojumi.jurmala.lv.

Par iebraukšanu var samaksāt automātos pie iebraukšanas un Majoru stāvlaukumā pie Tūrisma informācijas centra Lienes ielā 5. Ja automāti šķiet neērti, vai braucēji nevēlas stāvēt rindā pie automātiem, pastāv iespēja par iebraukšanu samaksāt internetā – www.visitjurmala.lv vai ar “Mobilly” vai “Riga Card” mobilo aplikāciju starpniecību, un to var izdarīt gan pirms, gan pēc iebraukšanas (! iebraukšanas dienā līdz plkst.23:59). No šā gada ir ieviestas dažas būtiskas izmaiņas, lai sistēmu padarītu ērtāku. (Par tām jau Jums vēstījām).

Par to, ko plānots darīt – iespēju robežās tiek uzlaboti automāti, pašvaldība ir informēta, ka tie nav paši ērtākie, tādēļ pastāv citas iespējas samaksāt iebraukšanas maksu. Arī elektroniskais apmaksas risinājums patlaban tiek uzlabots un tuvāko nedēļu laikā tas būs ērtāks. Vēl – apmaksas automāti tiks izvietoti arī pilsētā, viens apmaksas automāts jau ir uzstādīts Majoru stāvlaukumā pie Tūrisma informācijas centra, vēl tādi tiks izvietoti pie lielveikala RIMI Lielupē, Dzintaru koncertzāles apkārtnē un pie Dubultu stacijas.

Par sodīšanas kārtību: tiek uzsākta administratīvā pārkāpuma lieta. Saskaņā ar LAPK 268.1 pantu automašīnas īpašnieks vai turētājs tiek uzaicināts ierasties uz administratīvā pārkāpuma lietas izskatīšanu un protokola sastādīšanu. Tikai tad, ja persona neierodas, administratīvā pārkāpuma protokols tiek sastādīts bez personas klātbūtnes un nosūtīts pa pastu. Administratīvo lietu par šāda veida pārkāpumiem var uzsākt sešu mēnešu laikā no pārkāpuma izdarīšanas brīža. Savukārt sods jāpiemēro deviņu mēnešu laikā no lietas uzsākšanas. Vēršam uzmanību, ka soda piemērošana par iebraukšanas režīma neievērošanu atšķiras no soda piemērošanas par ātruma pārsniegšanu, kas fiksēts ar fotoradariem, jo iebraukšana Jūrmalā bez caurlaides ir saistošo noteikumu pārkāpums. Sekojoši, uz lietas izskatīšanu obligāti jāuzaicina pārkāpējs."

Māris Ozoliņš, portāla iAuto.lv redaktors: "Patīkami ir saņemt atbildi no pašvaldības iestādes ar pārmetuma un pamācīšanas toni tās sākumā - citāts: "Tas būs lietderīgāk nekā mēģināt diskutēt..."! Tātad vecās tradīcijas šajā iestādē nav vēl izskaustas!

Atšķirībā no pašvaldības iestādes, mēs lietojam argumentus, proti, lūk viens no rakstiem, kur iAuto informē par Jūrmalas iebraukšanas caurlaidēm "No 1. aprīļa iebraukšanai Jūrmalā jāpērk caurlaides - tagad arī motocikliem", turklāt mēs nevienu informāciju no Jūrmalas Domes neesam saņēmuši, bet meklējam un publicējam paši.

Jūrmalas caurlaižu automātiskās sistēmas viena no lielākajām pretrunām ir tā, ka caurlaide pienākas cilvēkam, bet kontrolēti tiek automobiļi. Pirms automātiskās sistēmas ieviešanas šādas pretrunas nebija. Kā arī tiek būtiski ierobežotas bezmaksas caurlaides pieejamība cilvēkiem, kuriem tās pienākas. Par to mēs vēl rakstīsim!

Tomēr šis citāts: "Tas būs lietderīgāk nekā mēģināt diskutēt..." ir Jūrmalas domes sabiedrisko attiecību nodaļas šedevrs un ļoti lakoniskā veidā izsaka lietu kārtību šajā pašvaldība! Paldies par pamācīšanu :)"

Lasi vēl portālā iAuto par Jūrmalas iebraukšanas caurlaižu tēmu:

Interesanti:

 
Visi komentāri
 
viencexperc 15.jūnijs 2018 15:05
10 11 Atbildēt

Es domāju, ka tai kašķu bābai vajadzīgs vecis. Tad gan caurlaidi iegādāsies, gan pa tiesām neskraidīs...

as 15.jūnijs 2018 15:38
25 10 Atbildēt

Ja šo teikumu pārformulētu, tad viss pārējais šķiet sakarīgi un pamatoti uzrakstīts! Nav sausi un brirokrātiski, bet cilvēcīgi un ar piemēriem.

Teikums, ka aizvaino iauto, būtu jāpārformulē uz cilvēcīgu aicinājumu, un jāsaprot, ka dome aicina, nevis pamāca medijus virzīt sabiedrisko domu uz pašreiz spēkā esošā likumu ievērošanu (caurlaides iegādi), ne meklēt caurumus esošajā (tehniskajā vai juridiskajā) sistēmā.

Ir skaidrs, ka gadījumā, ja visi šie 100 lohi, kas pašreiz neiegādājas caurlaides, metīsies uz tiesu pārstrīdēt admin sodus, tiesas pārslogosies, nodokļu maksātāji apmaksās papildus tiesu izdevumus, svarīgas lietas kavēsies un nekāda kopēja labuma sabiedrībai no tā nebūs. Pie tam papildus paredzētie automāti lohiem 21gadsimtā man šķiet jūrmalnieku naudas šķērdēšana!

Tas, ka sistēmā ir caurumi, jo tā ir kļuvusi ērtāka viesiem, bet neērta jūrmalniekiem, ir skaidrs, bet ne jau tādā veidā ar to būtu jācīnās, drīzāk ar priekšlikumiem, kā to sakārtot. Diezvai jūrmalnieki ir sajūsmā par tiem lohiem, kas brīvdienās nobloķē šoseju 3 joslās un vai jūrmalnieki kā alternatīvu saredz caurlaižu režīma atcelšanu???

P.s.neesmu jūrmalnieks, par Jūrmalas domi neko labu nedomāju, caurlaižu režīms Jūrmalā riebjas, cena besī un nobloķētā šoseja brīvdienās tracina, bet šoreiz iauto uzbraucienu domes džudei neatbalstu, tā lūk!

P.s.s. tālāk varat padiskutēt par Nila atbildes gājienu savā ķeizaristē - EUR 2 par stāvvietu Vecāķos, praktiski bez iespējām izvairīties, jo visur apkārt ir "stāvēt aizliegts zona". varēja taisīt iebraukšanas punktu kā Jūrmalā, drošvien. Vai tas ir ērtāk, labāk, lētāk? Abos gadījumos maksāju ar mobilly vai rigacard appiem, kas, nenoliedzami, ir ērti. Lohus, kas meklē veikalu, kur izmainīt un automātu, kur iemest EUR 2, nesaprotu.

msh 15.jūnijs 2018 16:05
7 20 Atbildēt

Es parasti nelieku mīnusus, bet šoreiz ir izņēmums. Lohi ir nevis tie, kas lieto automātus, bet tie, kas ir tik ļoti ieciklējušies uz dižās pilsētas dižslauktuvi, ka nevar saprast, priekš kam tie automāti ir vajadzīgi. Ja cilvēkam ir šādas domāšanas problēmas, tas nozīmē ka lai arī viņam ir mašīna, viņš ārpus dižās pilsētas nekad nav bijis - nu, teiksim, picu piegādātājs - un viņš ir pieradis pie tā marazma ka visur dižajā pilsētā par mašīnas nolikšanu slauc pieklājīgus rubļus, un tāpēc lieto plakano telefonu ar Debilly programmu. Bet tā kā viņš ārpus dižās pilsētas nekad nav bijis, viņš vēl nav atklājis, ka tas marazms un slaukšanas aparāta uzlabojums ar plakano telefonu ir dižās pilsētas ekskluzīva lieta - citās latvijas pilsētās ir daudz bezmaksas stāvvietu un/vai stāvvietas maksā tik maz, ka dižās pilsētas risinājumi - kredītkartes un Debilly - pārāk lielu iekasētās naudas daļu nodotu trešajām personām - bankām utt. Bet ja rietumos izmanto ko līdzīgu, tas noteikti nav Debilly. Tātad, vai tas teksts par 21. gadsimtu nozīmē ka jūrmalā iebraukt jāļauj tikai jūrmalniekiem un dižās pilsētas iemītniekiem, bet ne pārējās latvijas iedzīvotājiem un ārzemniekiem? Man, piemēram, uz jūrmalu ir jāaizbrauc vidēji reizi gadā un jāmaksā par iespēju piekļūt vienas organizācijas privātīpašumam - vai man tāpēc būtu jāabonē plakanajam telefonam internets un jālieto tur kaut kāda programma - vienas reizes gadā dēļ? Un kā ar ārzemniekiem, ko viņiem 21. gadsimtā būtu jādara?

Jaunā sistēma viesiem diez vai ir kļuvusi īpaši ērtāka - šaubos ka ir daudz jūrmalas apmeklētāju, kas nopirkuši caurlaidi, vairākas reizes brauc iekšā/ārā no jūrmalas.

core 17.jūnijs 2018 11:56
18 0 Atbildēt

Cik gan Tu esi dumjš patiesībā.

Tavā dižājā pilsētā par visu jāmaksā tādēl, ka TUR NAV vietas!

Kuram tavā ģerevņā ir problēmas noparkot auto?

Dizā pilsēta viņam, tā ir visur, visās lielajā pilsētas, jo vienkārši fiziski nav vietas, atbrauc students nomet savu veco otro golfu un dodas mācīties, kamēr tā miskaste tur pūst, tikmēr kāds kuram tiešam tur vajadžetu atstāt auto, to nevar izdarīt, kādreiz taču tā nebija! Jo nebija auto! Redz tu saki, ka neviens nav bijis ārpus dizās pilsētas, bet patiesībā šeit pierādās tavs seklais pāķīša spriedelējums, kurš balstīts uz tikai tev zināmiem, nezin no kura cauruma izrautiem faktiem.

msh 17.jūnijs 2018 21:53
1 7 Atbildēt

Nu bet, gudrais, tak ir pilnīgi pie dirsas kā ir ņujorkā, londonā, parīzē vai vēl hvz kur. Man pietiek ar to ka liepājā, latvijas trešā lielākajā pilsētā, nevarot atrast brīvu bezmaksas vietu centrā, ap tirgu, ir jāaizbrauc kādus divus kvartālus tālāk un jānomet mašīna uz kādas ielas, kas nav piebāzta, un bez maksas. Un pat ja es būtu tik slinks ka nevarētu noiet pārsimts metrus, un maksātu - tie būtu kādi 50 centi stundā, nevis 2 eiras, maksājamas ar debilly vai bankas karti. Un tā nu tu, gudrais, sāc noprast kāpēc jebkuram, kurš nedzīvo dižajā pilsētā, ir pilnīgi dabiski nebūt Debilly lietotājam, no kā izriet nepieciešamība jūrmalas caurlaidi pirkt iemetot vienu vai divas monētas ziedojumu aparātā...

core 18.jūnijs 2018 7:13
15 0 Atbildēt

Tu maz domā, ko runā?

Ja Tu piebrauc Liepājā pie stajankas un tā ir "piebāzsta", un tev auto ir jānovieto citur tad, ko mēs varama tur darīt? Stajanka ir pilna ar vai bez maksāšanas.

Otrkārt kur problēma sūtīt sms par stāvvietu? Ko tu piemini to mobilty takā tā būtu obligāta prasība viņu lietot?

MAnuprāt vienīgais "debilty" šeit esi tu.

msh 18.jūnijs 2018 12:58
0 3 Atbildēt

Tas kas šobrīd nedomā ko runā, esi tu. Sākās viss ar to, ka viens antuāns no dižās pilsētas nosauca par lohiem visus tos, kas iebraucot jūrmalā met ziedojumu aparātos monētas, uz ko es paskaidroju, kāpēc tas tā notiek. Tad atnāci tu, un sāki dot laukā gāzes un šķidrumus, nez kāpēc piesaucot kaut kādas stāvvietas citās pilsētās un to pilnumu. Tātad, par iebraukšanu jūrmalā var maksāt ar īsziņu? Ja jā, jauki, nedaudz palielina to loku, kas var nemest monētas - mani gan tas neietvers tāpat.

Bradypus 18.jūnijs 2018 15:24
6 0 Atbildēt

msh, diemžēl tava lepošanās ar muļķību kļūst kaitinoša. Nav tur ko lepoties - vari būt drošs 99% to sastrāgumu veidotāju ir tevis tik ļoti nīstais glaudāmais telefons un viņi varētu to izmantot iebraukšanas apamaksai, neradot sev un citiem sastrēgumu. Viskaitinošakais tas sastrēgums notiekti ir tiem, kam nevajag Jūrmalu - diemžēl bloķēta atpūtnieku dēļ tiek ventspils šoseja. Bet dažus ārvalstu tūristus un moderno ierīču nīdējus, kā tevi, tas caurlaižu punkts spētu apkalpot bez problēmām. Starp citu - tavi argumenti par nezinošiem tūristiem arī nav nekas reāls un labs - šobrīd plānoju savu atvaļinājumu un ļoti labi jau zinu, kas, kur un kādā veidā būs jāmaksā - lai atvaļinājumu varētu veltīt atpūtai, nevis stāvēšanai korķos.

msh 19.jūnijs 2018 3:21
0 4 Atbildēt

Kā tas ir - manis nīstais plakanais telefons? Man pašam tāds ir - tik vien ka starp čupiņas tā pielietojumu nav surogātdatora funkcija, un tāpēc nauda par internetu ķērnāta netiek, un mājās bezvadu rūteris krāj putekļus uz plaukta, jo nah nevajag. Ja man kaut kas būtu jānīst, tad vienīgi cilvēciņi, kas varētu vēlēties lai es tērēju naudu par man nevajadzīgiem pakalpojumiem tikai tāpēc lai apmaksātu kaut kādu pakalpojumu ar plakano telefonu, nevis ar maksāšanas līdzekli.

Ak jā, pat ja es gribētu tērēt naudu par internetu un instalēt tur kaut kādu programmu lai reizi gadā to izmantotu - beigās noteikti atkal būtu čiks, jo izrādīsies ka šo programmu noteikti nevar novilkt kā apk failu, bet jālieto gugel play, kas nozīmē ka atkal nekas nenotiek...

core 19.jūnijs 2018 7:31
3 0 Atbildēt

Par, ko Tev papildus jāmaksā? Nesaprotu kur ie problēma?

Ja Tev ir viedtālrunis, kādēl tad Tu viņu neizmanto tam, kam viņš ir paredzēts? KO nozīmē citēju:

"kas varētu vēlēties lai es tērēju naudu par man nevajadzīgiem pakalpojumiem tikai tāpēc lai apmaksātu kaut kādu pakalpojumu ar plakano telefonu, nevis ar maksāšanas līdzekli" - Par, ko tev papildus jāmaksā? Un kāds tam visam sakars ar google play? Ko tu šeit fleitē nemitīgi?

Un kā jau teicu, maksā par stāvvietām ar sms, kur problēma?

core 18.jūnijs 2018 13:45
5 0 Atbildēt

Tad, ko Tu piesienes man? Nevien staču Tev neliek izmantot mobility.

Par stavvietām tu sāki runāt pirmais, "peņem" acis rokas un izlasi savu komentāru!

Tu jau esi tas kurš te nīd par kaut, kādu debility, vai ko tamlīdzīgu, tirkāt ne tikai par Jūrmalu, tavs pirmais komentārs bija arī par stāvvietām Rīgā, kur protams atkal nezin kādēl pieminēji mobility, laikam vel nesaproti, ka monētu arī drīz vairs nebūs..

msh 19.jūnijs 2018 3:34
0 3 Atbildēt

Jā, es piesaucu stāvvietas, bet tu, acīmredzot, palaidi garām, kāpēc - jo kam tā programma visdrīzāk būs - indivīdam, kas ar personīgo mašīnu braukā pa dižo pilsētu un mēdz mašīnu atstāt darba laikā ielu malās. Palūrot tās progas mājaslapā pieejamajos pakalpojumos, rodas spēcīgas šaubas ka jūrmalas caurlaidi ar to progu pirks cilvēks, kurš to ir uzinstalējis lai maksātu par vilciena vai autobusa biļetēm. Biju mazliet pārsteigts ka izrādās ka liepājā un d-pilī arī var to progu lietot, bet nu tajā mājaslapā redzamās abu pilsētu kartes uzskatāmi parāda iemeslu, kāpēc noteikti ir maz tādu cilvēku, kas to ir uzinstalējuši lai maksātu par stāvvietu liepājā vai d-pilī - jo ja regulāri jāliek mašīna, tā noteikti tiks nolikta pārsimts metru tālāk bez maksas.

Attiecībā par to pēdējo frāzi - tu laikam vēl nesaproti ka ja naudas esamību noteiks pieprasījums, tās monētas nekur nepazudīs - pazust vienīgi varētu, ja "lielais brālis" tās laipni izņems no aprites. Tiem kas dzīvo burbulī skaidra nauda var arī nebūt vajadzīga - man tikmēr būtu ērtāk ja algu izmaksātu skaidrā naudā, jo esošajā variantā tā ir jāizņem lai tērētu, jo bieži bezskaidra nauda vai nu nav variants, vai ir ķēpa. Protams, par to daļēji jāsaka paldies mūsu alkatīgajām bankām. Pie mums ta vēl tā, karti nevar izmantot mazakos veikalos, kam nav tāda apgrozījuma lai atmaksātos banku barot - nesen uzzināju ka leišos ir pat viens benzīntanku tīkls, kurš ņem tikai skaidru naudu

core 19.jūnijs 2018 7:44
3 0 Atbildēt

Ko Tu piemini to aplikāciju?

Baviens es vismaz 1x dienā auto atstāju maksas stāvvietā un mobility man ir, bet es viņu neizmantoju! Maksāju ar sms. M START (Automašinas numurs) A(zonas apzimējums) un pēc tam STOP - nu nemāki sms uzrakstīt?

Kāda jēga šeit filozofēt par skaidrās naudas ilgmūžibu? Telefonu tā pat lieto, internetu lieto, saprastu, ja tu būtu galīgs hipsters, bet atd atsakies arī no komentēšanas sajā forumā un dzīvo savu dzīvi, hipsteri parasti nečīkst, par "mūsdienu" pasauli. Bet tu gan. Jo vairumam vis šis nesagādā problēmas, tu vienkārši spitīgi centies turēties tam visam pretī, algu starpcitu arī var izmaksāt skaidrā - runā tad ar savu darba devēju, nevis žēlojies par to šajā forumā.

Palaidniex 15.jūnijs 2018 15:42
10 8 Atbildēt

Manuprāt, sods bija pelnīts un vajadzēja ielauzt par visiem 77 fiksētajiem pārkāpumiem.

Visiem zināma kārtība, visiem zināmas sekas.

650 15.jūnijs 2018 16:00
8 6 Atbildēt

Vislabākā kārtējā neskaitāmā "reklāma" lietu būtībai Šajā valstī.Lohi maksās vienmēr un visur, neierobežotu skaitu un un summu.Jo tas mūsu stabilais Pamats ir uz to balstīts- ka mums Lohi par visu maksā.Ja kāds no Lohiem "paceļas" virs vispārpieņemtā viduvēji statistiskā Loha līmeņa (izrāda pretestību,pazīst kādu juristu,māk izteikt/pamatot/argumentēt), tas uzreiz automātiski iekļūst jau nākamajā līmenī un iegūst iespēju vismaz daļēji nemaksāt.

MJanis 16.jūnijs 2018 21:24
1 0 Atbildēt

Šajā valstī.Lohi maksās vienmēr un visur, neierobežotu skaitu un un summu.Jo tas mūsu stabilais Pamats ir uz to balstīts- ka mums Lohi par visu maksā.Ja kāds no Lohiem "paceļas" virs vispārpieņemtā viduvēji statistiskā Loha līmeņa (izrāda pretestību,pazīst kādu juristu,māk izteikt/pamatot/argumentēt), tas uzreiz automātiski iekļūst jau nākamajā līmenī un iegūst iespēju vismaz daļēji nemaksāt.

-------------------------

650 žetoni !

gg 15.jūnijs 2018 16:38
16 4 Atbildēt

Kur problēma ar tām caurlaidēm? Nepatīk, tad brauc garām Jūrmalai. Ja citur par tālu, lūdzu, Daugavgrīva (tas ir aiz Bolderājas un tur arī ir jūra, ja kāds nezina), Vecāķi (stāvvieta 2 Eur dienā)...

Tie, kas izvēlējušies dzīvot Jūrmalā un tagad sāk protestēt pret caurlaidēm, kaut kas prātiņā laikam par īsu...

650 15.jūnijs 2018 16:49
4 4 Atbildēt

prātiņā par īsu ir ietiepīgi neredzēt pašu problēmas sakni- ka runa jau sen iet par kaut ko principiāli citu, nevis par 2eur un par caurlaidēm kā tādām

Maris 15.jūnijs 2018 19:58
4 5 Atbildēt

Piemēram, tas, ka cilvēkiem pret Jūrmalas darbībām ir jaizstāv savas tiesības tiesā patērējot savus nervus, laiku un naudu. Tas, ka tiesa atzīst Jūrmalas pašvaldības darbības par pretlikumīgām un atceļ piemērotos sodus, kuru kopsumma sastāda vairāk kā 3 800 eur!

ezis71 16.jūnijs 2018 8:18
3 0 Atbildēt

Parastais mirstīgais maksās sodu bet biezais maks tiks cauri sveikā.Es pat nebrīnos kad tā vecene to darīja apzināti,tā ir turīgo izklaide.

650 15.jūnijs 2018 21:57
3 0 Atbildēt

Kaut cik domājošam indivīdam rastos jautājums- kā (??) tas var būt? Kapc šim lūk atceļ , bet simts citi iepriekš te pieminētie pa 10k katrs samaksājušie sūkā gurķi?Kurš kuru te tagd degradē- tiesa domi, vai dome cilvētiesības, vai vēl sazin kas te īsti notiek?Kam ticēt pē šī notikuma?

Vasilijspetrovichs 18.jūnijs 2018 12:06
0 0 Atbildēt

Nu labi, bet ja Jūrmalā tev dzīvo, draugi/paziņas/ kolēģi un ielūdz ciemos, vai jāaizved uz lidostu, vai nosprāgusi mašīna un jāizved uz darbu? Ja Jūrmalā tev jāiebrauc darba darīšanās, kad nafig tas kūrots (un tipa apmaksātā stāvvieta) nav vajadzīgs? Situāciju ir neskaitāmi daudz, kad caurlaide ir negodprātīga!

Corbie 15.jūnijs 2018 20:02
3 6 Atbildēt

un kaa ar cilveeka briivu parvietoshanos? izskataas ka kkaadaam Jurmalas domeem u.c. instanceem Satversmes preambula ir vnk toletes papiira vertiibaa!

Ja jurmalas dome pielidzina savu teritoriju stavvietai, tad lai saziimee stavvietas un ari prasa maksu par staaveeshanu stavvietaa nevis par iebraukshanu vai caurbraukshanu teritorijai...

Palaidniex 15.jūnijs 2018 21:56
4 1 Atbildēt

Lai ierobežotu tranzītplūsmu. Jūrmalu drīkst arī apbraukt. Pie kam, tas ir ātrāk...

msh 18.jūnijs 2018 12:59
1 0 Atbildēt

Kā man apbraukt jūrmalu, lai piekļūtu privātīpašumam kas atrodas jūrmalā? Ar amfībiju braukt pāri lielupei?

Pļurkt 15.jūnijs 2018 23:54
5 3 Atbildēt

Nevis atbilde, bet demagoģija, visaugstākās komunistu raudzes stilā!!

freijers 18.jūnijs 2018 14:37
0 0 Atbildēt

Tāda demogoģija ir katru reizi, kad kādam mazbirokrātam vajag ierādīt vietu "parastajam mirstīgajam" - maksā un klusē, kad kungi saka...jūrmalas vasaļvalstiņa nav ne pirmā ne pēdējā, kur šādi uzdarbojās. Kretīniski ir kas cits, ka valstī ir "īpašā zona", kur izradās pārvietošanās brīvība nedarbojās, bet piespriestie "sodi" un, jo sevišķi to iekasēšanas veids ir nevis prevencija, bet gan brutāls administratīvs pisness (par apjomu par Rīgas ausainais var pat pasapņot), ko visādi vasaļvalstiņas darbonīši aizstāv, jo maize taču jāpelna, kā arī, lai cik mani tas nepārsteigtu, dažādi paštaisni haluji (dzimtcilvēkam jau ir mega kaifs, ja kāds cits dabū pērienu) tikpat cītīgi propogandē šīs shēmas taisnīgumu (no "likumīgā" viedokļa pašu pieņemta greiza "saistošā noteikumu" redakcija varbūt viss arī ir OK). Kopumā skumji, ka pamazām pārvēršamies par slaucēju valsti !

kolumbs 17.jūnijs 2018 23:43
3 0 Atbildēt

Pašu spriedumu arī varējāt nopublicēt vai ielikt saiti, lai var saprast, par ko bijis strīds un tiesas argumenti...

Vasilijspetrovichs 18.jūnijs 2018 10:21
1 0 Atbildēt

Jo sodi nesaniedz mērķi, nepieļaut nākamos pārkāpumus, debila sitēma, kuras mērķis ir pēc iespējas vairāk sodīt, nevis iekasēt normālā kārtībā...

Vasilijspetrovichs 18.jūnijs 2018 10:18
0 0 Atbildēt

Kādu laiku ir Mana balss parakstu vākšna kampaņa par šo tēmu, taču diezgan neaktīva - manabalss.lv/i/1193

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kravas auto bez bremzēm tuvojas maksas terminālim un... (+ VIDEO) 1

Kravas auto bez bremzēm tuvojas maksas terminālim, kur vairākās rindās savu kārtu pie vārtiem gaida pārsvarā vieglās automašīnas. Daudztonnīgais kravinieks tās varētu sastumt kaudzē kā riekstu čaumalas, taču šoferis izvēlas vienīgo pareizo lēmumu un stūrē virsū betona konstrukcijai. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" Austrālijā izmaksās 79 miljonus eiro, lai panāktu vienošanos dīzeļgeitas sakarā 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" panācis vienošanos samaksāt līdz pat 127 miljoniem Austrālijas dolāru (78,8 miljonus eiro), lai izbeigtu pret to sākto daudzpersonu tiesas prāvu saistībā ar kaitīgo izmešu manipulēšanas skandālu. Lasīt vairāk

 

Jonass savu debijas sezonu MXGP klasē noslēdz kopvērtējuma sestajā vietā

Latvijas vadošais motokrosa braucējs Pauls Jonass no "Rockstar Energy Husqvarna" komandas svētdien izcīnīja sesto vietu sezonas pēdējā posma - Ķīnas "Grand Prix" - sacensībās prestižākajā MXGP klasē, šādu pašu pozīciju gūstot arī kopvērtējumā. Lasīt vairāk

 

Ķīnieši nodemonstrē hiperauto, kas ātrāks par Bugatti Chiron (+ FOTO) 7

Ķīnas kompānija Hongqi Frankfurtes autoizstādē prezentē konceptauto S9, kas 100 km/h spēj sasniegt 1,9 sekundēs – ātrāk nekā Bugatti Chiron. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti