Brasas tilta pārbūvei Rīgā prasa 12 miljonus eiro 3

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 14.decembris 2020 16:35

Brasas tilta pārbūvei Rīgas domei nepieciešami 12 miljoni eiro, liecina Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputātiem iesniegtā informācija.

Šie līdzekļi tiks prasīti no Rīgas domes konsolidētās investīciju programmas. Finansējums tiek gūts 15% apmērā no pašvaldības budžeta, bet 85% būs aizņēmums.

Plānots, ka 2021.gadā projekta īstenošanai būs nepieciešami 6 miljoni eiro, 2022.gadā - 5 miljoni eiro, bet 2023.gadā - 1 miljons eiro.

Šodien Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti atbalstīja līdzekļu pieprasīšanu no Investīciju programmas nākamajam gadam.

Kā ziņots, Brasas tilta būvdarbi apstājās 2019.gada maija sākumā, jo remontdarbu laikā tika atklāti apbedījumi, kuru dēļ darbi objektā tika apturēti.

Uzsākot pārbūvi, atbildīgie ierēdņi arī konstatēja, ka pārvada atjaunošanas projekts izstrādāts tā, ka pēc remontdarbu veikšanas tilta nestspēja nebūtu pietiekama, lai pār to pārvietotos zemās grīdas tramvaji. 

Tā rezultātā domes vadībai bija jāizšķiras - tiltu būvēt pilnībā no jauna vai arī papildināt esošo būvprojektu. 

Dome izšķīrās pārbūvi turpināt esošās būvatļaujas ietvaros, kas nozīmē, ka darbus turpinās "Kauno tiltai". Tomēr pašvaldības un būvnieku starpā radās domstarpības, jo pašvaldības ieskatā, būvnieki piedāvājuši tilta sagatavošanās darbus veikt par ievērojami lielāku summu, nekā reāla tirgus situācija. Tā rezultātā trīs reizes tika veikta tirgus cenu aptauja.

Savukārt stājoties amatā jaunajai domei, Rīgas mērs Mārtiņš Staķis (APP) paziņoja, ka būtiski jāmaina veids, kā Rīgas domes Satiksmes departaments organizē Brasas un Deglava tiltu rekonstrukciju.

Domes vadību neapmierināja skaidrojumi par to, kāpēc iekavējušies termiņi un pieaugušas izmaksas Brasas un Deglava tilta rekonstrukcijas projektos.

Deglava tilta rekonstrukcijas izmaksas pieaugušas no sākotnēji plānotajiem 5,2 miljoniem līdz aptuveni 14 miljoniem eiro. Departaments solīja iekavēto projektu pabeigt līdz 2021.gada 1.septembrim.

Savukārt Brasas tilta gadījumā aktīvie darbi apstājušies bez skaidrības par projekta nākotni. Satiksmes departamenta vadība solīja projektu pabeigt līdz 2023.gada maijam.

Brasas pārvads pār dzelzceļu uzbūvēts un nodots ekspluatācijā 1959.gadā un līdz šim būtiski pārbūves darbi nav veikti.
 

 
Visi komentāri
 
Nu 14.decembris 2020 22:17
0 0 Atbildēt

Vienu es iedotu...bet ne jau visus 12!

imzz 15.decembris 2020 12:03
0 0 Atbildēt

Dome izšķīrās pārbūvi turpināt esošās būvatļaujas ietvaros, kas nozīmē, ka darbus turpinās "Kauno tiltai". --

Tātad no sūda tiks taisīta konfekte, resp. jauns tilts netiks būvēts tikai birokrātijas moku dēļ: Jauna tilta gadījumā būtu jāatvienojas no Kauno tiltai kamēr rīko konkursu, un būtu iespējami tiesu darbi līguma laušanas dēļ.

Cilveeks 17.decembris 2020 9:35
0 0 Atbildēt

Es kaut ko nesaprotu. Ja tiltu saremontētu, tad tramvaji braukt nevarēs, bet tagad, kāmēr tas pussabrucis, tramvaji braukt var.

Neatrodu loģiku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti