ZAZ autorūpnīca pārtrauks darbu (+ foto) 9

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 18.augusts 2014 12:00

Zaporožjes autorūpnīca ZAZ pārtrauks automobiļu ražošanu, atsaucoties uz Ukrainas mediju informāciju vēsta krievu interneta vietne Motor.ru.

Zaporožjes autorūpnīca ZAZ pārtrauks automobiļu ražošanu, atsaucoties uz Ukrainas mediju informāciju vēsta krievu interneta vietne Motor.ru.

Jūlijā ZAZ autorūpnīcas izlaistās produkcijas apjomi samazinājušies par 98,9 procentiem, salīdzinājumā ar jūniju. Pagājušajā mēnesī rūpnīca izgatavojusi tikai astoņus eksemplārus, bet autobusu ražošanas konveijers apstādināts jau pirms diviem mēnešiem. Patlaban rūpnīca darbojas pēc trīs darba dienu grafika, bet daļa no cehiem jau izlikti pārdošanā.

Plānota arī visu darbinieku atlaišana, kas kopumā skar 21 000 cilvēku. Tiesa, oficiāls apstiprinājums par šādu lēmumu no rūpnīcas vadības nav saņemts.

Zaporožjes autorūpnīca dibināta 1923.gadā un sākumā ražoja lauksaimniecības tehniku. Rūpnīca, kas padomju laikos ražoja leģendāro „vabolīti” (ZAZ – 965)Krievijas tirgum piegādāja divus modeļus: Via un Chance, kas bija pieejami ar sedana un hečbeka tipa virsbūvēm.

 
Visi komentāri
 
LMT 18.augusts 2014 12:14
0 4 Atbildēt

Nu, nabagvāģu cienītāji! Tak vajag solidarizēties ar brālīgo ukraiņu tautu un izpirkt šos braucamos...

Krotow 18.augusts 2014 13:18
2 2 Atbildēt

Bez pārbūves un modernāku auto izlaišanas uzsākšanas šī rūpnīca tāpat bija nolemta. Arī tie pārbrandotie ķīnieši, ko ZAZ pēdējā laikā izlaida, bija 1990-to gadu paša sākuma rietumu auto kloni. Tāpēc labāk šausmīgas beigas.

andzins1111 20.augusts 2014 14:36
0 0 Atbildēt

Nexia bija "uzlabots" Opel Kadett no 1985. gada. Ļoti populārs auto Krievijā.

Crankshaft 19.augusts 2014 8:51
0 1 Atbildēt

Krotow

Bez pārbūves un modernāku auto izlaišanas uzsākšanas šī rūpnīca tāpat bija nolemta. Arī tie pārbrandotie ķīnieši, ko ZAZ pēdējā laikā izlaida, bija 1990-to gadu paša sākuma rietumu auto kloni. Tāpēc labāk šausmīgas beigas.

========================

Vispār jau nebija tas ZAZ ražotais ķīniešu Chery nekāds

īpašais klons, precīzi viņam atbilstoša Rietumu auto nav.

Tam ZAZ Vida (ne Via!) gan ir precīzs līdzinieks Dienvidkorejā un vēl n-tajās valstīs, kur to ražo vēl aizvien :-) Kāpēc? Abi šie (un citi ZAZ, lielākoties ar CKD metodi

ražotie) ir / bija izteikti budžeta klases auto, mērķauditorija - ļaudis, kuri nebūt nedzīvo pārtikuši, un

kuriem, teiksim, Polo vai Golfa klases auto par 7000 USD ir

Dieva dāvana :-) Un tādu ir milzum daudz - gan Ukrainā pašā, gan Krievijā, Moldāvijā, Kazahijā, Turkmēnijā u.c tradicionālajos ZAZ tirgos...Šis pircēju loks ir pilnīgi vienaldzīgs pret "smalkām lietām" , viņu attieksme pret

auto ir tikai un vienīgi utilitāra! Un šādi klienti ir vairumā...

IkdienasViesis 19.augusts 2014 11:06
1 0 Atbildēt

Atceros, kaut kad ap 1989.gadu , kad Latvijā parādijās ZAZ Taurijas - servisnieku aprindās aizgāja runas, ka tās būšot PAT labākas par 08.09 žiguļiem... Pat daudzi PABIEZI cilvji tam noticeja. Diemžēl prognozes nepiepildijās, Taurijas izrādijās pēdējie štrunti, vēl švakākas par klasiskajiem 968 zazikiem, kas vēl šodien daudzi ripo.

d'Artanjans 19.augusts 2014 12:40
0 0 Atbildēt

Bij man tāds dabas brīnums,divus gadus mocijos,līdz paņēmu audi 80,dīzeli.Ko varu pateikt-viegls(viens pats var izstumt,ja iesēžās),ekonomisk-pielej pilnu bāku un aizmirsti,kur bākas vāciņš.Ar to plusi beidzās,tālāk vienīgi mīnusi.1)vārgs kuzovs,trīs rāceņu maisi(ap 50-60 kg) bagažniekā un aizmugures beņķī un nevar ne atvērt,ne aizvērt durvis.2)tizla priekšējā piekare (plaukts skrūvju vietās sprēgāja,tas pats ar kuzovu priekšējo atsaišu stiprinājuma vietās,arī tie kronšteini regulāri bij jāskatās,ka riteņi nepamūk)3)riteņus nebija iespējams nobalansēt,sēdi kā uz vibratora(uztaisiju papildus verķi,ko uzlikt uz balansējamā agregāta)4)ērtības-0!!!!!.Ja es pie stūres sēdēju,pakaļ beņķī tik folšam ar zaceni vieta palika,un tā bez gala.

Crankshaft 20.augusts 2014 7:43
0 1 Atbildēt

IkdienasViesis

Atceros, kaut kad ap 1989.gadu , kad Latvijā parādijās ZAZ Taurijas - servisnieku aprindās aizgāja runas, ka tās būšot PAT labākas par 08.09 žiguļiem... Pat daudzi PABIEZI cilvji tam noticeja. Diemžēl prognozes nepiepildijās, Taurijas izrādijās pēdējie štrunti, vēl švakākas par klasiskajiem 968 zazikiem, kas vēl šodien daudzi ripo.

=====================

Nja, man nācās 1980. beigās kādu gadu lietot pazīstamas komercfirmas laipni lietošanā nodotu Tauriju ... kā lai saka,

kustēt jau kustēja un aizveda, kur vajag, bet tas viss bija

nieks, salīdzinot ar izgatavošanas kvalitāti - haltūra pilnīga!

Krāmējoties ar to ļerkatu ik reizes nāca prātā, ka ZAZ taču

ir bijusī un esošā kombainu rūpnīca :-)Tā ka d'Artanjanam

var tikai piekrist.

Tagadējais ZAZ gan nu nemaz nav līdzīgs "vecajam", vēl

Daewoo/ZAZ laikos to totāli pārbūvēja un, kā tolaik rakstīja, nomainīja vairāk, kā 90% tehnoloģiskā aprīkojuma.

Iževskas autorūpnīcu, tagad VAZ grupa, franči vispār būtībā

uzcēla par jaunu - tur tikai šur tur ir atpazīstama vecā ražotne, notiek apmēram tas pats kas "mātes" uzņēmumā

Toljati. Ko vietējie uzņem ar dalītām jūtām, jo katrs jaunuzstādīts automāts vai robots padara liekus vismaz 4-5

cilvēkus ražošanā...

a man 23.augusts 2014 14:51
0 0 Atbildēt

Lētiem auto bija paredzēti pircēji ar zemāku pirktspēju. Diemžēl ja atvērts tirgus tad bieži vien izdevīgāk un prestižāk ir iegādāties lietotu Rietumu auto modeli, kurs labi vel iet.

Crankshaft 25.augusts 2014 6:59
0 0 Atbildēt

> a man

Jā, to noliegt nevar, tikai tieši šī iemesla dēļ daudzas valstis,

kuras pašas ražo auto, ievieš visai drakoniskus "aizsargpasākumus" - augstas ievedmuitas utt.. Un ne tikai valstis, kuras ražo automobiļus ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti