"AvtoVAZ" atlaidīs gandrīz pusi darbinieku 11

 
iAuto | 2.septembris 2014 8:01

Nākamajos sešos gados lielākā Krievijas autobūves kompānija plāno atlaist aptuveni 45 procentus darbinieku, kas būtu apmēram 35 tūkstoši cilvēku, par to intervijā franču izdevumam "Les Echos" pavēstījis Volgas autorūpnīcas finanšu daļas viceprezidents Jevgēņijs Beļiņins.

„Mēs sagaidām, ka 2020.gadā mūsu uzņēmums sastāvēs no 30 000 darbinieku. Mūsu galvenā prioritāte – atkal kļūt konkurētspējīgiem,” paskaidrojis Beļiņins.

Janvārī tika ziņots, ka 2014.gadā "AvtoVAZ" samazinās darbinieku skaitu par 7,5 tūkstošiem, taču vēlāk kļuva zināms, ka uzņēmums plāno atlaist krietni lielāku skaitu – aptuveni 13 tūkstošus. Saskaņā ar 2013.gada datiem, pērn Volgas rūpnīcā strādājuši 68 500 darbinieku. Tādejādi šogad darbu zaudēs katrs piektais "AvtoVAZ" strādājošais.

Šie pasākumi nepieciešami, lai uzlabotu finanšu un ekonomisko situāciju, uzlabotu organizatorisko un ražošanas struktūru, kā arī izdevumu optimizāciju, ņemot vērā vispārējo kritumu automašīnu realizācijas tirgū Krievijā un negatīvās prognozes tirgus dinamikas attīstībā 2014.gadam.

Šo pašu iemeslu dēļ nākamajos trīs mēnešos "AvtoVAZ" samazinās automobiļu ražošanu par 25 000 vienību.

Jūlijā "AvtoVAZ" rūpnīca pārdeva 28 000 automobiļu, kas ir par ceturtdaļu mazāk nekā pērnā gada jūlijā, bet visa 2014.gada laikā Volgas autorūpnīcas realizētās produkcijas skaits sarucis par 16% - līdz 220 800 vienību.

 
Visi komentāri
 
Put-lers 2.septembris 2014 9:09
10 1 Atbildēt

Neko darīt - Putlera politikas augļi

LMT 2.septembris 2014 9:32
6 2 Atbildēt

Varētu arī sākt ražot 2000šo gadu auto, nevis 90to sākuma....

bums 2.septembris 2014 9:49
4 0 Atbildēt

Lai no šādām situācijām izvairītos, vajag vecos aizlaist pensijā un bez vajadzības nepieņemt jaunus darbiniekus. Tādas mega atlaišanas vienmēr iedragā kompānijas reputāciju.

Crankshaft 2.septembris 2014 10:41
2 0 Atbildēt

Put-lers

Neko darīt - Putlera politikas augļi

========================

Kāds sakars Putleram ar rūpnīcas modernizāciju, pēc kuras

bieži 8 cilvēku darbu veic 1? :-)))))))

LMT

Varētu arī sākt ražot 2000šo gadu auto, nevis 90to sākuma....

====================

Būsi palaidis garām, bet to jau dara :-)))))

bums

Lai no šādām situācijām izvairītos, vajag vecos aizlaist pensijā un bez vajadzības nepieņemt jaunus darbiniekus.

====================

Pensijas vecuma darbinieku tur nebija jau padomjlaikos -

VAZ bija ātrākais konveijers pasaulē , 5 metri minūtē, to

darba ritmu vecāki ļaudis nemaz nespēja izturēt :-) Un 1980.gadu vidū VAZā strādāja >120 000 darbinieku ...

LMT 2.septembris 2014 11:05
13 1 Atbildēt

Draugs! Negribi doties uz savu dižo dzimteni?

Crankshaft 2.septembris 2014 15:02
3 1 Atbildēt

LMT

Draugs! Negribi doties uz savu dižo dzimteni?

===================

Kā tu uzminēji, ka esmu dzimis Sibīrijā, uz kurieni bija

izsūtīti mani vecāki kopā ar vecvecākiem? :-)))))))))))))

LMT 2.septembris 2014 15:45
0 1 Atbildēt

To var just. Paskaties pv.lv, domāju, līdz Urāliem Tevi varēs aizsviest. Tālāk noķersi kādu Gazeli vai Uazu un pēc pusotras nedēļas jau būsi mājiņās.

andzins1111 2.septembris 2014 18:38
3 0 Atbildēt

Kloķvārpsta, kurš tieši no jaunajiem VAZ modeļiem ir 21. gs. atbilstošs un kvalitātes ziņā var konkurēt vismaz ar Ķīnas brīnumiem?

Par pārējiem komentāriem piekrītu, jebkurai rūpnīcai ir jāatīstās.

Vesta 2.septembris 2014 18:55
2 2 Atbildēt

Sākot ar Lada Vesta, tad būs krosoveri un paaugstinātie modeļi uz koncepta X-Ray bāzes, vārdu sakot, tas, ko zīmējis Stīvs Matins un kuru tehnisko daļu "pievelk" ar Renault komponentiem. Nu ne jau uzreiz, ka tiešie konkurenti, bet nesalīdzināmi ar tiem, ko līdz šim ražoja avtovaz

Krotow 3.septembris 2014 1:09
0 0 Atbildēt

Ja nopietni, to rūpnīcu jau sen vajadzēja reorganizēt. Tiesa, vadību arī - runa, ka tur galvā joprojām esot Putina draugi ar attiecīgam uzvedības īpatnībām. Lai nu kā, virziens viņiem ir pareizs. Pie reizes atbrīvosies lielgabalu gaļa, ko aizsūtīt uz Ukrainu mēslojumam.

Crankshaft 3.septembris 2014 8:22
0 1 Atbildēt

andzins1111 2

Kloķvārpsta, kurš tieši no jaunajiem VAZ modeļiem ir 21. gs. atbilstošs un kvalitātes ziņā var konkurēt vismaz ar Ķīnas brīnumiem?

====================

Granta, gaidāmie Vesta un ChevyNiva noteikti. Ar ķīniešiem

noteikti, kaut gan tie ķinīzeri aizvien intensīvāk laužas iekšā Eiropas tirgū, pat ražo jau Eiropā...Un ASV lēnām notiek tas pats :-) Turklāt neaizmirsti dzelžainu patiesību:

jebkura prece, kura ražota realizācijai ASV, Kanādā vai

Rietumeiropā, radikāli atšķiras no 5. cenu kategorijas preces, kura ražota realizācijai pašā Ķīnas iekšējā tirgū. :-)

Krotow

Ja nopietni, to rūpnīcu jau sen vajadzēja reorganizēt. Tiesa, vadību arī - runa, ka tur galvā joprojām esot Putina draugi ar attiecīgam uzvedības īpatnībām.

=====================

Vispār tur jau labi sen, kā nav vairs tā, kopš pirmās lielās

akciju paketes pārdošanas Renault un vēlāk nākamās jau

aliansei Renault / Nissan. praktiski neviena no "vecajiem

āžiem" tur vairs nav jau vairākus gadus, zinot Bū Andersona un Karlosa Gosna (direktoru padomes priekšsēdis) darba stilu, tas ir tikai loģiski :-)

Visus 1990. gadus VAZ praktiski bija vairāku bandītu grupējumu rokās, tiem interesēja tikai pilnīga kontrole un

ienākumi. Tais gados rūpnīcas attīstība bija praktiski līdzvērtīga "O". Tagad viņi veiksmīgi laužas ārā no "sētaspuses", un dara to ar tieši tādām pat metodēm, kā jebkurš autoražotājs pasaulē, beidzot! :-)

LMT

To var just. Paskaties pv.lv, domāju, līdz Urāliem Tevi varēs aizsviest. Tālāk noķersi kādu Gazeli vai Uazu un pēc pusotras nedēļas jau būsi mājiņās.

=====================

Jā, tu nu neapšaubāmi esi klasisks padomju laika produkta tips - dominē princips "книгу не читал, но мнение имею!" :-)

Paliec nu pie savām liestēm! :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti