"Volvo" izmēģina "S60" ar 450 ZS jaudīgu četru cilindru motoru (+ foto) 15

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 4.decembris 2014 8:22

"Volvo" izmēģinājis līdz šim neredzētas jaudas četru cilindru motoru. 450 ZS (500 Nm) divu litru agregāts ar trīskāršo turbopūti iebūvēts "Volvo S60 Drive-E High-Performance Concept," kas pagaidām eksistē vienā eksemplārā.

Spēka agregāts izstrādāts sadarbībā ar "Volvo" oficiālo sporta programmu partneri "Polestar," detaļu piegādātāju "AVL" un "Denso."

Foto: Publicitātes foto

450 Zs jaudīgā augstas veiktspējas "Drive-E" dzinēja pamatā ir tehnoloģiju klāsts, kas parasti nav pieejams četrcilindru dzinējos. Dzinējs ir aprīkots ar diviem paralēliem turbokompresoriem, kuriem gaisu padod turbīna-kompresors ar elektropiedziņu. Tā saspiestais gaiss tiek nevis padots cilindros, bet darbina divus paralēlos turbokompresorus. Degvielas iesmidzināšanu veic dubults degvielas sūknis ar 250 bāru spiedienu. Šāda jaudas pieejamība, trīskāršā kompresora sistēma un unikālā degvielas iesmidzināšanas sistēma nodrošina ļoti dinamiskas braukšanas īpašības bez „turbobedres” salīdzinājumā ar vienkāršu turbokompresoru. 

Foto: Publicitātes foto

"Volvo" par saviem galvenajiem konkurentiem uzskata "Mercedes-Benz A45 AMG," kas no divu litru tilpuma „izvilcis” 360 ZS, taču jāņem vērā, ka šajā virzienā strādā arī citas kompānijas, piemēram, "Volkswagen," kas paziņojis par 420 ZS jaudīga "Golf" projektu – modeli "R400," kas tikšot atrādīts 2015.gada Frankfurtes autoizstādē (septembris) un maksās aptuveni 50 000 eiro.

Kas attiecas uz "Volvo," tad kompānija apver iespēju par 450 ZS sērijveida modeli. Pozitīva lēmuma gadījumā jaunās tehnoloģijas motoru visticamāk varēs ieraudzīt kādā no sportiskajiem "Polestar" modeļiem.  

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 4.decembris 2014 9:49
2 11 Atbildēt

Kāpēc tādam nesmukulim tos 450 zirgus vajag?

Raivis 4.decembris 2014 14:30
3 2 Atbildēt

Tu jau nu gan mums te esi ''smukulis". kad varēsi atļauties tādu autiņu, tad ar izsaki savu tru lo viedokli...

GB12 4.decembris 2014 14:43
5 0 Atbildēt

Viņam vecā nojātā žurka ir smukāka.

jaaanis 4.decembris 2014 10:12
9 1 Atbildēt

Nekādi nespēju sagremot "VW Golf=50 000 eur" :O

vw 5.decembris 2014 9:28
0 2 Atbildēt

Muļļa, tad aizej pie galvas daktera!

tas vairs nav 1., 2., taburetes.

Bl*d 4.decembris 2014 10:33
3 2 Atbildēt

draugi, te jāsaprot viens - 400 vai 450 Zs tā ir ""vājprāta" jauda, kas tiek paņemta no četru cilindru motora. Lai spečuki pastāsta, cik 4-cilindru motoram bija pirms gadiem 10-15, tad sapratīsiet.

Jumis 4.decembris 2014 11:53
2 1 Atbildēt

Aizstāvībai:

četri cilindri var būt ar dažādiem tilpumiem. Ja no 1.2l motorīša izspiedīsi 450 zirgus, viņa dzīve būs dažas stundas (varbūt) ja paņemsi 3.5l vai 4l motoru un uzskrūvēsi līdz tiem pat zirgiem, pie normāla darba režīma dažus gadus varēsi nobraukt (ja gribēsies tos visus zirgus visu laiku, motora mūžs samazināsies strauji)

Skeptiskais variants:

Tas motors ilgi nedzīvos un zinot mūsdienu autoražotāju tendenci iegūt maksimāli lielu jaudu, samazinot darba tilpumu, nekas ilgmūžīgs tur nesanāks. Pirmo pāris gadu laikā mirs turbīnas un kompresori, kādā trešajā, līdz ceturtajā gadā sekos motora kapitālais remonts un pēc vēl pāris gadiem motors būs jāmaina nost. Tādēļ, ka jauna motora cena būs palikusi lielāka par auto atlikušo vērtību, autiņu laipni sagaidīs tolmetā...

Autoražotājs būs panācis savu. Ik pēc četriem, līdz pieciem gadiem jāpērk jauns auto...

Veiksmīgu dienu visiem...

Volvo 4.decembris 2014 12:29
2 2 Atbildēt

Paskaties spogulí Nesmukuli, un tad pird. Gaumes jautajums. Man vins izskatás loti glauns un elegants auto, ká arí jauda ir loti patíkama

LMT 4.decembris 2014 13:28
1 1 Atbildēt

Tev 450zs tik tā vien ir un aizej izskalo muti!

dumis 4.decembris 2014 12:51
1 1 Atbildēt

Gribu tādu.

kk 4.decembris 2014 18:34
2 0 Atbildēt

varēt padomat ka jumis strādā auto ražošanā:D lol

Dievs 4.decembris 2014 18:35
1 2 Atbildēt

LMT, lai Tev tramvajā braucot būtu ko pakomentēt.

Foley 4.decembris 2014 21:37
1 1 Atbildēt

Domāju ka nākamais man būs benzīna Volvo!! Riktīgi patīk Volvo un atšķirīgs no citiem!

sirga 7.decembris 2014 19:25
0 0 Atbildēt

otrajas rokas auto kad tiks latvanis praktiskais

iepi.is gazi viņa

Crankshaft 8.decembris 2014 9:11
0 0 Atbildēt

umis

Aizstāvībai:

četri cilindri var būt ar dažādiem tilpumiem. Ja no 1.2l motorīša izspiedīsi 450 zirgus, viņa dzīve būs dažas stundas (varbūt) ja paņemsi 3.5l vai 4l motoru un uzskrūvēsi līdz tiem pat zirgiem, pie normāla darba režīma dažus gadus varēsi nobraukt (ja gribēsies tos visus zirgus visu laiku, motora mūžs samazināsies strauji)

Skeptiskais variants:

Tas motors ilgi nedzīvos un zinot mūsdienu autoražotāju tendenci iegūt maksimāli lielu jaudu, samazinot darba tilpumu, nekas ilgmūžīgs tur nesanāks. Pirmo pāris gadu laikā mirs turbīnas un kompresori, kādā trešajā, līdz ceturtajā gadā sekos motora kapitālais remonts un pēc vēl pāris gadiem motors būs jāmaina nost. Tādēļ, ka jauna motora cena būs palikusi lielāka par auto atlikušo vērtību, autiņu laipni sagaidīs tolmetā...

Autoražotājs būs panācis savu. Ik pēc četriem, līdz pieciem gadiem jāpērk jauns auto...

Veiksmīgu dienu visiem...

===========================

Tev taisnība. Krosā/rallijkrosā šamie dzinēji, ap 500 zs, dživo apmēram vienu sezonu, vidēji 10 sacensības, kopā

ap 10 000 km. Šitais auto arī diez vai būs paredzēt kaut kam vairāk, nekā "izrēkšanai" pāris reižu gadā. Galu galā

pat WRC auto max jauda irtikai ap 300 zs, ar lielāku "mežā"

vienkārši nav, ko darīt. Audi S1 bija izņēmums, bet "mežā"

arī nebija "numurs viens" :-))))))))))))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti