Vēl viens bavāriešu ikss - "BMW X2" startēs 2017.gadā (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 30.septembris 2016 17:07

Jau nākamgad "BMW" modeļu piedāvājumam pievienosies "X2" – jauns krosovers, kas izgatavots uz vienas platformas ar "X1". Parīzes autoizstādē skatāmais koncepta modelis savu pirmo uznācienu piedzīvo šodien.

2017.gadā bavāriešu sportisko kupejveida krosoveru klāstu papildinās jauns modelis "X2". Lai gan tas tāpat kā X1 izgatavots uz UKL platformas, radniecība pirmajā acu uzmetienā nemaz nešķiet tik uzkrītoša. Tas tādēļ, ka vizuāli X2 veidots krietni vien masīvāks par X1, izceļoties ar spēcīgu stāvu, vēl neredzēta izmēra radiatora resti un divkrāsainiem 21 collu riteņu diskiem. Koncepta priekšpuse zīmīga ar integrētu bamperi, kuram izveidoti vertikāli un horizontāli gaisa pieplūdes kanāli, kā arī šauriem galvenajiem lukturiem, kas tālu iestiepjas spārnos. No interesantiem risinājumiem jāizceļ  paslēptie durvju rokturi, smalkie sānu atpakaļskata spoguļi, kas vizuāli saplūst ar virsbūves A statņiem, kā arī izplūdes sistēma ar diviem apaļiem izvadiem, kas atgādina lidmašīnu turbīnas.

Vācu "Autobild.de" raksta, ka motoru klāsts tiks pārņemts no "X1". Tas nozīmē, ka jaunais krosovers būs pieejams ar šķērsām iebūvētiem trīs un četru cilindru dzinējiem, kas attīstīs 116-245 ZS jaudu. Sākumā "X2" tiks piegādāts vienīgi pilnpiedziņas variantā, bet priekšējo riteņu versija un hibrīda modelis gaidāms vēlāk.    

Autobild.de prognozē, ka "BMW X2" cena atkarībā no versijas varētu svārstīties 33 000 – 50 000 eiro robežās. "X2" pievienosies saviem lielākajiem brāļiem "X4" un "X6", kas atšķirībā no citiem iksiem, veidoti sportiskākā un agresīvākā stilā.

 

 
Visi komentāri
 
osiitis 1.oktobris 2016 8:33
1 1 Atbildēt

Izskatās jau ritīga konča, bet vai riepas ari bus tādas ka attēlā ( protektors)? :) Joprojām patīk ka viņi izskatās agresīvi, reiz pensijas vecuma, saviem mazdēliem teiksim, vot ar šādu auto reiz braukāja mafija :) . Vienīgi aizmugurē kautkas trūkst.

es 3.oktobris 2016 11:46
0 0 Atbildēt

Tā tie vecie sevi par apsmieklu padara....

Mafija tur iesēsties nevarēs (izmērs viņam kā Tiguanam) un diez vai viņiem patiks, ka auto visu laiku pa servisu dzīvosies. Tā, ka īsti ko stāstīt nebūs. un labi vien ir, jo tikai apņirgs vien.

Zapits 2.oktobris 2016 12:59
1 1 Atbildēt

Kada tur konca..

Mesls. Aizmugure vispar ka krievu tavrijas. Un vel par to malsat 50 stukas..absurds.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti