Līdz 5,0 litri uz 100 km - "Volkswagen Golf" jauns benzīna motors 22

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.aprīlis 2017 11:27

Vācijas autobūves kompānija "Volkswagen" papildinājusi kompaktklases modeļa "Golf" motoru piedāvājumu ar jaunu 1,5 litru benzīna motoru.

Jaunais četru cilindru 1.5 TSI Evo turbo agregāts attīsta 150 Zs un komplektēts ar cilindru atslēgšanas funkciju ACT.  Savu maksimālo griezes momentu (250 Nm) tas sasniedz jau pie 1500 apgriezieniem minūtē, savukārt vidējais degvielas patēriņš ir tikai 4,9 litri (kombinācijā ar DSG divsajūgu kārbu) vai 5,0 litri uz 100 kilometriem. ACT sistēma darbojas 1400 līdz 4000 apgriezienu diapazonā un ātrumā līdz 130 km/h, degvielas taupīšanas nolūkos atslēdzot divus no četriem motora cilindriem, brīžos, kad pēc pilnas jaudas nav nepieciešamības.

"Volkswagen Golf" 1.5 TSI Evo jau atklāts pasūtīšanai un pieejams, sākot ar aprīkojuma versiju Comfortline. Vācijā tā cena ir vismaz 24 350 eiro, bet par universāla modifikāciju tiek prasīts par 2050 eiro vairāk.

Ražotājs sola, ka gada vidū motoru klāstam pievienosies vēl viens 1.5 TSI variants ar 130 Zs jaudu.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 3.aprīlis 2017 12:04
4 9 Atbildēt

Kam tāds sūds vajadzīgs? Tas taču braukšanai pa pilsētu. Pa trasi, braucot virs 90km/h patēriņs sāks augt ģeometriskā progresijā. Tad jau labak nopirkt normāla izmera hibrīdu. Pa pilsētu sanaks braukt gandrīz par velti, bet vares izbraukt arī ārā no lielpilsētas.

Tas pats 2017 Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid. 45 km var braukt uz elektrības, bet vismaz, brauc kā kungs, nevis kā nabags iespiedis ceļus ribās un elpojot blakussēdētāju padušu aromātu.

msh 3.aprīlis 2017 12:35
6 2 Atbildēt

Vispār jau otrādi - tieši hibrīdi ir domāti braukšanai pa pilsētu, jo ārpus pilsētas labākajā gadījumā tādam ir 100-200 kilo liekas bagāžas [tevis slavētais čursleris], sliktākajā vēl izrādās ka to visu uz priekšu jāvelk neekonomiskam nemotoriņam [prīmuss]. Līdz ar to priekš braukšanas ar pilsētu var pirkt to čursleri, bet ar šito dragāt pa šosejām.

viencexperc 3.aprīlis 2017 15:32
3 1 Atbildēt

Es tač rakstu - pa pilsētu ar elektrību. Un pa šosejām tam črudlerim būs mazāks vai tāds patēriņš kā šim nemotoram. Tāpēc - kāda hrena dēļ pirkt tādu mazu nemotoru un kratīties konservu bundžā?

msh 3.aprīlis 2017 18:35
0 1 Atbildēt

Kuros sapņos mikromikroautobuss ar 3,5 litru motoru uz šosejas patērēs mazāk vai līdzvērtīgi ar hečbeku ar pusotra litra turbiķi un cilindru atslēgšanu? Mazāk par saviem 8 litriem nebūs noteikti. Un runājot par nemotoriem - svara un izmēru atšķirības dēļ vienīgais iemesls kāpēc čursleris spētu izcirst šitādu golfu būtu tikai dēļ hibrīda motora - nehibrīda braucēji varētu tikai žļembāt burgerus un noskatīties kā golfs attālinās.

viencexperc 3.aprīlis 2017 20:28
0 0 Atbildēt

cik sis sūds tērēs uz bāņa? Braucot uz 130? Es domāju, ka tos pašus 8.

msh 4.aprīlis 2017 18:17
0 0 Atbildēt

Gan jau bik mazāk. Bet toties padomā cik tā čurslera nemotors tādā situācijā rīs... :D

Bet nu labi, čurslerim vismaz var redzēt ka notiek kaut kāds progress, jo fiats kaut ko investē - beidzot šie ir izlaiduši V6 motoru, kurš attīsta līdzīgus jaudas ciparus kā tāda paša darba tilpuma 30 gadus vecs audī V8 - pat bik vairāk, jo izmanto kosmosa tehnoloģijas - ko zini, varbūt pēc pieciem vai desmit gadiem arī šīs markas flagmaņi beidzot saņems mūsdienīgu motoru, esošās sešdesmito gadu atraugas vietā :)

Nortel 4.aprīlis 2017 9:06
2 0 Atbildēt

1.4 TSI Škoda pie 150 km/h patērē 7.2 litrus. Golfs varētu tērēt mazāk, jo 1.5 TSI un masa mazāka.

imzz 3.aprīlis 2017 19:05
0 0 Atbildēt

zinu cilvēku, kuram ir VW Passāts ar 1.4 TSI motoru, jaudīgāko variantu, to kam ir kompresors un turbīna. Viņš uzskata , ka uzrāviens labs un jauda pilnīgi pietiekama. Kursē katru dienu pa trasi kādus 80 km. Un ekonomijai , ja tāda svarīga, benzīna dzinējiem populārs variants ir iebūvētās gāzes iekārtas.

mormonis 4.aprīlis 2017 8:26
2 0 Atbildēt

Nopērc ziepes vecenei!

VW 3.aprīlis 2017 12:53
0 0 Atbildēt

acīmredzot, dīzeļi sevi izsmēluši, tagad jāmēģina žņaugt benzīnnieki

es 3.aprīlis 2017 16:05
2 0 Atbildēt

Tā dīzeļu epopeja IMO tik vienkārši nebeigsies - VAG tajā Audi 1,9TDI ir sagāzis tādus abmiljonus naudiņas, ka atteikšanās no ieguldījuma visticamāk nozīmē VAG koncerna bankrotu. Tā, ka šobrīd tie vāči sēž ierakumos un domā pa kuru stūri to brīnumu iestumt tirgū. Eksistenciāls jautājums tā teikt.

msh 4.aprīlis 2017 18:18
0 0 Atbildēt

Par kādu "audi 1.9 TDI" tu te runā? Jāsaka "VW 2.0 TDI" - 1.9 ir pagātnes darba tilpums, un ekskluzīvi audī motori ir sākot ar sešiem katliem.

Golfs 3.aprīlis 2017 15:52
7 1 Atbildēt

Golfs ir Eiropas visvairāk pārdotais auto modelis - bija, ir un būs. Tev ir kaut mazākās aizdomas, ka šajā ziņā kaut kas varētu mainīties?

imzz 3.aprīlis 2017 18:17
0 0 Atbildēt

Protams, virsraksts būtu interesantāks, ja tas būtu: "Jaunais 5,0 litru benzīna motors Golfam" :)

Bet rodas iespaids, ka autoražotāji pamazām gatavojas dīzeļēras norietam.

autoparts777 4.aprīlis 2017 9:07
0 0 Atbildēt

mums tak no 3.aprīļa atvēra dabas gāzes tirgu. tīrīsim gaisu ar dabasgāzes golfiem.

Āris 4.aprīlis 2017 12:33
0 0 Atbildēt

Kurš tas ir? 7? 8?

felix65 4.aprīlis 2017 15:39
0 0 Atbildēt

Dīvaina tā cilindru atslēgšana, manuprāt. Pirmkārt- atslēgtajos cilindros būs zemāka temperatūra un pieslēdzoties ar pilnu klapi, sadegšanas process kādu brīdi nebūs optimāls un otrkārt- nodilums atslēdzamajos un neatslēdzamajos cilindros būs dažāds, kārezultātā pēc laika atšķirsies kompresija. Tas ir, ja tos atslēdz ar kādu sajūgu. Ja tie turpina lāpstot, ar teiksim atvērtiem vārstiem... Khm...

msh 4.aprīlis 2017 18:09
0 0 Atbildēt

Kurš tev fiziski atslēgs divus virzuļus? :D Cilindru atslēgšana vienmēr visiem motoriem ir notikusi AIZVEROT vārstus un atslēdzot degvielas padevi.

felix65 4.aprīlis 2017 18:20
0 0 Atbildēt

Tātad virzuļiem ir jāpārvar kompresijas pretestība, pie tam vēl pa sauso? Neesu interesējies par šādu sistēmu, tāpēc iespējams neiebraucu.

msh 5.aprīlis 2017 12:49
0 0 Atbildēt

Apmēram, tik paturi prātā ka tas, kas tiek saspiests kustoties uz augšu, palīdz virzulim kustēties gājienā uz leju. Un kas tev ir "pa sauso" - vai tu esi viens no tiem kas uzskata ka benzīns mašīnas cilindrā pilda vēl kādu citu funkciju bez degvielas?

Shamejais 4.aprīlis 2017 17:55
0 0 Atbildēt

Nekad neticiet šiem izteikumiuem :(

Vienmēr pieplusojiet 1,5 - 2,5 litrus klāt - tā būs reālā bilde.

Un it īpaši tas attiecas uz VW kompāniju - dīzeļi mums jau daudz ko mācīja ;)

msh 4.aprīlis 2017 18:20
0 0 Atbildēt

Ir jābūt ļoti naivam cilvēkam lai ņemtu par pilnu ražotāja norādītu "vidējo" patēriņu, jo tas ir iegūts kaut kādā testa ciklā, kuru tu savās ikdienas gaitās diez vai spēsi atkārtot. Toties ražotāja norādītus šosejas ciparus gan būtu jāvar atkārtot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti