Vācijas autobūves kompānija "Volkswagen" papildinājusi kompaktklases modeļa "Golf" motoru piedāvājumu ar jaunu 1,5 litru benzīna motoru.
Jaunais četru cilindru 1.5 TSI Evo turbo agregāts attīsta 150 Zs un komplektēts ar cilindru atslēgšanas funkciju ACT. Savu maksimālo griezes momentu (250 Nm) tas sasniedz jau pie 1500 apgriezieniem minūtē, savukārt vidējais degvielas patēriņš ir tikai 4,9 litri (kombinācijā ar DSG divsajūgu kārbu) vai 5,0 litri uz 100 kilometriem. ACT sistēma darbojas 1400 līdz 4000 apgriezienu diapazonā un ātrumā līdz 130 km/h, degvielas taupīšanas nolūkos atslēdzot divus no četriem motora cilindriem, brīžos, kad pēc pilnas jaudas nav nepieciešamības.
"Volkswagen Golf" 1.5 TSI Evo jau atklāts pasūtīšanai un pieejams, sākot ar aprīkojuma versiju Comfortline. Vācijā tā cena ir vismaz 24 350 eiro, bet par universāla modifikāciju tiek prasīts par 2050 eiro vairāk.
Ražotājs sola, ka gada vidū motoru klāstam pievienosies vēl viens 1.5 TSI variants ar 130 Zs jaudu.
Kam tāds sūds vajadzīgs? Tas taču braukšanai pa pilsētu. Pa trasi, braucot virs 90km/h patēriņs sāks augt ģeometriskā progresijā. Tad jau labak nopirkt normāla izmera hibrīdu. Pa pilsētu sanaks braukt gandrīz par velti, bet vares izbraukt arī ārā no lielpilsētas.
Tas pats 2017 Chrysler Pacifica Plug-in Hybrid. 45 km var braukt uz elektrības, bet vismaz, brauc kā kungs, nevis kā nabags iespiedis ceļus ribās un elpojot blakussēdētāju padušu aromātu.
Vispār jau otrādi - tieši hibrīdi ir domāti braukšanai pa pilsētu, jo ārpus pilsētas labākajā gadījumā tādam ir 100-200 kilo liekas bagāžas [tevis slavētais čursleris], sliktākajā vēl izrādās ka to visu uz priekšu jāvelk neekonomiskam nemotoriņam [prīmuss]. Līdz ar to priekš braukšanas ar pilsētu var pirkt to čursleri, bet ar šito dragāt pa šosejām.
Es tač rakstu - pa pilsētu ar elektrību. Un pa šosejām tam črudlerim būs mazāks vai tāds patēriņš kā šim nemotoram. Tāpēc - kāda hrena dēļ pirkt tādu mazu nemotoru un kratīties konservu bundžā?
Kuros sapņos mikromikroautobuss ar 3,5 litru motoru uz šosejas patērēs mazāk vai līdzvērtīgi ar hečbeku ar pusotra litra turbiķi un cilindru atslēgšanu? Mazāk par saviem 8 litriem nebūs noteikti. Un runājot par nemotoriem - svara un izmēru atšķirības dēļ vienīgais iemesls kāpēc čursleris spētu izcirst šitādu golfu būtu tikai dēļ hibrīda motora - nehibrīda braucēji varētu tikai žļembāt burgerus un noskatīties kā golfs attālinās.
cik sis sūds tērēs uz bāņa? Braucot uz 130? Es domāju, ka tos pašus 8.
Gan jau bik mazāk. Bet toties padomā cik tā čurslera nemotors tādā situācijā rīs... :D
Bet nu labi, čurslerim vismaz var redzēt ka notiek kaut kāds progress, jo fiats kaut ko investē - beidzot šie ir izlaiduši V6 motoru, kurš attīsta līdzīgus jaudas ciparus kā tāda paša darba tilpuma 30 gadus vecs audī V8 - pat bik vairāk, jo izmanto kosmosa tehnoloģijas - ko zini, varbūt pēc pieciem vai desmit gadiem arī šīs markas flagmaņi beidzot saņems mūsdienīgu motoru, esošās sešdesmito gadu atraugas vietā :)
1.4 TSI Škoda pie 150 km/h patērē 7.2 litrus. Golfs varētu tērēt mazāk, jo 1.5 TSI un masa mazāka.
zinu cilvēku, kuram ir VW Passāts ar 1.4 TSI motoru, jaudīgāko variantu, to kam ir kompresors un turbīna. Viņš uzskata , ka uzrāviens labs un jauda pilnīgi pietiekama. Kursē katru dienu pa trasi kādus 80 km. Un ekonomijai , ja tāda svarīga, benzīna dzinējiem populārs variants ir iebūvētās gāzes iekārtas.
Nopērc ziepes vecenei!