"Volkswagen Golf" pirmo reizi septiņu gadā laikā zaudē līderpozīciju Eiropas tirgū 24

 

Volkswagen Golf Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 28.aprīlis 2017 6:41

2017.gada marts ieies vēsturē ar to, ka pirmo reizi septiņu gadu laikā Volkswagen Golf zaudējis līderpozīciju Eiropas jauno automobiļu tirgū.

Joprojām neapstrīdamais līderis pašmāju tirgū Eiropas līdera godu atdevis Ford mazauto Fiesta, kas vācu dižpārdokli apsteidzis par 468 automašīnām.

Kompānijas JATO Dynamics apkopotā statistika liecina, ka martā Eiropas tirgū pārdoti 47 263 Ford Fiesta eksemplāri, kamēr Volkswagen Golf – 46 795, kas ir par 468 vienībām mazāk.

Kopumā aizvadītajā mēnesī Eiropas tirgū reģistrēti 1,93 miljoni jaunu automobiļu, kas ir par 10,8 procentiem vairāk nekā 2016.gada martā.

Sasniedzot šādu rezultātu, Eiropas tirgus apsteidzis ASV, kur martā pārdots 1,5 miljonu jaunu auto un pasaules mērogā nostājies otrajā vietā aiz Ķīnas.

Jaunais Eiropas tirgus līderis Ford Fiesta

 
Visi komentāri
 
, 28.aprīlis 2017 7:10
0 0 Atbildēt

Virsraksts ir grandiozs!

viencexperc 28.aprīlis 2017 8:56
2 11 Atbildēt

Nekā īpaša! Amerikāņi zaudē pozīcijas 7 reizes vienā gadā.

viencexperc 28.aprīlis 2017 9:06
11 3 Atbildēt

Amerikāņi piesmej eiropu pašu mājās.

Tāpēc jau tiek ražoti šādi komunistu sūdi, lai eiropa pirktu. Pat ķīnā un.meksikā tādus nepērk.

viencexperc 28.aprīlis 2017 9:24
12 15 Atbildēt

Eiropā pensionāri sāk izmirt. Neviens cits jau vag grupas auto nepērk. Kam vēl vajadzīgs tik garlaicīgs auto? Vecajā eiropā pedantiskie, konservatīvie un minimālismu mīlošie tos pirka. Bet tagad tie sāk izmirt. Jaunie pensionāri jau nav tik konservatīvi. Izņēmums ir atpalikušās valstis ar Latviju priekšgalā. Tikai te laukstrādnieki sapņo nomainīt savu 1991.gada opel kadet uz audī vai vw.

Rallists 28.aprīlis 2017 9:51
12 9 Atbildēt

Kas Tev kaiš? Tanī fiestā no amerikas nav pilnīgi nekā.

Tā arī neesi atbildējis ar ko pats brauc un kurš tad ir tas interesantais megarulzis par kuru nav jāpārmaksā uz kuru visiem būtu jātiecās?

viencexperc 28.aprīlis 2017 11:37
9 3 Atbildēt

drīz būs 9,maijs. Tāpec varēsiet visi komunisti - liberāļi sapulcēties vienuviet. Tapec izmantojiet izdevību un saskaņojiet savas domas. Citādi visu laiku rakstiet pretrunas. Te jums ševrolets ir daewo, jo tas viss stāv zem vienas emblēmas te tagad fords nav fords, tikai tāpec, ka anglijā taisīts.

tiekat skaidrībā, tad 10,maijā parunāsim

imzz 28.aprīlis 2017 19:37
3 0 Atbildēt

Tie ševroleti, ko tirgo pie mums ir daewoo, ASV tādus nemaz nepazīst. Piem.The Chevrolet Aveo (/əˈveɪ.oʊ/ ə-vay-oh) is a subcompact car manufactured 2002-2011, by Daewoo, marketed worldwide in 120 countries under seven brands (Chevrolet, Daewoo, Holden, Pontiac, Ravon, and Suzuki). Piemērs gan vecs, vienkārši tas aveo nez kāpēc ienāca prātā.

10.00 28.aprīlis 2017 9:57
9 0 Atbildēt

tieši tā - tas, ka Golf nav pirmais, patiešām ir sensācija - patiesībā šī modeļa spēks, it īpaši Vācijā ir vienkārši grandiozs un tikpat nesatricināms, kā Lemberga vara Ventspilī vai Ušakova pozīcijas Rīgā. Ja jau pārmaiņas patiešām notikušas, tas nozīmē, ka cits ražotājs patiešām izdomājis ko sevišķu cenu politikā, tehnoloģijās vai mārketingā. Iespējams, šī pavasara modernizācija golfam patiešām nāk īstajā laikā

msh 28.aprīlis 2017 17:18
1 7 Atbildēt

Tu laikam nespēj saskatīt kura miza ir tikusi pārdota vairāk. Šai situācijai nav nekāda fordeļa nopelna - vienkārši eiropai naudas/kredītu paliek mazāk, tāpēc jāpērk vairāk mazākas kastītes...

es 28.aprīlis 2017 20:41
6 4 Atbildēt

Drīzāk kāds no Eiropas lielajiem loğistikas kantoriem uztaisīja masveida iepirkumu darbinieku spīdzināšanai. Un Fords šajā ziņā ir līderis visās kategorijās.

es uz pohām rakstu labāk 28.aprīlis 2017 10:38
11 0 Atbildēt

jopcik, kļūda pie kļūdas - pašiem jums tur redakcijā acīs negriež? Štrunts par virsrakstu, bet ka ASV izdevies martā pārdot veselu PUSOTRU auto, tas gan ir vareni!

iAutolv 28.aprīlis 2017 10:53
0 0 Atbildēt

paldies, labots!

palabojat 28.aprīlis 2017 11:17
1 0 Atbildēt

palabojat tak arī virstrakstu tad - tiešām nedurās ka tur vārdu trūkst?

sexpertam 28.aprīlis 2017 14:27
3 4 Atbildēt

Brauc vien ar saviem usa autobusiem un lej tonnām benzīnu bākā. Vai nu ļoti bagāts, vai ļoti....."gudrs" sexperts.

Kad laimēsies pasēdēt jaunā golfā, tad arī sapratīsi, kam derigi visādi negarlaicīgie lūžņi!

viencexperc 28.aprīlis 2017 15:59
4 1 Atbildēt

taisnības labad, vajag pateikt, ka daļēji saki taisnību.

Pēdējais golfs ir nedaudz progresējis. To ieraugot, pat biju pārsteigts, ka tas ir golfs. Bet tāds ir tikai pēdējais modelis. Es nesaku, ka panāca japāņus, bet, vismaz salons neizskatās pēc lēta traktora... Nevis lēta belarusa, bet pēc kaut kāda John deere.

Unesmu pārliecināts, ka John deere traktori bāzes versijā būs labāk aprīkoti. Ja te ir kāds lauksaimnieks, var palabot.

Es šo faktu arī gribēju minēt kā otru, kāpēc VW sāka mazāk pirkt. Cilvēki pieraduši, ka VW ir kvalitatīvi sataisīta kaste uz riteņiem, bet te - hoplā! Tā kaste jau izskatās pēc auto un tāpēc pārdomā pirkt.

Bet tā ir. Ja negribi liet "tonnām benzīnu", vai neuzticies japāņiem, jāmokās ir uz koka ķeblīša, KVALITATIVĀ salonā, maksājot par to vairāk kā par aziātu un amerikāņu ražojumiem. Galvenais, ka degvielu maz lej. Mazāk... nedaudz.

viencexpertc 28.aprīlis 2017 16:21
0 0 Atbildēt

Es kā jau īsts amerikānis dzīvoju treilerī. Nu ne īstā, bet no bagātās štatu tantes mantotā dodžā, ar kuru viņa nobrauca visu mūžu. Viņam ir liels motors, jo tikai tā var sasildīties aukstajās ziemās.

viencexperc 28.aprīlis 2017 16:34
6 0 Atbildēt

9,6 % no visām dzīvojamām mājām ASV ir mobīlas ( treileri). Bet pat tie, nabadzīgie latinosi nepārsēdīsies uz 1,2 litru motoru. Viņi braukā ar vecām mašīnām ar lieliem motoriem, piemēram - pikapiem.

ripulis 28.aprīlis 2017 16:49
0 1 Atbildēt

Šodien izbraucu ar jauno elektrisko golfu, biju patīkami pārsteigts par komfortu, gaita mīksta, uzrāviens bomba, vadāmība lieliska, pat avārijas bremzēšanu sanāca notestēt.

Salona materiāli tuvu premium. Golfa klase kā tāda neinteresē, gaidīšu kaut ko lielāku, noteikti elektrisko.

DALJNOBOJS 28.aprīlis 2017 22:14
7 0 Atbildēt

Golfs ir garlaicīgs un salidzinoši dārgs un bāzē pliks kā baznīcas žurka, īpaši ja paskaties cenas opcijām mati ceļas stāvus. Agrāk vw pirka jo tie bija lēti un kvalitaþīvi (pašam bija passat), bet mūsdienas nav vairs tās nenokaujamās kvalitātes. Tāpes es labāk nopirktu kādu stilīgu Peugeot vai Citroen uz prieks paskatīties.

msh 29.aprīlis 2017 12:35
1 1 Atbildēt

Laikam jāuzraksta tas pats, ko es zemāk uzrakstīju abavniekam - golfu vērtība un cenu politika pēdējo 25 gadu laikā nav mainījusies, vienīgi ir pieaudzis saturs - par to cenu, par kādu pirms 25 gadiem tu varēji sagaidīt karburatornieku un neko no aprīkojuma, nu tu vari sagaidīt motoru ar šprici, centrālo atslēgu un vēl šo to. Dārgs tas liekas tikai tevis nosaukto lēto sūdu dēļ, uz kuriem pirms 25 gadiem neviens īpaši neskatījās, jo fofāgens bija stipri kvalitatīvāks.

Conqueror 29.aprīlis 2017 9:22
4 0 Atbildēt

Golfs jau nav vienā plauktā ar Fiesta. Drīzāk Golf sāncensis ir Focus. Un Fiesta ir salīdzināms ar Polo.

Abavnieks 29.aprīlis 2017 10:24
1 0 Atbildēt

Autoražotāji katra modeļa jaunu paaudzi jeb modifikāciju izstiepj garumā, platumā, arī pie cenas pieliek. Mūsdienu Polo vai Fiesta droši vien ir tikpat liela kā 3. vai 4. Golfs. Arī cenas ziņā 1,5 lētāki kā Golfs, ar daudziem nevajadzīgo elektroniku piebāzts un dārgs uzturēšanā. Tādēļ taupīgie eiropieši apnikušo golfu vairs neņem kā karstus pīrādziņus. Pa gabalu jau trīs beidzamos golfa modeļus var atšķirt tikai speciālists.

msh 29.aprīlis 2017 12:32
2 1 Atbildēt

Pie cenas neviens nepieliek, tieši otrādi, vērtība nemainās bet saturs pieaug [procesā paliekot lētāks] - tas ka cipariņi palielinās - tā ir inflācijas kompensēšana. Salīdzinājumam - pirms kāda laika pārrēķināju inflāciju, cik eirās būtu maksājis mans mk2 golfs savā oriģinālajā formā - 1,3 karburatornieks, četru robu kārba un absolūts aprīkojuma trūkums - 16,5k eur - par to naudu var nopirkt jaunu golfu ar 1.2 nemotoriņu un 6 robu kārbu, un tam pat būs centrālā atslēga un vēl visādi knibuļi, kuru manam golfam nebija... Man jau gan tā liekas būtiska palētināšanās... :D

Izmērs - mašīnas pa lielam plešas ārēji, iekšā pieliekas stipri mazāk. Noliec blakus otro un ceturto golfu - ceturtais vismaz vizuāli ir jūtami platāks - reāli iekšēji tas ir pāris centimetrus platāks. Es kaut kad izmantošu izdevību samērīt vienu touran un salīdzināt ar manu golfu [piektais golfs jau tas tūrāns vien ir, tik augstāks], tā aiz tīras intereses.

Bet par to elektroniku - es tiešām gribētu zināt kā tad iekš polo nav - funkcionālo bloku princips tur noteikti tika ieviests 2003. gadā, ātrāk nekā golfā, kur tas notika 2005., ar mk5 izlaišanu.

Michux 29.aprīlis 2017 14:39
0 0 Atbildēt

Droši vien, ka arī dīzeļgeita ir nesusi savu artavu VW...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 17

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti