"Volkswagen Golf" 8 kavēsies, savu ierašanos pārceļot uz 2019.gada beigām. Lai arī zaudēts laiks, ieguvums būs rūpīgāk sagatavota un modernāka tehnika.
Vācu "Autobild.de" uzzinājis jaunāko informāciju par Eiropas visvairāk pirkto auto– kompaktās klases pārstāvi "Volkswagen Golf", kas tirgū šobrīd sastopams kā septītās paaudzes modelis.
Astotās paaudze ierašanās tiek pārcelta sakarā ar bēdīgi slaveno dīzeļgeitu, kas smagi skāra "Volkswagen" koncernu, liekot izvērtēt modeļu piedāvājumu un ieviešot nopietnas korekcijas attīstības politikā.
Kādreizējais flagmanis "Phaeton" no piedāvājuma svītrots uz neatgriešanos, bet tā vietu ieņems pieci elektromobili, kas pārstāvēs dažādus automobiļu segmentus. "Golf" piedāvājumā līdzīgas pārmaiņas: "Sportsvan" un "Touran" pārvērtīsies par vienu modeli, kabriolets vairs netiks piedāvāts, tāpat kā "New Beetle" un "Scirocco". Piedāvājumā paliks universāls (no 2020.g) un arī "Alltrack" modelis, jaunais "e-Golf" kļūs jaudīgāks un brauks tālāk (420 km), zināms, ka pievienosies vairākas hibrīdmodifikācijas un dabasgāzes variants, turklāt vairākās jaudas pakāpēs (95-150 Zs).
Sportisko modeļu faniem nav jāuztraucas – modeļi paliks, bet to jauda pieaugs. Tā klasiskais "GTI" tagad būs pieejams ar 250 Zs, "Golf R" ar 350 Zs, bet "GTE" hibrīds – ar 220 Zs un iespēju 50 km veikt ar elektrību.
Dīzeļdzinēju nozīme golfiņa astotajā paaudzē krasi samazināsies, benzīna dzinēji saņems cieto daļiņu filtru un kļūs ekonomiskāki ne tikai uz stenda, bet arī reālos apstākļos. 1,4 litru TSI dzinējs tiek svītrots, dodot vietu 1,5 litru četrcilindru agregātam (110-160 Zs), bet 1,2 litru četrcilindru motoru aizstās 1,0 litru trīscilindru motors (no 95 Zs).
No konstrukcijas svara jaunais "Golf" nometīs 35-70 kg (atkarībā no versijas) un jau no rūpnīcas tiks piegādāts ar digitālo mērinstrumentu paneli (analogie rādītāji nav paredzēti pat bāzes modelim), bagāžas nodalījuma tilpums pieaugs līdz 400 litriem, bet izskatā galvenās pārmaiņas būs zemāks „deguns”, kas uzlabos aerodinamiku, mazākas gaisa pieplūdes atveres, vēl vairāk izvērstas riteņu arkas aizmugurē un modeļa uzraksts, kas līdzīgi kā "Arteon", būs novietots bagāžas nodalījuma vākam pa vidu zem "Volkswagen" emblēmas.
"Golf" 8 būs apgādāts ar pilnībā automātisku stāvvietā novietošanas sistēmu, patstāvīgi turēsies joslā un brauks iestatītajā ātrumā, solot gandrīz pilnībā autonomu pārvietošanos (līdz 60 km/h vadītājs varēs bez bažām lasīt avīzi vai darboties ar savu viedtālruni). Jaunais modelis būs pieslēgts internetam, ļaujot izmantot visas tā priekšrocības: navigācija tiešsaistē, informācija par satiksmes sarežģījumiem, stāvvietas izvēle un apmaksa, papildu servisi utt.
Digitālais mērinstrumentu panelis līdzināsies izstieptajam "Mercedes" S-klases kokpitam, ekrānus varēs konfigurēt un pārveidot ar pirkstu kustībām vai žestiem, bet "Augmented-Reality-Head-up-Display" palīdzēs sarežģītākās situācijās, atainojot navigācijas norādes 3D formātā tieši “uz ielas”.
"Golf" 8 spēs mācīties un atcerēties īpašnieka ieradumus, tādēļ tas vienmēr noregulēs optimālo temperatūru, ieslēgs vajadzīgo radiostaciju un izvēlēsies pareizo maršrutu.
Patīkami, ka neraugoties uz tik daudziem jaunievedumiem golfiņa sākuma cena paliks tāda pati kā iepriekš – no 18 000 eiro (Vācijā).
tātad golf 7 ir pēdējais golfs, kuram vēl vajadzīgs vadītājs - kā noprotams, nākamais jau visu (gandrīz) darīs pats