Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lielbritānijā no 2040.gada plāno aizliegt benzīna un dīzeļdzinēju automašīnu tirdzniecību 12

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 26.jūlijs 2017 15:31

Lielbritānijas valdība trešdien paziņoja, ka no 2040.gada aizliegs valstī pārdot jaunus ar benzīna un dīzeļdzinējiem aprīkotus automobiļus un mikroautobusus, tādējādi cenšoties samazināt gaisa piesārņojumu.

Lielbritānijas vides ministrs Maikls Govs šo ieceri darīja zināmu saistībā ar valdības ilgi gaidīto trīs miljardu sterliņu mārciņu (3,4 miljardu eiro) vērto gaisa piesārņojuma samazināšanas plānu atbilstoši kuram pašvaldībām līdz nākamā gada martam būs jāizstrādā pasākumi oglekļa dioksīda izmešu apjoma samazināšanai.

Benzīna un dīzeļdzinēju automašīnu, kā arī mikroautobusu tirdzniecības aizliegums ir līdzīgs Francijas valdības ierosinājumam, un tas ietvers arī hibrīdautomašīnas, kas aprīkotas gan ar elektrodzinēju, gan benzīna dzinēju.

Tikmēr vides aizsardzības grupa "ClientEarth" brīdina, ka veselības problēmas, ko izraisa nelikumīgs gaisa piesārņojums, novērojamas jau tagad, tāpēc nepieciešama steidzama rīcība.

Arī "Greenpeace" norāda, ka šī iecere nav pietiekama, lai nekavējoties cīnītos ar oglekļa dioksīda piesārņojumu pilsētās.

Toties Lielbritānijas Automobiļu ražotāju un tirgotāju apvienība (SMMT) uzskata, ka valdības plāna dēļ automašīnu ražošanas nozarē varētu nākties likvidēt darbavietas.

 
Visi komentāri
 
murx 26.jūlijs 2017 17:26
6 1 Atbildēt

Tātad paliks tikai elektriskās? Un kurš samazinās elektroenerģijas ražošanas oglekļa dioksīda izmešus? Skaidri zināms, ka emobīļi izmet vairāk par parastajiem!

murx 26.jūlijs 2017 17:27
1 0 Atbildēt

Tikpat skaidri zināms, ka oglekļa dioksīdam ar piesārņojumu ir mazs sakars.

anonimikis 26.jūlijs 2017 17:34
5 5 Atbildēt

ko tu tur gvelz?

viencexperc 26.jūlijs 2017 17:49
3 0 Atbildēt

Tikai lielbritānija ražo tikai vienu elektro auto. Morgan. Tas var nobraukt 200 km vasarā. Arī indiešu Tata motors ( jaguar saimnieks) kaut ko elektrovirzienā attīstās. Piemēram, tata nano electric. Vai Mr. Govs plāno kaut kā attīstīt electro auto būvi, vai tā viņa ideja ir lai britu salas piebāž ar indiešu, ķīniešu un amerikāņu ražojumiem?

ezis71 26.jūlijs 2017 17:49
6 1 Atbildēt

Tā ekoloģija visus iedzīs kapā nevis iekšdedzes dzinēji.

imzz 26.jūlijs 2017 19:57
2 0 Atbildēt

Imigrācijas no 3. Pasaules valstīm ( kur lielas ģimenes ir tradīcija ) dēļ UK lielpilsētas ir pārbāztas ar imigrantiem, tādēļ tajās ir augošs piesārņojums un , loģiski, gaidāmi ierobežojumi. Bet nu, protams, līdz 2040.gadam vēl kāds laiciņš un pa to starpu daudz kas var notikt.

imzz 26.jūlijs 2017 20:14
3 0 Atbildēt

Šito pašu es ierakstīju The Guardian angliski. Viens tūlīt nobrēcās, ka es esot pretīgs rasists, jo visi imigranti lietojot sabiedrisko transportu. Otrs sūtīja uz Daily Mail, trešais piebilda "Tikai neraksti patiesību" . Tad pieslēdzās moderatori un komentāru un atbildes nodzēsa, lai tikai kāds neapvainotos ;)

rudens68 26.jūlijs 2017 20:21
0 0 Atbildēt

ES savulaik nemaz nesmādēja sabiedrisko , pamatā vilcienu .

Bet kopš jauno eiropiešu tendencēm sprādzienus rīkot ļaužu pilnās vietās man tas vairs nepatīk . Labi , Latvijā es vēl nebaidos vilciena stacijā uzlidot . Bet darbu nokavēt mierīgi , un man tas nu nemaz nav ieteicams . šeit domāju gadījumus ,kad stacija zvana dēl slēgta . Pāris reizes esmu piefiksējis ,ka tieši tas bijis man aktuālos laikos .

viencexperc 26.jūlijs 2017 21:40
1 1 Atbildēt

Ko gribēja, to dabūja. Reiz, senos labos laikos, viens ūsains tēvocis gribēja attīrīt Eiropu no aziātiem un afrikāņiem. Bet šļupstētāji nolēma viņu apturēt.

Karma.

rudens68 26.jūlijs 2017 20:27
1 0 Atbildēt

domāju šodienas polulistiskie ļevaki ,kuri pie varas eiropā ,var visu ko solīt kas būs rīt un vēl jo vairāk pēc gadiem 20 .

Atceramies slavas dziesmas biodegvielai ... tas taču bija vakar

Kanibaals 28.jūlijs 2017 0:13
0 0 Atbildēt

Biodegvielu nobremzēja alko ražotāji, tiem draudēja konkurence.

kasinsh79 27.jūlijs 2017 5:09
2 0 Atbildēt

Ilgs laiks vēl, bet - īsti tam neticu. Ja vienīgi ierobežos pieeju pilsētās (centrā) vai tml.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 8

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 12

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 8

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti