Unikālo "Ferrari 365 GTB/4 Daytona Berlinetta Alloy by Scaglietti" (vienīgais pasaulē), kas garāžā pamests bija nostāvējis 40 gadu, plāno pārdot par 1,4 līdz 1,7 miljoniem eiro, turklāt tādā stāvoklī, kādā tas tika uziets.
Automobilim pievienotā informācija atklāj, ka laika posmā no 1969. līdz 1973.gadam "Ferrari" izlaida 1200 "365 GTB/4" eksemplāru. Piecas automašīnas no šī skaita saņēma īpaši vieglo alumīnija virsbūvi no "Scaglietti", kas tika pasūtīta, lai piedalītos Deitonas 24 stundu maratonā. Savukārt tikai viens automobilis no pieciem minētajiem tika sertificēts dalībai koplietošanas ceļos. Tieši šo eksemplāru arī plānots pārdot "RM Sotheby`s" izsolē.
Automobilis izgatavots 1969.gada jūnijā. Divvietīgā kupeja bija aprīkota ar elektriskajiem stiklu pacēlājiem un melnu ādas salonu. Boloņas dīleru centrā to iegādājās Lučiano Konti – tuvs Enco Ferrari draugs un izdevuma "Autosprint" dibinātājs un īpašnieks. 1970.gadā sporta auto tika pārdots un jau mēnesi vēlāk vēlreiz mainīja īpašnieku.
Drīzumā unikālais "Ferrari" nonāca Japānā, nomainīja vairākus īpašniekus un pat parādījās vietējā autožurnālā. 1980.gada sākumā automašīna nonāca tagadējā saimnieka īpašumā, kura garāžā tas pavadīja pēdējos 40 gadus.
"Ferrari" noskrējiens ir 36 390 km un šobrīd tā izskats ir visai bēdīgs. Neraugoties uz to, izsoles rīkotāji uzlikuši augstu cenu, labi saprotot, ka pēc restaurācijas automobiļa vērtība var pieaugt vairākkārt.
Kaut kā matemātika stipri klibo.
80-to sākumā un 40 gadi... Pat ja tieši 1980. gadā, tad 40 gadi būs pagājuši 2020.gadā.
Bet rakstīts, ka 40 gadus JAU pavadījis...
Tā jau laikam top raksti. Kaut ko iztulko un loģiku nepieslēdzot iepeisto..