Pēdējais Dēmons pamet skatuvi (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 31.maijs 2018 19:47

No Fiat Chrysler Automobiles (FCA) rūpnīcas konveijera nobraucis pēdējais, 3300 īpaši jaudīgais Dodge Challenger SRT Demon eksemplārs

Zināms, ka sākotnēji melno muskuļauto pārkrāsos ekskluzīvā Viper Red tonī un izliks Barrett-Jackson izsolē, kas notiks jūnijā.

Plašākai publikai pirmoreiz Dodge Challenger SRT Demon tika parādīts 2017.gada aprīlī. Automobilis aprīkots ar 6,2 litru V8 motoru, kas attīsta 850 Zs jaudu un 1044 Nm griezes momentu. 100 km/h dēmonam pa spēkam 2,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir 335 km/h. Kupeja jau no rūpnīcas aprīkota ar dragreisa sacīkstēm paredzētām riepām un speciālu instrumentu komplektu. Starp citu, 402 m garo dragreisa distanci tā pieveic 9,65 sekundēs.

Šā gada pavasarī tika ziņots, ka ražotājs nolēmis apvienot SRT Demon un Viper pēdējos eksemplārus vienā piedāvājumā, taču komplekta cena netika atklāta, zināms vien, ka no pārdošanas Iegūtie līdzekļi tiks atdoti labdarībai.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 31.maijs 2018 21:04
1 1 Atbildēt

Vareeja tak uzlikt kaadu sviitru pa virsu.

kaut kaa taa:

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti