Dodge laiž klajā 808 Zs jaudīgu muskuļauto (+ FOTO) 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 29.jūnijs 2018 15:12

Dodge prezentējis modernizēto Challenger saimi, kas papildināta ar jaunu modifikāciju – SRT Hellcat Redeye. Tā kļūs par jaudīgāko saimes pārstāvi, aizstājot jau no ražošanas noņemto Challenger SRT Demon.

SRT Hellcat Redeye aprīkots ar modernizētu 6,2 litru astoņu cilindru motoru, kas ieguvis pastiprinātus virzuļus un klaņus, citu gāzu sadales mehānismu un degvielas sistēmu. Jaunajam modelim ir uzlabota eļļošanas sistēma un palielināts kompresora spiediens (no 11,6 līdz 14,5 psi), savukārt motora apgriezienu “sarkanā zona” pārbīdīta no 6200 līdz 6500 apgriezieniem minūtē.

Ražotājs atklāj, ka motora konstrukcijā uzlabotas vai nomainītas pavisam 25 detaļas.

100 km/h Redeye sasniedz 3,4 sekundēs, bet dragreisa distance (402 m) tiek pieveikta 10,8 sekundēs. Pēdējā disciplīnā Redeye Dēmonam zaudē 1,15 sekundes. Maksimālais ātrums ir 327 km/h.

Maksimālā paātrinājuma laikā SRT Hellcat Redeye patērē 5,4 litrus degvielas minūtē, kas nozīmē, ka šādā režīmā darbojoties degvielas tvertne būs “sausa” pēc 11 minūtēm. Tajā pašā laikā ražotāja uzrādītais degvielas patēriņš ārpus pilsētas ir 13 litri uz 100 km.

Izmainījies arī “parastais” SRT Hellcat. Tagad tā motors attīsta par 10 Zs vairāk (727 Zs), bet motora pārsegā iestrādātas divas gaisa pieplūdes atveres (agrāk viena) 1970.gada Dart Swinger un 1971.gada Demon stilā. Kupeju varēs pasūtīt ar Widebody aerodinamisko komplektu, kas automašīnas platumu palielinās par 89 mm. Šajā gadījumā komplektu papildinās 20 collu riteņi ar 305/30 Pirelli P-Zero riepām.  

Visu modeļu aprīkojums ietver adaptīvo piekari, Brembo bremzes, ātrā starta funkciju, sistēmu, kas bloķē priekšējo riteņu bremzes, iesildoties dragreisa sacīkstēm.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 29.jūnijs 2018 18:00
11 9 Atbildēt

Ar Dēmonu sanāca tādi brīnumi.

Kopumā tika saražoti 3300 eksemplāri - 3000 priekš ASV, 300 priekš Kanādas.

Tā cena bija no 84 995 USD. Bet dīleri, redzot straujo pieprasījumu dīleri sāka strauji celt cenas, lai gan Dodge kompanija ļoti pretojās. Uzdarbojās arī pārpircēji, kuri nopirka pie dīlera, bet tad pārdeva daudz dārgāk.

Piemēram 1 dēmons tika tirgots ebay portālā par 250 000 USD.

www.thedrive.com/news/10778/th...r-sale-on-ebay

jucis 30.jūnijs 2018 11:45
9 0 Atbildēt

Nekā dīvaina tur nav!

Standarta, lietoto preču, humpalu, lūžņu tirdzniecībā tā notiek. Tas ir tad, kad ražotājs nespēj noteikt precei cenu, jo nezin , vai tā tirdzniecība vispār izdosies un, vai cilvēki šo preci pirks. Demonam vismaz ir kaut, kas kopīgs ar eiropas auto, dacia arī bija tā pat. Cenas strauji "kāpa'" un uzdarbojās pat pārpircēji, un pa lielam tā jau arī ir, abi auto diezko neatšķirās, vienīgasi demonam ir jaudīgāks motors un pakaļas piedziņa, pārējaais proti kvalitāte un uzticamība tāda pati, ka dacia. Tā, kā nebrīnies par to visu, kompānijas, kuras nesaprot, ko dara mēdz šādu joku izspēlēt

taaneko 30.jūnijs 2018 13:17
12 2 Atbildēt

Vēsture ir jāzin. Nav tāda autoražotāja " dacia" jau labu laiku. Ir Renault apakšvienība, kas zem dotā zīmola eksperimentē ar to cik prastu auto var uztaisīt līdz tam brīdim, kad tauta pārstās to pirkt.

BMW veic tieši to pašu eksperimentu, tikai lai viņus neapvainotu plaģiātā, dara otrādi. viņi paņem vāju vidusmēra auto ar novecojušām tehnoloģijām un mainot optiku un krāsu ceļ cenas, lai saprastu, kurā brīdī to pārstās pirkt.

jucis 30.jūnijs 2018 16:03
8 1 Atbildēt

Kāda tam nozīme? Produks - dacīte. Pirms tirdzniecības nezināja, vai kādam tā miskaste būs vajadzīga, bet tam bija straujš cenas kāpums.

Tavs komentārs ar BMW - galīgi garām,

Jo neviens to nekad nav pircis no dīleram un pēc tam pārdevis dārgāk. Kā arī cena jau saķotne'ji ir augsta.

P.s.

Varbūt vispirms izlasi abus komentārus pirms raksti kaut, ko par vēsturi?

taaneko 30.jūnijs 2018 17:46
0 1 Atbildēt

Būs jau labi.

Komentārus lasīju, pabrīnijos, kāpēc runājot par humpalām, lūžņiem, nepiemini simtgadīgas apkrāsotas lupatas, par kurām maksā miljonus un sargā vairāk kā dažu labu prezidentu. Lūžņiem arī bieži vien ir miljonos mērāma vērtība.

Gribēju teikt, ka labāk ir izlaist produktu, ar cenu, kas ir neadekvāti zema, nekā mēģināt ar nopietnu sejas izteiksmi pārliecināt, ka tas notirgojamais "it ne kas" maksā pamatotu cenu.

BET

Var jau būt, ka kāds pierādīs, ka piens "SuperNetto" garšo sliktāk kā "Sky" pirktais. Kaut gan tikai daži zin, KĀ tad īstenībā garšo piens.

Ceru, ka tagad sapratu ko gribēju teikt.

taaneko 30.jūnijs 2018 17:50
0 1 Atbildēt

Biju domājis- "saprati, ko gribēju teikt"

jucis 1.jūlijs 2018 13:30
6 0 Atbildēt

A kas ir pamatota cena notirgojamajam "it ne kam"?

Par super neto un sky - pilnīgs "sviests". Uz super neto un maximām neeju arī tādēl, ka Tur vienmēr pie kases ir jāklausās visādos īgnos civēkos, tas nav labi, šis nav labi, visa tā cīkstēšana vienkārši besī + stāvvietas daudz burlaku, kuri nejēdz atvērt sava auto durvis. Un par to vien ir vērts piemaksāt.

Ja turpinām par auto, tad, ko tu mēģini iestāstīt? Ka dacia ir tāda pašā kvalitātē, kā bmw? Nesaprotu tavu domu. Skaidrs, ka jamaksā ir arī par brendu, ko gan tu gaidīji? Tas viss, ko Tu saki ir tādā kā "antiņa" atklāsme par to kā notiek. Visi taču sen to zin, tas ir biznes un viss, nav nauda nepērc. Kur problēma? Lbāk izlaist produktu kuram ir neadekvāti zema cena un tad cerēt, ka tomēr izdosies - ar šadu "plānu" tu sen būtu bankrotējis un neviens investors tev naudu nedotu. Kādēl visi lielie čikstuļi nesametas un neuztaisa savu auto ražotni? Tad jūs varētu taisīt tikai to vienīgo labāko auto pasaulē, viss lēets un ļoti kvalitatīvs + nekas nelūzt, un atkal jautājums, kur problēma to visu izdarīt?

taaneko 1.jūlijs 2018 17:21
1 1 Atbildēt

Tu pērc preci tikai tapēc ka tev ir nauda?

Izgatavošanas izmaksas ar visām algām un amortizācijām ļoti bieži n reižu mazākas kā rekomendētās mazumtirzniecības cenas. Pie kam amerikā tas ir n reizes, bet eiropā nn reizes. Tu būtu pārsteigts cik daudz ASV salīdzinot ar Eiropu var nopirkt pa teiksim 500 USD.

Attiecībā uz cenām - var uzrauties uz pavisam dīvainām parādībām- sen, kad ciemojos venecuēlā dogde ram pikaps jauns tur veikalā maksāja 3000 USD un Ford explorer 7000 USD. Tātad reālā izgatavošanas cena ar piegādi ir vēl zemāka.

20 gadus atpakaļ, apkures katls Vaillant , pameta rūpnīcu maksājot 100 DM tas ir 33.3 Ls. Te maksāja 400Ls. Kā saka- galvenais lai būtu lohs- Prece atradīsies. Veikali ar savām 70% atlaidēm tirgo ar zaudējumiem sev?

Dacia/ BMW? Viens ražotāju uzliek 100% peļņu ražošanas izmaksām otrs 1000%. Lohi applaudē stāvus un sajūsmā lauž krēslus. Jeb tu domā ka tā planšete, kas iemontēta panelī tiešām maksā 4000? Un tās montāžu veic pats BMW prezidents?

Kas attiecas uz stāvvietām- buktes, atslēgu atstātie viļņi sānos- pie kājas! Tāpat neviens auto pēdējā laikā vairāk kā 2-3 gadus nekalpo. Ja nemāk glīti noparkoties- speciāli nostājos tā lai vai nu gaida vai lien pa logu.

jucis 1.jūlijs 2018 21:50
5 0 Atbildēt

Vai nu Tu lasīt neproti, vai kaut, ko nesaproti.

1. Neatbildēji uz jautājumu.

2. Uztaisi pats savu auto brendu un visi tavi NElohi būs tev pateicīgi.

3. Es pērku preces/pakalpojumus, tādēl kaman VAJAG un tādēl, ka es GRIBU.

4. Neviens nesaka, ka Tur nav peļnas, bet tikai lohs domā ka uzražot daciu izmaksā tik pat cik uzražot bmw, "Seit pat nav jēgas turpināt diskusiju.

5. Kādēl Tu cilvēkus kuri sevis pelnīto naudu sauc par lohiem? Tak kaut, vai lai govs sūdus pērk pa 10k, kāda TEv tur daļa, jeb Tu arī gribi bmw, bet nevari atļauties? Varbūt iemesls, kā daudziem slimajiem šeit, vienkārši skauž? Visādi slimikji te pat taisa atsevišķus nikus lai noliktu kādu no auto markām un tagad padomā kādēl? Tādēl, ka tikai viņi brauc ar pareizo auto? Vai tādēļ, ka viņi standarta skauģi, un savu kompleksiem un neveiksmēm nomākto dzīvi viņi mēģina kompensēt rakstot komentāros muļķības?

6. Tas apr to parkošanos pierāda tiešu tavu lohatronismu, neesi aizdomājies, ka pirms tam kāds bija noparkojis šķībi un tādēl arī nakošajam auto nav vietas? Zin, kā vienreiz tev kād konkrēti bietē iedos par šo tavu cēlo "prikolu".

7. Par apkures katla cenām uzraksti precīzāk savādāk saņāk ka pirms 20 gadiem apkures katlu izgatavot izmaksā 33.3ls un tgad viņš LV maksā 400ls. Tu droši vien cerēji "ieķert" par 33.90, sak pohuj, lai vietējie pa velti vel Tev līdz durvīm pienes. - Sviests ibio...

usaexperc 30.jūnijs 2018 18:38
7 7 Atbildēt

Turbo žigulis ir labāks, ar to var pat līkumus izbraukt...

bumeris 1.jūlijs 2018 18:09
1 7 Atbildēt

Tieši tā. Tāpēc mēs, būmeristi, pērkam BMW, jo žiguļus nopirkt ir ļoti dārgi.

Sen ir pirādīs, ka žigulis un BMW ir gandrīz tas pats.

Lūk, vaz 2101 maksā 800 Eiro.

www.ss.com/msg/lv/transp...101/fcpcc.html

bet BMW 318, jau pieejamāka cena - 450 Eiro.

www.ss.com/msg/lv/transp...318/hffdx.html

taaneko 1.jūlijs 2018 18:59
2 5 Atbildēt

Bratani pirms pārsēdās uz BMW arī braukāja ar žiguļiem. Krutajiem bija 9, ierindas baņģugas iztika ar 8, nīkuļi ar 6( ja atmiņa neviļ).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro 1

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 8

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti