1000 Zs un gara aste – McLaren P1 GT longtail versijā (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 17.jūlijs 2018 7:50

Britu tūninga kompānija Lanzante prezentējusi varenauto McLaren P1 GT longtail versiju, kas atšķiras ar pagarinātu aizmugures daļu.

P1 GT longtail versija izgatavota uz hibrīdauto P1 sacīkšu modifikācijas GTR bāzes. Galvenās izmaiņas salīdzinājumā ar rūpnīcas modeli ir savādāka priekšpuse ar jaunu bamperi, spliteri un spārniem ar ventilācijas atverēm, kā arī pagarinātā aizmugures daļa ar jaunu četru “stobru” izplūdes sistēmu, difuzoru un fiksētu antispārnu.  

Lanzante nenorāda vai veiktas arī kādas tehniskas izmaiņas, vien atklāj, ka automašīna izgatavota kādam turīgam klientam no Tuvajiem Austrumiem.

McLaren P1 GTR rūpnīcas modelis tiek aprīkots ar hibrīdiekārtu uz 3,8 litru twin-turbo astoņcilindru motora bāzes. Sistēmas kopējā jauda – 1000 Zs, paātrinājums no 0 līdz 100 km/h – 2,5 sekundes, bet maksimālais ātrums – 362 km/h.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 20.jūlijs 2018 13:52
0 0 Atbildēt

Izskatās labi

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti