Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ publicējusi pirmos atjauninātā Lada Granta sedana attēlus, paziņojot, ka oficiālo pirmizrādi tas svinēs augusta beigās, Maskavas autoizstādē.
Modernizētās Granta ārējais veidols tagad veidots „X-stilā”, ko AvtoVAZ pirmoreiz izmantoja modelim Vesta. Tas nozīmē, ka priekšpuse ieguvusi jaunu radiatora režģi, kas veido vienotu, X burtam līdzīgu elementu ar priekšējiem lukturiem un apakšējo resti, kas ietver miglas lukturus. Ražotāja emblēma pieaugusi izmēros, bet sānu spoguļos iebūvēti virzienrādītāju dublieri. Agrāk vizuāli smagnējo aizmuguri dizaineri centušies padarīt vieglāku, pārveidojot bagāžnieka vāku, aizmugures buferi un optiku. Jāpiemin arī modeļa nosaukums, kas veidots no lielākiem hromētiem burtiem un izvietots savādāk nekā vecajam modelim.
Par atjauninātā modeļa tehnisko pildījumu vēl nekādas informācijas nav. Pašlaik Lada Granta tiek piedāvāta ar 87, 98 un 106 Zs jaudīgu 1,6 litru motoru, bet modifikāciju Sport komplektē ar šī motora 114 Zs variantu. Spēka agregātus var kombinēt ar piecu pakāpju mehānisko vai četru pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Latvijā var nopirkt Lada Granta ar liftbeka virsbūvi, cena – no 7900 eiro.
2021.gadā AvtoVAZ sola Granta jauno paaudzi, kas taps uz B0 platformas, ko izmanto arī Renault Logan.
Šis auto kopš 2012.gada piedalās pasauls tūringa auto sacīkstēs un neslikti cīnās. Tāpēc visi BMW īpašnieki uz šo auto skatās ar riebumu. Tūrings un drifts ir pēdējās sacīkstes, kur BMW var pacīnīties vismaz par trešo vietu ( 1. nespīd, pat 2. nē), bet tagad šitā Granta izspiedīs arī no tūringa???
WTC gonkās BMW tiek likts papildus svars, lai neizpogātu pārējos. Tiek pielīdzināta jaudas/masas attiecība, padarot rezultātu atkarīgu no pilotu meistarības.
Nē, tā nav.
Tā ir. Palasi tehniskos noteikumus.