770 Zs un Nirburgringas rekords - parādīts visjaudīgākais Lamborghini (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 24.augusts 2018 13:43

ASV, Kalifornijā, notikusi visjaudīgākā sērijveida Lamborghini modeļa – Aventador SVJ – prezentācija. Sporta auto, kas aprīkots ar 770 Zs jaudīgu motoru jau paguvis uzstādīt absolūto Nirburgringas rekordu sērijveida automobiļiem.

Jaunais varenauto aprīkots ar 6,5 litru divpadsmitcilindru atmosfērisko motoru, kura jauda no standarta 720 Zs palielināta līdz 770 Zs, bet griezes moments pieaudzis līdz 720 Nm. Ražotāja dati liecina, ka 100 km/h Aventador SVJ sasniedz 2,8 sekundēs, 200 km/h – 8,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 350 km/h. Kupejas pašmasa ir 1525 kg, bet masas/jaudas attiecības – 1,98 kg/Zs. Labākus rādītājus palīdz sasniegt arī aktīvā aerodinamikas elementu sistēma Aerodinamica Lamborghini Attiva (ALA), kas palielina piespiedējspēku uz abām asīm par 40 procentiem un samazina aerodinamisko pretestību par vienu procentu.

ALA sastāvā iekļautas speciālas, elektroniski darbināmas žalūzijas, kas uzstādītas automobiļa priekšpusē un aizmugurē. Šie aizvari spēj mainīt savu stāvokli mazāk nekā 500 milisekunžu laikā, samazinot aerodinamisko pretestību, izmainot piespiedējspēku pagriezienos un pēc vajadzības noslogojot labo vai kreiso antispārna pusi. 

Inženieri ieviesuši arī virkni citu svarīgu uzlabojumu: pārprogrammējuši septiņpakāpju robotizētās pārnesumkārbas vadības bloku, modificējuši stūres iekārtas, balstiekārtas, amortizatoru, ABS un stabilizācijas sistēmu darbību, uzstādījuši par 50 procentiem stingrāku šķērsstabilizatoru un tikai šim modelim izstrādātas Pirelli P Zero Corsa riepas. 

Pavisam tiks izgatavoti 900 Aventador SVJ un vēl 63 SVJ63 versijas mašīnas melnbaltā krāsā, kas veltītas kompānijas dibināšanas gadskaitlim.

Aventador SVJ cena sāksies no atzīmes 349 116 eiro.

Piebildīsim, ka Aventador SVJ jau paguvis uzstādīt Nirburgringas trases rekordu sērijveida automobiļiem, veicot to 6 minūtēs un 44,97 sekundēs – par divām sekundēm ātrāk nekā Porsche 911 GT2 RS un par sekundi ātrāk nekā elektriskais superauto Nio EP9.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 24.augusts 2018 21:22
1 1 Atbildēt

labs auto

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti