Škoda Octavia G-Tec – vairāk jaudas un 1330 km bez iebraukšanas uzpildes stacijā (+ FOTO) 13

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 28.septembris 2018 8:12

Škoda Octavia G-TEC ieguvusi jaunu 1,5 litru 130 Zs motoru, kas var darboties gan ar benzīnu, gan ar gāzi. Bez iegriešanās uzpildes stacijā šāda Octavia var nobraukt 1330 km.

Čehijas autobūves kompānija Škoda prezentējusi atjaunināto Octavia G-TEC, kas agrākā 1,4 litru motora vietā ieguvusi par 20 Zs spēcīgāku 1,5 litru 130 Zs  agregātu, kas var darboties gan ar benzīnu, gan ar sašķidrināto dabas gāzi.  Jaunais motors darbojas pārī ar septiņu pakāpju divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu. Dabasgāze tiek iepildīta trīs īpašas konstrukcijas tvertnēs, kas atrodas zem bagāžas nodalījuma. Pavisam var iepildīt 17,7 kg gāzes, kas kopā ar pilnu benzīnbāku nodrošina aptuveni 1330 km bez iebraukšanas uzpildes stacijā.

Tāpat kā agrāk, arī atjauninātais Octavia G-TEC modelis būs pieejams liftbeka un universāla versijās.

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 28.septembris 2018 8:22
30 10 Atbildēt

Protams ka ar CNG, lai kāds vēl nesadomā tādu nejauši nopirkt. Atgādināšu,ka Latvijā vairs nav nevienas CNG uzpildes

Pļurkt 28.septembris 2018 9:43
6 5 Atbildēt

Es savam drapakam uzliekot OTRU bāku varu norummēt apaļi 2000 km!

kasinsh79 28.septembris 2018 11:44
1 0 Atbildēt

Aktuāli noteikti ne LV. Atceros, OPEL reiz bija (varbūt arī tagad vēl ir) oriģinālais variants benzīns + LPG. Tikai man nesaprotama kombinācija, jo pieejama tikai ar manuālo kārbu. Katrā ziņā, oriģināli no rūpnīcas, ar displejā iebūvētu arī LPG līmeņa rādītāju utt. Un tādu var ar prieku izmantot arī LV.

650 28.septembris 2018 13:59
18 0 Atbildēt

Atak IZCILS demagoģijas piemērs.Uzrakstīt rakstu,teksta penterē apzināti noklusējot "gāzes veidu" un izreklamēt tādu mašīnu, kuru LV nav pat kur uzpildīt.Bāz viņu kaut savā drirsā ar visiem tiem 6 baloniem.Man nekas nav pretim pret rūpnieciski likumīgu gāzesiekārtu, bat šādi raksti klaji liecina par to, ka autors vienkārši specializējas uz Lohu auditoriju un (protams!) šīs vietnes lietotājus konkrēti par tādiem arī uzskata.

ezis71 28.septembris 2018 18:23
0 0 Atbildēt

Māris jau pats arī lohs,bāž te skatīties krievzemes CSN,tak ne vienam tai huijņa neinteresē,ieej jūtubē un skaties to līdz vēmienam.

Cooper 28.septembris 2018 15:29
0 0 Atbildēt

Rakstīts "sašķidrināto dabas gāzi". Laikam tad tomēr LPG?

CNG - Compressed Natural Gas

LPG - Liquefied Petroleum Gas

Pļurkt 28.septembris 2018 15:50
1 0 Atbildēt

Skolā vajadzēja iet, tad nevajadzētu stulbus jautājumus uzdot!

Sašķidrināta ir dabas gāze.

Šķidra ir naftas gāze - propāns, butāns.

ezis71 28.septembris 2018 18:30
1 2 Atbildēt

Patiesībā Maris(iAuto) jau to luni nolaida,Cooper jau nav vainīgs,es arī nezinu kas tā par gāzi,zinu kad pa dirsu nāk arā metanols.

Redaktors 28.septembris 2018 23:57
0 0 Atbildēt

??

Kanibaals 1.oktobris 2018 8:35
0 0 Atbildēt

Dabas gāze tipiski ir saspiesta nevis sašķidrināta. Sašķidrināta dabasgāze ir LNG un to jāuzglabā pie -162°C. Tiesa LNG vajag 2.4 reizes mazāku tilpumu.

Cooper 28.septembris 2018 15:34
3 0 Atbildēt

Atradu. Pati Škoda raksta CNG

www.skoda-storyboard.com/en/skoda-4-2/

raimondsm 30.septembris 2018 21:59
0 0 Atbildēt
raimondsm 30.septembris 2018 22:00
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti