Austrālijā izgatavots 490 Zs jaudīgs Volkswagen Arteon, kas paredzēts World Time Attack Challenge sacensībām Sidnejā.
Automobilis uzbūvēts vienā eksemplārā uz R-Line modeļa bāzes un apgādāts modernizētu 2,0 litru benzīna turbo motoru. Rūpnīcas izpildījumā TSI agregāts attīsta 280 Zs un 250 Nm, pēc pārbūves – 490 Zs un 600 Nm. 100 km/h Arteon tagad sasniedz 3,9 sekundēs, kas ir krietni ātrāk nekā standarta versija, kas to paveic 5,6. Automobiļa maksimālais ātrums netiek atklāts, taču jādomā, ka tas ir lielāks par 250 km/h, ko spēj sasniegt rūpnīcas modelis.
Reizē ar modernizēto motoru Arteon saņēmis arī augstākas veiktspējas APR bremžu sistēmu, Pirelli P-Zero Trofeo riepas, piekari ar Bilstein amortizatoriem, sporta sēdekļus un drošības karkasu.
Unikālā Arteon virsbūves krāsojumu veidojis mākslinieks Saimons Marijs.
280 Zs R-Line ir pagaidām jaudīgākā Arteon modifikācija, kas pieejama pie Volkswagen dīleriem. Nākotnē situācija var mainīties, jo Volkswagen solījis pilnvērtīgu R modeli, kas tādā
VAG vairs nezin kā reklamēties. Jau par pārbūvētu auto, vienā eksemplārā, izveido rakstu.
Nākošo rakstu uzrakstiet par pārbūvētu pežo, ar ko brauks WRC rallijā. Vai pārbūvētu citramonu.
Tu traks vai,VAG nevar pavilkt WRC,tur tikai vieta nabagu citroniem un pežuļiem.
tas tiesa ka raksts nav nekas ieveribas cienigs lai liktu zinas ,ka kaut kadu sensaciju, saprotu ,ja pie mums latvuijā būtu pārbūvējuši to auto, bet pasaulē domāju ,ka tas nav nekas unikāls ,ka uz sacensibaam buve auto uz kada auto bazes , Ai nu expertam ja kaut ko raksta tad vajadzeetu zinaat ,ka ne pezo ,ne citronu ne kadu citu standartu auto svaki vai vares parbuveet wrc klasei, jo wrc masinaam ar ielas masinaam navv nekaa kopiga tikai izskats. tie pa lielam ir individuaali buveeti bagiji, kas ier aplipinati ar vajadzigas markas dizaina elementiem,lai marketinga delj, areji lidzinatos izveletai auto markai