490 Zs – izgatavots visu laiku jaudīgākais VW Arteon (+ FOTO) 6

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 13.oktobris 2018 11:51

Austrālijā izgatavots 490 Zs jaudīgs Volkswagen Arteon, kas paredzēts World Time Attack Challenge sacensībām Sidnejā.

Automobilis uzbūvēts vienā eksemplārā uz R-Line modeļa bāzes un apgādāts modernizētu 2,0 litru benzīna turbo motoru. Rūpnīcas izpildījumā TSI agregāts attīsta 280 Zs un 250 Nm, pēc pārbūves – 490 Zs un 600 Nm. 100 km/h Arteon tagad sasniedz 3,9 sekundēs, kas ir krietni ātrāk nekā standarta versija, kas to paveic 5,6. Automobiļa maksimālais ātrums netiek atklāts, taču jādomā, ka tas ir lielāks par 250 km/h, ko spēj sasniegt rūpnīcas modelis.

Reizē ar modernizēto motoru Arteon saņēmis arī augstākas veiktspējas APR bremžu sistēmu, Pirelli P-Zero Trofeo riepas, piekari ar Bilstein amortizatoriem, sporta sēdekļus un drošības karkasu.

Unikālā Arteon virsbūves krāsojumu veidojis mākslinieks Saimons Marijs.

280 Zs R-Line ir pagaidām jaudīgākā Arteon modifikācija, kas pieejama pie Volkswagen dīleriem. Nākotnē situācija var mainīties, jo Volkswagen solījis pilnvērtīgu R modeli, kas tādā

 
Visi komentāri
 
viencexperc 13.oktobris 2018 13:40
4 3 Atbildēt

VAG vairs nezin kā reklamēties. Jau par pārbūvētu auto, vienā eksemplārā, izveido rakstu.

Nākošo rakstu uzrakstiet par pārbūvētu pežo, ar ko brauks WRC rallijā. Vai pārbūvētu citramonu.

ezis71 13.oktobris 2018 20:50
3 0 Atbildēt

Tu traks vai,VAG nevar pavilkt WRC,tur tikai vieta nabagu citroniem un pežuļiem.

GTD2 15.oktobris 2018 13:26
1 0 Atbildēt

tas tiesa ka raksts nav nekas ieveribas cienigs lai liktu zinas ,ka kaut kadu sensaciju, saprotu ,ja pie mums latvuijā būtu pārbūvējuši to auto, bet pasaulē domāju ,ka tas nav nekas unikāls ,ka uz sacensibaam buve auto uz kada auto bazes , Ai nu expertam ja kaut ko raksta tad vajadzeetu zinaat ,ka ne pezo ,ne citronu ne kadu citu standartu auto svaki vai vares parbuveet wrc klasei, jo wrc masinaam ar ielas masinaam navv nekaa kopiga tikai izskats. tie pa lielam ir individuaali buveeti bagiji, kas ier aplipinati ar vajadzigas markas dizaina elementiem,lai marketinga delj, areji lidzinatos izveletai auto markai

GTD2 15.oktobris 2018 13:15
1 0 Atbildēt

pezulis jau sen nav wrc, citroens gan veel nilkulo, jacer,ka nakamsezon varbuut varees sanemties, polo wrc masinas ir pielagotas ralijkrosam, kur tagad tur triumfee, skaugiem var patikt vai nee bet polo kad brauca wrc bija galvas tiesu paraaki

s 15.oktobris 2018 20:31
0 0 Atbildēt

Un? Bija pārāki? Ko tas tev pasaka par to polo? Kā bija mazs sūds tā arī palika mazs sūds. Tur tak var kaut dacia tajā wrc ielikt un braukt pa pirmajām vietām, (ja pietiks nauda).

WRC polo uzrādija labus rezultātus, taču tajā paša laika GTI automašinas kļuva ar katru gadu aiz vien sliktākas, drīz jau nevarēs no parasta 1.6 dīzelīša atšķirt.

kasinsh79 16.oktobris 2018 10:54
0 0 Atbildēt

Vairāk nekā iespaidīgi. Ferrari California (!!!) izbraucu Maranello ar 460zs - likās

Lai arī, godīgi, arī 280zs agregāts sagādāja baudu LV ceļos garākā testa braucienā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 33

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti