Pēc modernizācijas Audi R8 kļuvis vēl ātrāks (+ FOTO) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 24.oktobris 2018 16:33

Pēc Audi R8 LMS GT3 prezentācijas Parīzes autoizstādē atjaunināts arī sērijveida modelis. Tagad papildus sportiskākam dizainam, Audi R8 Coupé un Spyder ir aprīkots un nodrošināts ar vēl jaudīgāku dzinēju, izteiktāku precizitāti un pārsteidzoši ērtu vadāmību kā sacīkšu trasēs, tā arī braukšanai ikdienā.

Vēl jaudīgāki dzinēji

Audi R8 sirds ir tā V10 atmosfēriskais dzinējs. Klientiem būs iespēja izvēlēties vienu no diviem jaudas līmeņiem. Gandrīz identiska V10 dzinēja tehnoloģija ir veiksmīgi sevi pierādījusi sacīkšu trasēs Audi R8 LMS GT3 un Audi R8 LMS GT4 modeļos. Ģēras (Ungārija) dzinēju rūpnīcā ražotais V10 dzinējs ir ļoti kompakts. Atsevišķs radiators kontrolē motoreļļas temperatūru, kamēr tā tiek padota no sausā kartera. Šis princips ir aizgūts no autosporta un ļauj uzstādīt dzinēju īpaši zemu, tā iegūstot zemāku smaguma centru. Sūkņa modulim ir vairākas sūknēšanas pakāpes, un tas nodrošina atbilstošu eļļošanu visos apstākļos, ieskaitot sānu paātrinājuma pārslodzi līdz 1,5 G, kas Audi R8 ir pa spēkam. Abiem dzinējiem ir uzstādīts benzīna partikulu filtrs.

„Audi R8 ieņem unikālu vietu Audi modeļu klāstā visos aspektos,” skaidro Audi Sport GmbH rīkotājdirektors Mihaels Jūliuss Rencs (Michael-Julius Renz). „Tagad tas ir kļuvis vēl jaudīgāks un ātrāks,” piebilst Olivers Hofmans (Oliver Hoffmann), Audi Sport GmbH tehniskais direktors. „Aptuveni 50 procenti kopīgu detaļu ar Audi R8 LMS GT3 un pat vairāk nekā 60 procenti ar Audi R8 LMS GT4 liecina, ka neviens cits automobilis nav tik ļoti pietuvināts autosportam kā Audi R8.”

Maksimāla precizitāte

Veiktās balstiekārtas izmaiņas nodrošina vēl augstāku stabilitāti un precizitāti. Izmainīta ir gan izvēles aprīkojumā pieejamā dinamiskā stūrēšanas sistēma, gan elektromehāniskā stūres pastiprinātāja efektivitāte. Stūres reakcija un sajūta par to, kas notiek ar riteņiem, ir kļuvusi vēl precīzāka gan lielākā, gan mazākā ātrumā.

Atkarībā no izvēlētā dzinēja jau iepriekš zināmajiem Audi drive select režīmiem ar augstas veiktspējas režīmu ir pievienotas trīs papildu programmas: sausam laikam, lietum un sniegam. Tās pielāgo dinamiskos parametrus atkarībā no ceļa seguma saķeres koeficienta. Pateicoties pilnveidotajai elektroniskās stabilizācijas kontroles (ESC) sistēmai, vislabāk aprīkotā modeļa bremzēšanas ceļš no 100 km/h līdz nekustīgam stāvoklim ir samazinājies par 1,5 metriem, bet apstāšanās ceļš no 200 km/h – līdz pat pieciem metriem (atkarībā no vides apstākļiem).

Jaunais Audi R8 standartā ir aprīkots ar 19 collu diskiem. Papildu aprīkojumā ir pieejami īpaši viegli pilnībā frēzēti diski ar dinamisku piecu V-veida spieķu dizainu un jaunām vasaras un sporta riepām, kas nodrošina vēl precīzāku vadāmību. Kā alternatīvu standarta tērauda bremžu diskiem Audi piedāvā keramiskos diskus. Papildu aprīkojumā tiek piedāvāts priekšējais stabilizators no oglekļa šķiedras polimēra (CFRP) un alumīnija, kas samazina svaru par aptuveni diviem kilogramiem.

Dinamiskāks un sportiskāks

Jauno Audi R8 modeļu uzlabojumi manāmi arī vizuāli. Vienotajam radiatora režģim ir platāka un plakanāka forma. Lielās gaisa ieplūdes atveres veido platas joslas. Plakanās atveres dzinēja pārsegā atsauc atmiņā leģendāro Audi Ur-quattro modeli. Jaunais priekšējais spoileris ir kļuvis platāks – līdzīgi kā izteikti zemā gaisa atvere aizmugurē. Visi šie elementi izceļ Audi R8 sportisko izskatu. Gaisa filtrs dzinēja nodalījumā atrodas zem jauna, trīsdaļīga pārsega, kas pēc izvēles var tikt izgatavots no plastmasas vai oglekļa šķiedras.

Audi klientiem būs iespēja izvēlēties kādu no trīs virsbūves apdares komplektiem, atkarībā no dzinēja varianta. Šie komplekti papildina priekšējo spoileri, sānu apdari un difuzoru ar dažādiem akcentiem. Pastāv arī iespēja izvēlēties Audi riņķus un emblēmas glancēti melnā krāsā. Audi exclusive klāsts piedāvā klientiem iespēju personalizēt daudzas sava Audi R8 detaļas – kā no ārpuses, tā auto salonā.

Jaunie Audi R8 modeļi dīleru salonos Vācijā un citās Eiropas valstīs ir gaidāmi 2019. gada pirmajā pusē.

 

 
Visi komentāri
 
LMT 24.oktobris 2018 20:45
3 4 Atbildēt

Glīts un ātrs B4!

GTD2 25.oktobris 2018 13:11
5 0 Atbildēt

laikam ļoti lepojies cik asprātīgs esi

s 25.oktobris 2018 20:07
5 0 Atbildēt

Vins ir nevis asprātīgs, bet stulbs pāķis no laukiem, kurš neko citu, kā b4 nav redzējis, tā pat kā viencexperc, drosi abi čangalīši vienā miestā dzīvo.

ABECEDE95 26.oktobris 2018 20:54
0 0 Atbildēt

Kas tās partikulas tādas?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW T-Cross ar lielisku gaismas tehniku (+VIDEO) 7

Mazās klases krosovers Volkswagen T-Cross kopš nonākšanas tirgū 2019. gadā Baltijas valstīs pārdots vairāk nekā 5,5 tūkst. eksemplāros. Lasīt vairāk

 

Līdz 2026.gadam Rīgā plāno pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā

Līdz 2026.gadam Rīgā plānots pārbūvēt satiksmes pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi Bauskas ielā, aģentūra LETA uzzināja Rīgas domē. Lasīt vairāk

 

Mercedes EQS modernizēts; cenas nemainās, sniedzamība vairāk par 800 km (+ FOTO) 5

Mercedes-Benz modernizējis elektriskās piedziņas sedanu EQS, piestrādājis pie izskata un uzlabojis sniedzamību, taču cenu atstājis to pašu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti