Dienvidkorejas autobūves kompānijas Hyundai luksusa zīmols Genesis pabeidzis darbu pie flagmaņa sedana G90 modernizācijas. Automobilis, kas tikko debitējis pašmāju tirgū, piedzīvojis visai būtiskas pārmaiņas.
Modernizētais variants ieguvis jaunu radiatora resti, kuras apakšējā daļa pāriet asā smailē, sadalot priekšējo buferi divās daļās, izveidoti jaunas formas lukturi, kas sastāv no četriem blokiem un diožu elementu joslas, kas iesniedzas spārnos, bet aizmugures optiku veido divas šauras lukturu joslas un viena gara, kas savstarpēji savienojoties stiepjas pāri bagāžnieka vākam.
Pārmaiņas interjerā nav tik ļoti uzkrītošas – var atzīmēt smalkāk konstruētos ventilācijas/apsildes sistēmas izvadus, kas ietver analogo pulksteni, kā arī vairākus jaunus apdares variantus, kas pievienoti pircēja izvēlei.
Motoru klāstu ražotājs nolēmis nemainīt, tādēļ pašmāju tirgū sedans pieejams ar 3,8 litru sešcilindru atmosfērisko benzīna motoru, kas attīsta 309 Zs, ar 3,3 litru 370 Zs spēcīgu twin-turbo V6 dzinēju un pieclitru astoņcilindru agregātu, kas izdod 409 Zs. Visi motori strādā pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedziņu.
Šis vismaz izskatās pēc prēmiuma.
Nu noliekiet blakus audi a8 - Eiropas strādnieku prēmiumu. Izskatīsies tā it kā prezidentam blakus ir noparkojies strādnieks ar pagarinātu a4.