Visi komentāri - Honda paziņo par jauno HR-V Sport ar 1,5 VTEC TURBO dzinēju (+ FOTO)

Honda paziņo par jauno HR-V Sport ar 1,5 VTEC TURBO dzinēju (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Wess Select | 29.novembris 2018 12:28

Honda ir atklājusi vairāk informācijas par jauno HR-V Sport, kas ir īpašs aprīkojuma līmenis atjaunotajam 2019. gada modelim.

Tas aprīkots ar 1,5 litru VTEC TURBO benzīna dzinēju, kā arī dinamiskiem šasijas un piekares uzlabojumiem. HR-V Sport lepojas ar atsvaidzinātu eksterjera stilu un uzlabojumiem salonā papildus 2019. gada standarta HR-V, kā arī ar īpašiem dizaina elementiem.

Jaunā HR-V Sport 1,5 litru VTEC TURBO dzinējs pirmo reizi tika izmantots jaunākās paaudzes Honda Civic. Spēcīgais četru cilindru dzinējs nodrošina 2019 HR-V uzlabotu veiktspēju ar maksimālo jaudu 182 ZS (134 kW) pie 5500 apgr./min 6MT transmisijai un 6000 apgr./min CVT. Standarta aprīkojumā ar sešu pārnesumu manuālo transmisiju (6MT) maksimālā grieze 240 Nm tiek nodrošināta no 1900 līdz 5000 apgr./min. Ar papildaprīkojuma CVT 220 Nm tiek nodrošināti no 1700 līdz 5500 apgr./min.

Honda izstrādāja HR-V Sport, lai parūpētos par pircējiem, kas vēlas vēl dinamiskāku braukšanas pieredzi ar  kompaktu SUV. Kā daļa no komplektācijas,  ar   mērķi sniegt optimālu virsbūves stingrību, kontroli pār piekari un stūrēšanas sajūtu līdzsvaru, HR-V Sport ir aprīkots ar speciāli radīto “Veiktspējas amortizatoru” tehnoloģiju. Amortizatoru sistēma ir integrēta automobiļa priekšgalā un aizmugurē  , lai neitralizētu relatīvās sānu un vērpes kustības caur šasiju. Tā nodrošina vienmērīgāku līkumu izbraukšanu, uzlabo stabilitāti pēkšņas joslas maiņas gadījumā, kā arī samazina vibrācijas uz nelīdzeniem ceļiem.

Stūres sistēmas iestatījumi ir unikāli tieši šim modelim, izmantojot mainīgu attiecību elektriskā stūres pastiprinātāja zobstieņa sistēmu, kuru papildina Honda “Agile Handling Assist” tehnoloģija. Tā nodrošina stabilu reakciju nelielos stūres leņķos un vienmērīgāku atsaucību pie lielākiem stūres pagriešanas leņķiem.

Elegantā eksterjera dizaina jaunumi ietver jaunu Honda “Solid Wing Face” grafikas interpretāciju ar spīdīgu melni hromētu paneli, kas aizvieto standarta 2019 HR-V tonēto hromu. Priekšējās restes apdarē izmantots ekskluzīvs melns šūnu raksts, kas izmantots arī miglas lukturu fonā.

HR-V Sport apvieno dinamiskus stila elementus, tostarp šauru priekšējo šķēlēju, sānu moldingus, riteņu arku moldingus un vēl agresīvāku aizmugurējo buferi – visus ar melnu apdari. Sport apdare ietver arī melnus sānu spoguļu korpusus, dubulto izpūtēju un 18 collu vieglmetāla diskus ar unikālu dizainu.

LED priekšējie lukturi ir iekļauti standarta aprīkojumā un ietver tuvās un tālās gaismas, LED indikatorus un LED dienas gaitas lukturus. Aizmugurē melni hromētā apdare atspoguļo priekšgala dizainu, savukārt aizmugures lukturus izceļ tumši dūmakainais efekts un melnā apdare kā standarta 2019 HR-V.

Salonā autovadītājam un priekšējam pasažieriem ir jauni sēdekļi,  analogi uzstādāmi arī  standarta 2019 HR-V , kas dāvā uzlabotu sēdekļa spilvena un atzveltnes atbalstu.  Dinamiskais stils turpinās salonā ar ekskluzīvajiem kombinētajiem sēdekļiem melnā un sarkanā krāsā un melno griestu apdari, kas izceļ automobiļa sportisko pievilcību.  

2019. gada Honda HR-V Sport modeļa ražošana sāksies 2019. gada janvārī, un pirmās piegādes klientiem notiks 2019. gada pavasarī.

 

 

 
Visi komentāri
 
msh 29.novembris 2018 12:52
4 0 Atbildēt

Cik hondai vispār ir motori, neskaitot vēl kaut kādus pāris V-veidniekus kas iet zem Acura brenda?? Divi, trīs? Kaut kā tāds iespaids rodas, lasot iauto jaunumus...

nu nebuus 1.decembris 2018 14:36
0 0 Atbildēt

Pamēģināju jauno Civic ar šo 182 ZS motoru. Pilnīga vilšanās izņemot ekonomiskumu. Pie mierīgas (90-100) braukšanas 4.5 l/100 km. Lai tas atdzīvotos jāgāzē pamatīgi un arī tad nekā īpaša, par otro elpu nerunājot kas bija "fīča"vecajiem VTEC motoriem. Honda tāpat kā citi japāņi tehnoloģiski sāk atpalikt arvien vairāk.

VW 1.decembris 2018 14:41
0 0 Atbildēt

Nu manam VW Tiguan (2018)1,4 TSI ACT ar tikai 150 ZS grieze ir 250 Nm sākot no 1500 apgr/min. Esmu gatavs paskrieties ar šo japāņu brīnumu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti