ASV miljonārs piesaka paša konstruētu apvidus auto ar 660 Zs dzinēju un 400 mm klīrensu (+ FOTO) 9

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 4.februāris 2019 7:36

Kompānija Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG), kas pieder ASV miljonāram Džeimsam Glikenhausam, parādījusi apvidus auto Boot pirmos attēlus. Projektā aktīvu dalību ņēmis arī pats kompānijas īpašnieks

SCG publicējusi Boot četrdurvju varianta attēlus, paskaidrojot, ka visi pieci divdurvju versijas eksemplāri jau esot pārdoti. Glikenhausa apvidnieks atgādina Dakāras rallijam sagatavoto tehniku – tam ir spēcīgs motors, izturīga piekare un augsts klīrenss. Zināms, ka Boot dzinējspēks ir 660 Zs jaudīgs astoņcilindru agregāts no Chevrolet Corvette Z06, tam ir četrvietīgs salons ar pretēji veramām durvīm, bezceļu piekare un 394 mm klīrenss. Automobilis aprīkots ar papildu gaismām, viegli pieejamu rezerves riteni, 170 litru degvielas tvertni, svarīgākās detaļas pasargātas ar vairogiem, bet izpūtējs un gaisa pievade motoram izvadīts virspusē.

Miljonārs pastāstījis, ka Boot divdurvju variants kļūs pieejams šogad, tāpat kā automobiļa sacīkšu versija ar pielaidi koplietošanas satiksmei, piedevām tiek veidota arī modifikācija Baja 1000 sacīkstēm.

Pavisam plānoti 17 četrdurvju Boot eksemplāri. Katrs no tiem maksās 287 500 dolāru (250 000 eiro). Varēs pasūtīt arī automobiļa bruņu versiju ar sestā līmeņa aizsardzību (iztur M16 un Kalašņikova automāta šāvienus), par kuru jāpiemaksā 166 750 dolāru (145 000 eiro)

 

 
Visi komentāri
 
Uggga 4.februāris 2019 7:44
0 0 Atbildēt

Viesrakstā 40mm...

Uggga 4.februāris 2019 7:45
0 0 Atbildēt

Virsrakstā

rodo 4.februāris 2019 8:43
0 0 Atbildēt

vvz ko es iesāktu, ja man naudas būtu tik daudz, ka nezinātu kur to likt, ko iesākt... var jau būtu ka bobiku2 uztaisītu, apvienotu ar hammeru, ko ne, neslikts hobijs.

varbūt tad nevajadzēja nemaz tik daudz raust to naudu, bet padalīties ar tiem, kas to reāli sapelnija?

ZZZZ 4.februāris 2019 9:47
0 0 Atbildēt

www.youtube.com/watch?v=_DJsU0k56_E

Man šitas vairāk patīk

taaneko 4.februāris 2019 15:51
5 1 Atbildēt

Besī, ka Latvijas likumdošanā ir izdarīts viss iespējamais, lai šeit neko tādu rādīt neatmaksātos. Viena no retajām valstīm pasaulē, (PASAULĒ), kur uz koplietošanas ceļiem nedrīkst rādīties ne ar ko sarežģītāku, ja to esi gaidījis pats, par kājminamo tehniku.

taaneko 4.februāris 2019 21:04
0 0 Atbildēt

Nevis gaidijis, bet radijis.

viencexperc 5.februāris 2019 1:39
0 1 Atbildēt

Kāpēc tu domā, ka nedrīkst?

Drīkst. Tikai jātaisa atbilstoši likumdošanai.

Ja tu uztaisīsi bez lukturiem, vai bez spoguļiem, protams, ka nereģistrēs.

taaneko 5.februāris 2019 9:53
2 0 Atbildēt

Tu tā domā? Var redzēt, ka neesi interesējies, bet viedokli paust gribas.

Tādas frāzes no noteikumiem- " sertificētu ekspertu slēdziens, ekspertīžu rezultāti". Kur ir tuvākais sertificētais eksperts autobūvē. Cik vietās latvijā var veikt kraštestus?

Jāiesniedz mezglu un detaļu rasējumi elektroniskajā formātā. Pastāstīsi, kā iegūt rasējumu komplektu amortizatoram vai motoram? Un vēl elektroniskā formā?

Eiropas sertifikāti detaļām un sastāvdaļām. Superīga nodarbe vākt sertifikātus u,griežņiem vadiem un elektrodiem.

msh 5.februāris 2019 19:15
0 0 Atbildēt

Viens piemērs ekspertam. Zini tādu mašīnu, ko sauc par Locost? Ja nezini - tā ir pašbūvēta Lotus 7 replika. Mašīna, ko cilvēks uzbūvē savā garāžā pēc pasaulē plaši izplatītiem rasējumiem, izmantojot agregātus no kādas plaši pieejamas mašīnas ar pakaļas bezpiedziņu. Pie mums arī daži ir tādas mašīnas uzbūvējuši. Kur tās ir piereģistrētas? Tiem, kas ir reģistrējuši - lietuvā vai igaunijā...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti