Cadillac XT5 ieguvis sporta versiju (+ FOTO) 16

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 8.februāris 2019 12:06

General Motors luksusa zīmols Cadillac Čikāgas autoizstādē nodemonstrējis krosovera XT5 versiju ar Sport Package komplektu, kas tā izskatu padarīs sportiskāku gan no ārpuses, gan iekšpusē.

1995 dolāru vērtais komplekts pieejams Luxury un Premium Luxury komplektācijām un tajā ietverts melns radiatora režģis, 20 collu riteņu diski Technical Grey krāsu tonī, aizmugures lukturi ar “dzidrinātiem” stikliem, diožu priekšējās gaismas. Sport Package iekļauti arī sānu kāpšļi, alumīnija dekori un pedāļu uzlikas, kā arī vairāki salona apdares varianti.

Luxury un Premium Luxury versijas jau standartā aprīkotas ar Driver Awareness Package, kas apvieno dažādus elektroniskos palīgus, tostarp ārkārtas bremzēšanas sistēmu ar gājēju atpazīšanas funkciju (darbojas līdz zināmam ātrumam), brīdinājumu par joslas pārkāpšanu, aklās zonas uzraugu un distances uzturētāju. Premium Luxury pieejama 1595 dolāru vērtā Driver Assist Package, kas ietver, tajā skaitā: uzlabotu ārkārtas bremzēšanas sistēmu lielākiem ātrumiem, adaptīvo kruīzkontroli, parkošanās palīgu.  

Tehniskā ziņā izmaiņu nebūs – zem pārsega joprojām 3,6 litru V6 ar 315 Zs jaudu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

 
Visi komentāri
 
ezis71 8.februāris 2019 18:38
2 7 Atbildēt

Smuks aparāts,daudz glītāks par eiropas un japāņu autiņiem!Mans tikai var par to pasapņot un čunčināt ar citronu,kaut gan viņš daudz glītāks par VAG grupas miskastēm.

msh 8.februāris 2019 18:48
7 1 Atbildēt

Glītāka tur nekā tev nav, ja vien "ērmīgs" netiek uzskatīts par sinonīmu "glīts".

viencexperc 8.februāris 2019 19:49
3 8 Atbildēt

nu VW gan ir skaistuma etalons.

lauksaimniecības tehnika strādniekiem.

Pat ja es būtu strādnieks, un gribēju lauksaimniecības tehniku, es labāk nopirktu John Deere, nevis VW. Jo pirmais ir daudz komfortablāks, ērtāks, tehnoloģiskāks, smukāks un baudāmāks.

msh 8.februāris 2019 20:39
7 1 Atbildēt

Plašpielietojuma mašīnai ir jāizskatās pieklājīgi, un ir jābūt uzbūvētai praktiski [kas iespaido izskatu], un nevis jābūt skaistai. Nerunājot nemaz par to ka cilvēkiem ir tieksme jaukt "skaists" ar "modīgs" - teiksim, kas šitentajā rakstā apskatāmajai amerikā ražotajai ķīniešu mašīnai ir skaists? Nekā skaista tajā bildē nav - tur vienīgi ir redzama sekošana modei, uzliekot šausmīgi lielu resti, jo kadiljakam tak gribas konkurēt ar BMW un audi.

viencexperc 9.februāris 2019 11:55
0 6 Atbildēt

plašpielietojuma mašīnai ir jābūt ĒRTAI.

VW tas nav. VW nav arī praktisks. Tas ir sūds, kas līdzīgs lauksaimniecības tehnikai.

Un lielās restes ASV automašīnām bija vienmēr, no pašiem pirmssākumiem. Un hroms.

Vēl jautajums - kurš kam grib līdzināties.

pirmais BMW

pirmais kadiljaks

...

p.s.

ar bildēm esmu pārspīlējis. Tas nav pats pirmais BMW. Bet papētot asv auto restes un eiropas, uzreiz redzam atšķirību.

msh 9.februāris 2019 17:53
4 1 Atbildēt

Eu, ekspert - par to mašīnas ērtumu - vidējais eiropietis tomēr sver 70-90 kilo, nevis tev saistošajā 120-150 kilo diapazonā - tāpēc arī VW ir ērts, izņemot mišelinus, kuriem piederi arī tu, un šīs īpatnības dēļ tu dod priekšroku jeņķu kastēm...

s 9.februāris 2019 13:51
5 0 Atbildēt

Nu paskaties tagad uz cadiju? Kvalitāte labi ja passat līmenī, un passats ir menedžeru darba auto. Tehnologija komfort? Tāds ne labāks par 80 un 90 gadu vācu auto.

Es nesaku, ka cadijs ir slikts auto, bet nesalīdzini kvalitāti un komfortu ar vācu auto. Seviski nemot vērā gaitas īpašības. Ir loti daudz cilvēku kuri neaksik el. Stures pastiprinātāju no hidrauliskā, tas pats ar sabalansētu bremžu sistēmu utt. Šis ir tikai dažas lietas, kur vācu un anerikānu autobūve atškiras, protams ir cilvēki kuri nezin atskirību, un lielākoties šie cilvēki ne ir braukuši, ne kādreiz brauks ar šiem auto. Tā ir tukša plūtīšana, un Tu to praktizē loti veiksmīgi.

P.s.

Kāds vispār auto kvalitātei sakars ar restēm? Es saprotu, ka esi čigāns, un Tavas tumšās ačteles sāk mirdzēt, kad ieraugi kaut ko bling, bling spīdīgu, bet nopietni kāda tam sakars ar auto kvalitāti?

P.s.s.

Kas attiecas uz uz šo mini bmw, tad cilvēkiem ar smadzenēm ir skaidrs, kādēl šādi auto tika ražoti, tie bija pēckara, laiki, kad eiropa bija sagrauta, tadel beidz šo notiku izmantot savā labā. Šeit Tu parādi cik teuls patiesībā esi..

msh 9.februāris 2019 17:52
0 0 Atbildēt

Elektrisko stūres pastiprinātaju no hidrauliskā var vienkārši atšķirt - hidrauliskais ir vairāk vai mazāk ilgspēlējošs bezproblēmu risinājums, atšķirībā no elektriskā, kurš mēdz dedzināt savu dzelteno lampiņu, jo kaut kas vadības blokam nepatīk, bet nu jā, elektriskajam ir viens pluss - kad tava mašīna noplīst un to ir jāvelk, elektriskais pastiprinātājs darbosies arī motoram nerūcot, tik aizdedze jāieslēdz...

Te droši vien ir tas moments, ar ko jeņķu autobūve ir pārāka - viņi joprojām ražo vienkāršus dzelžus - žēl tik ka kastes ir lielas, ļumīgas, un šādi tādi tehniskie risinājumi izdomāti caur dirsu, teiksim, vadības blokus viņi mēdz bāzt anomālās vietās. Toties nav kā šodienas eiropas autobūvei, kur uzsvars uz puņķainiem tehnoloģiskiem risinājumiem un daudzām spēļumantiņām priekš vadītāja, tajā pat laikā svarīgās lietas izņemot ārā...

s 10.februāris 2019 16:29
0 0 Atbildēt

Nē izrādās arī Tu nesaproti!

Es runaju par sajūtām vadot auto, protams tur nav nos "svara" tikai stūres pastiprinātājs.

Galvenā doma bija tāda, ka kaut vai tie paši elektriskie stūres pasitpinātāji atšķirās no citiem elektriskajiem stūres pastiprinātājiem. Tā pat ar hidrauliskajiem. Tā pat ar bremžu sistēmu utt.

Galvenā doma bija tāda, ka tas, ka automobīlim ir stūre, nenozīmē, kas vadāmības precizitāte un koforts būs tāds pats, kā konkorentu modeli, kuram arī taču ir stūre.

Šādi cilvēki bieži ir manīti auto testos, taču ne viņi tehniski saprot kaut ko no auto, ne viņi sajūt atšķirību braucot ar auto.

msh 10.februāris 2019 17:23
0 0 Atbildēt

Mašīna ir domāta lai ar to pārvietotos, nevis tēlotu wannabegonščegu. Ja jeņķu kastes būtu mazākas un vieglākas, es droši vien kādu pat atzītu par labu esam, pirms tam uzliekot augstākas riepas un cietākas atsperes. Es atceros kā tu jūsmo par sava bembija M pogu - es kaut kā šaubos ka normāli, pēc CSN piedaloties satiksmē, no tās pogas ir kaut mazākā jēga - vienīgi izpildoties vai gāžot pa biķeriem.

s 11.februāris 2019 12:14
0 0 Atbildēt

Kam Tu to visu stāsti? Cik km gadā nobrauc?

Starpcitu, Tu vari šeit stāstīt, ko vien Tu vēlies, bet nemāni sevi, ja finanses Tev ļautu, Tu no tā 2 golfa viens divi atkratītos, tēlo šeit svēto govi.

P.s.

Nē, nepareizi saprati aptuveni reizi mēnesi pa bāni sanāk daudz braukt. Nemaz nerunājot par drošu apdzīšanu tepat Latvijā, kad kādam bail pa lietu braukt un tiek kavēta satiksme braucot uz 70km/h..

msh 12.februāris 2019 8:37
0 0 Atbildēt

CIk es gadā nobraucu? 15-20 tūkstošus, no kuriem vismaz 90 procenti ir šoseja.

Kāpēc man būtu no mk2 jāatkratās? Ja man finanses atļautu, es sāktu nopietni naudu ieguldīt mājā un šādās tādās ierīcēs, un ģimenē - mašīna būtu pēdējais, kur sākt grūst lielākus ciparus. Ā, un ja finanses atļautu - tad arī mans Audi 90 quattro augšāmceltos un tiktu regulāri lietots - jā, tādā ziņā, iespējams, mk2 tiktu lietots mazāk

Kāds sakars tevis nosauktajām situācijām ar M pogas izmantošanu? Tev tas bembijs ir tik sūdīgi nokonfigurēts ka bez M režīma nehuja nevar apdzīt? Nu re, vēl viens pluss mašīnām, kam nav šādas spēļmantiņas - tādas mašīnas darbojas par visiem 100% visu laiku, nevis tikai pēc pogas nospiešanas. Uz autostrādes arī kaut kā diez vai to pogu vajag izmantot, nav jau buss kas zvalstās lai vajadzētu piekari cietāku dabūt.

s 9.februāris 2019 6:42
6 2 Atbildēt

Tu to sauc par glītu auto?

Nu ja Tu taču ar citronu brauc, tad skaidrs...

P.s.

Ieguvis sporta versiju - tehniskā ziņā izmaiņu nebūs. Nu ja, kā nekā rednekiem domāts.

viencexperc 9.februāris 2019 11:57
1 5 Atbildēt

nu glītāks par dibena vaigiem un zilīšu ānusa aplīti prikšā, kuri nemainās kopš 1970.gada.

s 9.februāris 2019 13:53
4 0 Atbildēt

Nu es Tur neko tādu nesaskatu, bet par cik Tu šeit komentē no vairākiem lietotājvārdiem, tad nu saprotu, ka Tev tā “zilo” padarīšana ir loti tuva..

sports 9.februāris 2019 7:54
2 0 Atbildēt

par gaumi nestrīdas, man, piemēram, arī Caddy patīk

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai CSN 113. punkts ļauj turpināt kustību pa labo joslu ārpus apdzīvotām vietām? Jā vs Nē 2.DAĻA (+ VIDEO) 1

iAutolv skaidro noteikumus, kas attiecas uz braukšanas kārtību joslās un apsteigšanu apdzīvotās vietās un ārpus tām. Ir arī jautājumi, tādēļ skatāmies video un rakstām savus komentārus. Lasīt vairāk

 

Rekordists? - brauciens ar “Audi” Liepājā rezultējas ar 2000 eiro naudas sodu un tiesību atņemšanu (+ VIDEO) 10

Aizvakar, 1.maijā Valsts policijas amatpersonas Liepājā fiksēja automašīnu “Audi”, kuras vadītājs pārvietojās ātri un agresīvi. Likumsargi uzsāka pakaļdzīšanos, kā rezultātā automašīna apturēta. Šāds brauciens vīrietim rezultējies septiņos administratīvajos pārkāpumos un vienā kriminālprocesā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Škoda Kodiaq (+VIDEO) 4

No šīgada Škoda jaunumiem mūsu tirgum svarīgākais ir jaunais Kodiaq. TV Autoziņas devās uz Spāniju, lai tuvāk iepazītos ar lielākā Škodas krosovera otro izlaidumu. Lasīt vairāk

 

Audi Q6L e-tron – Ķīnā ražots, Ķīnas tirgum (+ FOTO) 2

Pekinas autoizstādē Vācijas autobūves uzņēmums Audi nodemonstrējis Audi Q6L e-tron – globāļā tirgus modeļa Q6 e-tron pagarināto modifikāciju, kas paredzēta Ķīnas tirgum. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti