Indijas lielākā autobūves kompānija "Tata Motors" šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās decembrī, strādājusi ar 270 miljardu rūpiju (3,3 miljardu eiro) tīrajiem zaudējumiem, salīdzinot ar 12 miljardu rūpiju (147,9 miljonu eiro) peļņu attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts uzņēmuma paziņojumā.
Turklāt šie zaudējumi ir lielākie Indijas korporatīvajā vēsturē, pārsniedzot "Indian Oil Corporation" 2012.gadā reģistrētos zaudējumus.
Zaudējumi galvenokārt tiek skaidroti ar vājiem finanšu rezultātiem struktūrvienībā "Jaguar Land Rover".
Tāpat "Tata Motors" darbību negatīvi ietekmējis luksusa automobiļu pieprasījuma kritums Ķīnā, neskaidrības saistībā ar Lielbritānijas gaidāmo izstāšanos no Eiropas Savienības un parādsaistību pieaugums.
Kā ziņots, "Jaguar Land Rover" janvārī pavēstīja, ka pasaulē likvidēs 4500 darbvietas, tādējādi cenšoties samazināt izdevumus.
"Tata Motors" Lielbritānijas autoražotājus "Jaguar" un "Land Rover" par 2,3 miljardiem dolāru 2008.gada jūnijā iegādājās no ASV autobūves koncerna "Ford Motor".
Ja jaguāru un Land Roveru nopirktu nevis fords ( kurš pirms tam to turēja), nevis Tata motors ( kurš to tur tagad), bet VW, tad jaguārs būtu būvēts uz passata bāzes, bet land rovers uz tiguana. Tas būtu VW ar jaguara vai Land roer emblēmu, un VW rautu peļņu. Jo pasātu varētu tirgot par daudz lielākam naudiņām pat kā audī.
Passāts un tiguāns vispār ir uz vienas un tās pašas platformas - bet ja tiešām tos būtu nopircis VW, tad tās mašīnas tagad, varbūt [tikai varbūt] tiktu būvētas uz audī platformām.
Ne jaguārs,ne landrovers,ne fords neko nekad nav pircis jo viņiem nav naudas,to pērk ļoti turīgi ļautiņi auto koncernu aizsegā kuriem pieder visi tie koncerni bet kuri ir tie īstie īpašnieki mēs nekad nezzināsim,viss tāpat kā spēlē"Monopols".