5000 Zs jaudīgais arābu varenauto Devel Sixteen izpārdots divus gadus uz priekšu, neraugoties uz to, ka kompānijas vadība klientu atlases procesam velta sevišķi rūpīgu uzmanību.
Klientiem, kas vēlas iegūt vienu no pasaules ekskluzīvākajām automašīnām nāksies gaidīt vismaz divus gadus un cerēt uz kompānijas vadības labvēlību, kas netiek garantēta pat tad, ja prasītos 1,6 miljonus dolāru, klients var nolikt uz galda kaut tūlīt. Tas saistīts ne tikai ar automašīnas īpašo statusu, bet arī ar lielo atbildību, ko topošajam īpašniekam uzliek tās neparasti lielā jauda.
Devel Motors vadītājs Madžids Al-Atars žēlojas, ka Apvienotajos Arābu Emirātos, kas ir kompānijas mājvieta, grūti ar kaut ko izcelties, tā kā dažādu marku super un hiperauto šeit sastopami “vai uz katra soļa”. Kompānijai tomēr izdevies uzbūvēt automobili ar 12,3 litru V16 dragstera motoru un pat saņemt pielaidi koplietošanas ceļiem, lai arī ne vienmēr viss gājis gludi. Pērnā gada rudenī mediji vēstīja, ka Devel Sixteen projekts uz laiku apturēts – no komandas izstājies tās galvenais tehniskais partneris - Manufattura Automobili Torino (MAT), kompānija nevar pabeigt darbu pie motora dzesēšanas sistēmas, kā arī pagaidām neatrod risinājumu tam, kā noturēt automobili uz ceļa ātrumā, kas pārsniedz 480 km/h.
Devel Sixteen iebūvēts Steve Morris Engines 12,3 cilindru motors, kas attīsta 5007 zirgspēku jaudu un 4771 Nm griezes momentu. 100 km/h kupeja sasniedz 1,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 515 km/h.
Šitas "arābu" brīnums ir vēl mazāk arābisks nekā Ford GT amerikānisks. Nepārsteidzoši, protams.
arābi, kā tu saproti, nodrošina naudas līdzekļus un noieta tirgu
Nu tu zābaks.
Domā VW automašīnās ir tikai vācu tehnoloģijas?
Tas ir normals process, kad izmanto citu valstu mezglus. Tikai pret AAE nav sankciju, tāpēc viņiem ir iespējas uzražot ko labu. Bet vien liela valsts mums Austrumos, var uzbūvēt lētus pakaļdarinājumus, kuri nav vajadzīgi pat pašiem iedzīvotājiem.
Nu paga paga, čabulīt. Neiet jau runa par to, kam pieder patents, bet kas ražo dzelžus. Jā, fofāgenus saliek no mezgliem kas ražoti uz fofāgena pasūtījuma, neskaitot dažus atsevišķus "no plaukta" mezglus - man tikmēr patika kā klarksons uzskaitīja iekš "the good, the bad, the ugly" kur kas no ford GT ir ražots - man liekas ka amerikāņi ražoja tikai virsbūvi un zilo bļembu...