iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: "Volkswagen" parāda savu mazāko krosoveru "T-Cross" (+ FOTO) 5

iAuto | 6.marts 2019 6:32

Volkswagen ekspozīcijā Ženēvas autoizstādē var apskatīt T-Cross – volfsburdziešu mazāko krosoveru, kas drīzumā būs pieejams arī Latvijā par sākumcenu nepilni 16 000 eiro.

Foto: iAuto.lv

T-Cross ir veidots uz modulārās platformas MQB. Kopējam automašīnas garumam veidojot 4,11 metrus, 2,56 metrus garā riteņu bāze ir salīdzinoši dāsna, nodrošinot ietilpīgu interjeru, kurā ir pietiekami daudz vietas pieciem cilvēkiem. Lai interjeram sniegtu pēc iespējas lielāku daudzpusību, bīdāmo aizmugurējo sēdekli iespējams pielāgot par 14 centimetriem, nodrošinot pasažieriem plašāku vietu kājām vai lielāku ietilpību bagāžai. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 385 līdz 455 litriem. Pateicoties aizmugurējā sēdekļa atzveltnei, kuru iespējams pilnīgi vai daļēji nolocīt, vienā acumirklī iespējams izveidot plakanu kravas nodalījumu ar līdz pat 1281 litru ietilpību.

Foto: iAuto.lv

Jaunais T-Cross tiek piedāvāts ar diviem 1.0 litra TSI trīs cilindru benzīna dzinējiem un 70 kW / 95 ZS vai 85 kW / 115 ZS lielu jaudu.

T-Cross standarta aprīkojums ietver vairākas autovadītāja palīgsistēmas, kas iepriekš tika piedāvātas vien augstāku klašu automobiļiem. Kopīgi ar automašīnas pirmšķirīgajām avārijas noturības īpašībām un priekšzīmīgo pasažieru aizsardzību šīs palīgsistēmas palielina drošību, samazina sadursmju risku un uzlabo braukšanas komfortu. Standarta aprīkojumā iekļauta sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist ar gājēju uzraudzību un avārijas bremzēšanu pilsētā, kā arī braukšanas joslu uzturēšanas sistēma Lane Assist, automātiskā pretatpakaļripošanas sistēma Hill Start Assist, aktīvā pasažieru drošības sistēma un joslas maiņas asistents, kas atpazīst aklās zonas, ar integrētu Rear Traffic Alert sistēmu. Tāpat pircējiem papildus iespējams izvēlēties arī vadītāja noguruma detektoru, automātisko adaptīvo kruīza kontroli un stāvvietā novietošanas asistents Park Assist.

Foto: iAuto.lv

Jaunais T-Cross nodrošina augstāko tīklošanas un savienojamības līmeni ar ārpasauli. Pat salona datora funkciju pārvalde un pielāgošana ir intuitīva. Viedtālruņiem ir pieejama bezvadu uzlāde un līdz pat četrām USB pieslēgumvietām lielākai ērtībai.

T-Cross tiks ražots Volkswagen rūpnīcā Spānijā, kas atrodas Navarrā. Volkswagen šajā ražotnē līdz 2019. gadam apņēmies investēt aptuveni vienu miljardu eiro, lai spētu apmierināt jo sevišķi spēcīgo izaugsmi kompakto SUV tirgū

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
VWfans 6.marts 2019 7:11
2 1 Atbildēt

Šis būs baudāms. Labprāt iegādātos un brauktu ar tādu uz Nordkapp.

Konuss 6.marts 2019 16:28
0 0 Atbildēt

Vienatnē? Nu labi divatā vēl ar šo varētu tālākos ceļojumos doties, citādi jādomā par jumta bagāžnieku vai piekabi.

VWfans 6.marts 2019 17:14
0 0 Atbildēt

Mierīgi varētu arī četratā. Nopietni!

viencexperc 6.marts 2019 10:01
3 2 Atbildēt

Es skatos, ka tajā Ženēvā neko normālu nepiedāvā. Aizej uz stavlaukumu pie supernetto, un ieraudzīsi šo Ženēvas izstādi.

Vajadzēs gaidīt Ņujorkas autošovu, Losandželosas vai Šanhajas autošovu.

Ir muļķi, kuri vēl naudu maksā.... ja man samaksātu 100 eiro, pat tad es neietu skatīties tos žiguļus.

viencexperc 6.marts 2019 10:04
0 1 Atbildēt

nullīti nepieliku...

par tūkstoti es neietu.

Varbūt, par 1500 Eur, aizietu. ja nekādu citu plānu nebūtu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Škoda Octavia RS-vairāk komforta, nezaudējot sportisko tvērienu (+VIDEO) 4

Jaunā Škoda Octavia RS būs īsts atradums tiem, kam nepatika iepriekšējā modeļa pārlieku cietā balstiekārta. Šeit saglabāts sportiskais tvēriens, bet piekare ir blīva, nevis cieta. Tā ir atšķirība. Lasīt vairāk

 

Interesants eksperiments – seši e-auto brauc līdz galam 11

Lielbritānijā veikts eksperiments, kura gaitā seši elektroautomobiļi ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem „brauc līdz galam”. Puse no šiem auto zināmi arī kā Latvijas Gada auto 2021 konkursa dalībnieki. Lasīt vairāk

 

No šodienas automašīnām jābūt obligāti aprīkotām ar ziemas riepām

No šodienas līdz 2021.gada 1.martam visiem automobiļiem vai autobusiem, kura pilna masa nepārsniedz 3,5 tonnas, jābūt aprīkotiem ar riepām, kas paredzētas braukšanai ziemas apstākļos, aģentūru LETA iepriekš informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅU "Atmiņu klade": Muzejā, kurā ar eksponātiem drīkstēja izbraukt (+VIDEO)

Kad autoindustrija raušas ārā no kārtējās bedres, tā labprāt atceras aizgājušo gadu spozmi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti