Toyota GT86 un Subaru BRZ savā jaunajā paaudzē iegūs spēcīgākus motorus un pārcelsies uz Toyota TNGA platformu.
Abi tehniskie dvīņi – Toyota GT86 un Subaru BRZ, 2021.gadā sagaidīs paaudžu maiņu un visai būtiskas pārmaiņas. Abi modeļi atvadīsies no Subaru platformas un pāries uz TNGA arhitektūru (Toyota New Global Architecture). Šāds lēmums pieņemts tādēļ, ka Subaru jaunā platforma paredzēta vien pilnpiedziņas modeļiem, kamēr Toyota TNGA ir krietni universālāks risinājums, kas abiem sporta auto ļaus saglabāt priekšā iebūvēto motoru un aizmugures riteņu piedziņu.
Abi japāņu sporta auto iegūs vieglāku konstrukciju un spēcīgāku motoru, pašlaik izmantotā 200 Zs divlitru boksermotora vietā saņemot 2,4 litru četrcilindru boksermotoru. Šāds motors ar turbīnu jau tiek izmantots Subaru Ascent, kur tas attīsta 260 Zs. Ražotājiem tuvi avoti vēsta, ka GT86 un BRZ tiks komplektēti ar šī agregāta atmosfērisko versiju.
Toyota GT86 und Subaru BRZ ienāca abu kompāniju piedāvājumā 2012.gadā. Abi tiek eksportēti arī uz Eiropu, kur, piemēram, Vācijas tirgū maksā attiecīgi 29 990 un 33 480 eiro. Lielus panākumus gan nevienam no Tālo Austrumu pārstāvjiem nav izdevies gūt – 2018.gadā Toyota dīleriem Vācijā izdevās pārdot 290 GT86 eksemplāru, kamēr Subaru – vien 111 BRZ.
izskatās gan tā prasti. Parastajiem sūdiem jau dizainu izspiež maksimums pretīgu, bet šim, it kā sava veida flagmanis - kaut kāds prasts. Riteņi arī kaut kādi lēti.
Man liekas, ka kaut kā pietrūkst...
Žetons no manis Toyotai tik un tā. Man patīk, kad kompānijas neražo klonus.. kā to dara eiropieši.
nu gan esi visu salaidis dēlī - jau pēc skata vien var pateikt, ka toyota/subaru sporta auto ir kloni, kur nu vēl tehniskā ziņā - ja, protams, lasīji rakstu. un par toyota flagmani šo gt86 arī nevar saukt - tad jau drīzāk supra, kas atkal ir klons, tikai šoreiz ar bmw.
ja tu supru gribi salīdzināt ar BMW, tad raksti tuvāk taisnībai - nevis klons, bet gan - ar BMW dzinējiem. Bet vēl precīzāk - Supru beidza razot 2002,gadā. Bet 2007,gadā toyota demonstrēja jaunu konceptu, kuru nekādi nenosauca. 2010. tika galīgi nolemts atgriezt nosaukumu - supra.
2019 gadā supra atgriežas NASCAR. Tā, ka, ja supru kaut kā salīdzināt ar BMW, tad supra ir autosportā, bet BMW - nav.