Visi komentāri - No 34 720 eiro - Volkswagen uzsāk pieteikumu pieņemšanu modernizētā Passat iegādei (+ FOTO)

No 34 720 eiro - Volkswagen uzsāk pieteikumu pieņemšanu modernizētā Passat iegādei (+ FOTO) 9

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 8.jūnijs 2019 13:59

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen uzsākusi pieteikumu pieņemšanu no klientiem, kas vēlētos iegādāties modernizēto vidējās klases modeli Passat. Vācijas tirgū tā cena sākas no atzīmes 34 720 eiro.

Jaunajam Passat nedaudz izmainīts eksterjers, aprīkojums papildināts ar jaunākās paaudzes multimediju sistēmu, kas nodrošina plašas iespējas, bet tehniskā jomā pienesums būs modernizēta piekare, piedziņas komponentes un elektroniskie asistenti.

Bāzes versija Passat Vācijā maksās vismaz 34 720 eiro. Vēl pircējam pieejamas versijas Business un Elegance, kā arī īpašās modifikācijas GTE un Alltrack.

Kā pirmais Volkswagen pasaulē Passat tiek pie Travel Assist tehnoloģijas, kas līdz pat 210 km/h nodrošina daļēji autonomu pārvietošanos. Absolūts jaunievedums Volkswagen modeļos ir arī jaunā modulārā MIB 3 multimediju sistēma (pēc tam Golf 8 un ID 3), kas klausa balss pavēlēm (tāpat kā Mercedes un BMW), ļaujot vadīt navigācijas, telefona vai radio funkcijas. Katrs Passat jau sērijveidā būs aprīkots ar SIM karti un saņems piekļuvi Volkswagen We – tiešsaistes dienestam, kas apkopo visus Volkswagen koncerna Online-servisus. MIB 3 būs pieejams ar 6,5, 8 vai 9,2 collu ekrānu.

Līdz ar tirdzniecības startu modernizētajam Passat pieejami pieci dzinēji: divi TSI benzīna agregāti (190, 272 Zs) un trīs dīzeļi (120, 190, 240 Zs). Vēlāk tiek solīts Passat 2.0 TDI Evo ar 150 Zs un Plug-in-Hybrid GTE ar 218 Zs, kas ar elektrību varēs nobraukt līdz pat 55 km (WLTP cikls) – par 20 km vairāk nekā līdz šim.

 
Visi komentāri
 
650 8.jūnijs 2019 15:06
3 0 Atbildēt

Kā tad tā,turpat pāri ielai dislocētās hibrīdu pasaules priekšnieks O-kungs pirms pāris nedēļām tepat sludināja,ka dd motoriem esot pasludināts "eiropā nāves spriedums" un ka to atlikusī vērtība pēc 5gadiem būšot apaļi 0% (pat ne mūsu apkārtnē ierastie 20...).Tagad reku veseli trīs "jauni" dd,acīmredzot, tie paredzēti kādam pārdot.Kurš no tiem abiem kantoriem bezkaunīgi maldina patērētāju?

Kā pats VW komentē "nāves spriedumu" savai produkcijai un kā un vai tas uzmundrina savus pircējus un no visām pusēm apkakaatos dd piekritējus??

viencexperc 8.jūnijs 2019 18:40
5 4 Atbildēt

modernizēts passats tas ir audi. Bet vēl modernizētāks - tas ir jebkurš cits auto.

ezis71 9.jūnijs 2019 6:07
1 3 Atbildēt

Pieteikumus?Nu gan laiki pienākuši,VW baidās paši ko uzsākt ražot jo nav garantijas kad kāds viņus pirks.Tā mans saprot šo radušos situāciju.

Passat 9.jūnijs 2019 7:57
6 1 Atbildēt

nav vajadzības neko pierādīt - Vācijā tas ir visvairāk pārdotais vidējās klases modelis ar lielu atrāvienu, tā ka runa ir par to, kurš pirmais saņems

viencexperc 9.jūnijs 2019 11:27
1 4 Atbildēt

Bet japānā pirktākais auto ar lielu atrāvinu ir toyota, Asv - fords, Korejā - Hyundai, kīnā - Saic, Zviedrijā - Volvo, Lielbritanijā Ford, Francijā Renault, Itālijā Renault.

Bet latvietim, parastajam, 90.gadu nostaļģijas dzītam, gribās kā vācijā, jo reiz, senos laikos viņa fāterim pēc moskviča tika atvests VW no Vācijas. Un tas moskviču pārspēja visos punktos. Bet vairāk parastam latvitim negribās. Lai būtu krutāks auto par moskviču.

kasinsh79 9.jūnijs 2019 8:05
4 0 Atbildēt

Dīvaini. B8 ļoti patīk jau 54tkm, absolūti negribētu mainīt. Kaut vai uz šo “jauno” Passat.

HE 9.jūnijs 2019 9:17
5 7 Atbildēt

Līdz 150tkm var braukt , tad ātri jāmet nost...

gunbox 9.jūnijs 2019 12:04
0 4 Atbildēt

Par modernizētu es viņu nosauktu, ja beidzot būtu nomainījuši to nekam nederīgo adaptīvo piekari uz pneimo. Bet VW laikam vēl nav daaudzis līdz 20 gafus vecām tehnoloģijām tā pat ka visā. Reklāmā salikuši to, kas jau bija 5 gadus atpakaļ B8, izņemot lazefaras, kura arī jau ir novecojusi tehnoloģija.

msh 9.jūnijs 2019 20:25
4 0 Atbildēt

Saki, par maz puņķainu tehnoloģiju tajā mašīnā, vajag vēl vienu problemātisku punktu?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti