No 168 000 eiro - BMW nosauc 8.sērijas M kupejas un kabrioleta cenu (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 14.jūnijs 2019 5:14

Vācijas autobūves kompānija BMW atklājusi 8.sērijas M kupejas un kabrioleta cenu. Dīleru centros tie kļūs pieejami septembrī un maksās 168 000 un 176 000 eiro attiecīgi par kupejas un kabrioleta 625 Zs jaudīgo Competition modeli.

BMW 8.sērija tika atjaunota 2018.gadā, bet gadu vēlāk kļūst pieejami arī jaudīgie M modeļi. Vispirms tirgū nonāks Competition versija, ko komplektē ar 625 Zs V8 motoru, bet vēlāk – nedaudz vājākais un lētākais 600 Zs modelis.

Competition versija kļūs par jaudīgāko un ātrāko divdurvju modeli bavāriešu vēsturē. 100 km/h šis modelis sasniedz 3,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir ierobežots pie atzīmes 250 km/h. Tiesa, iegādājoties M Driver’s Package, maksimālā ātruma robežu iespējams pārcelt uz 305 km/h.

Visi M8 saimes modeļi (arī kabriolets un “parastā” kupeja) aprīkoti ar pilnpiedziņu un aktīvo M diferenciāli, bet vadītājs var izvēlēties 4WD vai 4WD Sport braukšanas režīmu, atslēgt dinamisko stabilizācijas sistēmu vai aktivizēt režīmu 2WD, kas visu vilkmi novirzīs aizmugures riteņiem. Vadītāja rīcībā ir arī M slēdzis viduskonsolē, kas ļaus izvēlēties braukšanas asistentus un informācijas atainošanu pilnībā digitālajā mērinstrumentu panelī un projekcijas displejā.

M8 konstrukcijā ietilpst adaptīvā piekare, sešu cilindru bremžu mehānismi, 20 collu riteņu diski un sporta sēdekļi. Par piemaksu pieejami oglekļa šķiedras-keramiskie bremžu mehānismi un oglekļa šķiedras aerodinamiskie elementi.

M modeļu salons izceļas ar tikai šiem modeļiem konstruētu stūri, sēdekļiem, ādas apdari, krāsām un, protams, M versijas logotipiem. Sērijveida komplektācijā arī auto atslēga ar displeju, Head-up projekcijas displejs, Driving un Parking asistenti, Live Cockpit Professional ar navigāciju un personīgajiem asistentiem.    

BMW norādījis, ka M8 kupeja un M8 Competition kupeja uz 100 km patērē vidēji 10,6 – 10,5 litrus degvielas, bet M8 kabriolets un M8 Competition kabriolets – 10,8 – 10,6 litrus.

Lai gan ražotājs vēl neatklāj 600 Zs modeļa cenu, aptuvenos ciparus var izskaitļot, ja palūkojas uz M5 piedāvāju, kur Competition versija ir 9000 eiro dārgāka.

 

 
Visi komentāri
 
LMT 14.jūnijs 2019 9:23
1 0 Atbildēt

Labs, smuks, bet man daudz pa dārgu!

viencexperc 14.jūnijs 2019 10:18
4 5 Atbildēt

170 000 atdot par bmw var rikai zombēts pamuļķis.

Pa tādu cenu var dabūt aston martin vantage v12, aston martin Rapide S, McLaren 570S/570GT, Bentley Flying Spur, Jaguar F Type R, Tesla Model S P100D, mersedesus AMG, Lamborghini Huracan, Acura NSX, Porsche 911 Turbo/Turbo S...

Bet te - BMW.

msh 14.jūnijs 2019 17:17
1 1 Atbildēt

Nu un ar ko šitā beha ir sliktāka par tām mašīnām, no tava saraksta, kurām tā kaut cik līdzinās?

he 14.jūnijs 2019 17:45
1 1 Atbildēt

Mclaren, Lamborghini un Aston Martin būs sportiskāki un ekskluzīvāka brenda, Bentley ekskluzīvāks brends, Porsche sportiskāks.

Jaguar īsti nezinu.

Bet Mercedes ir tiešais konkurents. Liela un jaudīga kupeja no premium ražotāja.

Walacc 14.jūnijs 2019 23:43
1 0 Atbildēt

ja nem to pašu nišu ko vecais 850, tad pie ta ka ekskluzivitate ne visai - busi dabujis auto ar kuru tiesam var braukt, nevis pa servisiem dzivoties. Porsche, AMG, Honda, Tesla gan ar tieši tāds pat "širpotrebs" ar kuru tiešam var braukt. Pārējie gan katrs ar savām problēmām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti