Baltijā prezentēta unikālā 190 000 eiro vērtā sacīkšu automašīna Polo GTI R5 (+ FOTO) - iAuto

Baltijā prezentēta unikālā 190 000 eiro vērtā sacīkšu automašīna Polo GTI R5 (+ FOTO) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 17.jūnijs 2019 15:51

Leģendārajiem Volkswagen GTI automobiļiem īpaši veltītā pasākumā, kas 12. jūnijā norisinājās Nemuno Žiedas trasē, Kauņā, Lietuvā, Juta Racing autosporta komanda kopā ar savu vadošo braucēju Vytautas Švedas prezentēja Polo GTI R5 – unikālo, vairāk nekā 190 000 eiro vērto sacīkšu spēkratu.

"Braukt ar Polo GTI R5 mūsu komandai būs kā sapņa piepildījums. Mums braukt ar šo automobili jau ir sasniegums. Mēs ar nepacietību gaidām, kad varēsim ar Polo GTI R5 doties sacīkšu trasēs un sniegt mūsu faniem un skatītājiem satriecošu šovu. Mēs arī uzskatām, ka ar šādu auto mēs būsim gatavi sasniegt jaunus panākumus. Pirmais mūsu starts ar Polo GTI R5 tiek plānots ERC Polijas posmā jūnija beigās," norāda Juta Racing komandas braucējs Vytautas Švedas.

"Jaunais Polo GTI R5 ir ekskluzīvs rallija auto, kas aprīkots ar tehnoloģijām un modernākajiem risinājumiem, lai sniegtu drošību, stabilitāti un ātrumu rallija trasēs. Mēs esam lepni par to, ka no tikai 30 saražotiem automobiļiem vismaz ar vienu brauks Baltijas komanda. Volkswagen novēl Juta Racing šajā sezonā uzrādīt lieliskus rezultātus. Mēs esam pārliecināti, ka Polo GTI R5 būs nozīmīgs papildinājums braucēju pirmšķirīgajām prasmēm," uzsver Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošius.

Polo GTI R5 izstrādāts saskaņā ar to pašu filozofiju, ar kādu tika radīts ārkārtīgi veiksmīgais Polo R WRC2. Polo GTI R5 ir veidots tā, lai atbilstu WRC2 stingrajām prasībām, kā to nosaka Starptautiskā Automobiļu federācija (Federation Internationale de l'Automobile – FIA). Ņemot vērā to, ka WRC2 automašīnu jauda ir stingri ierobežota, autoražotāji koncentrējas uz aerodinamiku, kontroli, šasiju, balstiekārtu un citām detaļām.

Polo GTI R5 darbina 1,6 litru dzinējs, kas arī atrodams Polo GTI, Golf GTI un Golf GTI TCR 2.0 litru versijā. Saskaņā ar WRC2 noteikumiem, dzinēja darba tilpums ir 1600 cm3, tas attīsta 200 kW jaudu, kas četru riteņu piedziņai tiek nodota ar piecu ātrumu sekvenciālo pārnesumkārbu.

Automašīna līdz 100 km/h sasniedz vien 4,1 sekundē un spēj attīstīt maksimālo ātrumu aptuveni 200 km/h. Četru durvju tērauda virsbūve ir papildus stiprināta saskaņā ar FIA noteikumiem, kā arī izmantotas papildu drošības komponentes. Polo GTI R5 ir 4067 mm garš, 1942 mm plats un 1372 mm augsts, bet riteņu bāzes garums ir 2540 mm.

 
Visi komentāri
 
GTD2 18.jūnijs 2019 8:15
0 0 Atbildēt

kāda nu tur unikāla prezentācija. Solberga dēls tādu jau prezentēja janvārī Alūksnes rallijā, pēc tam Sarmā un Liepājā, un īstos kaujas apstākļos, nevis tik apskatīšanai

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti