Nissan Leaf tagad arī e+ versijā ar 385 km tāldarbību (+ FOTO) 21

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 20.jūnijs 2019 10:00

Japānas autobūves kompānija Nissan nedaudz uzlabojusi elektromobiļa Leaf aprīkojumu un iekļāvusi piedāvājumā elektromobiļa Leaf e+ versiju ar gaitas rezervi 385 kilometriem.

Jaunā Leaf versija būs aprīkota ar 62 kilovatstundu akumulatoru, kas pilnībā uzlādēts ļaus nobraukt aptuveni 385 km – par 40 procentiem vairāk nekā joprojām pieejamā 40 kWh versija. Par 67 Zs pieaugusi arī elektromotora jauda un tagad tā sasniedz 217 Zs. e+ versijas cena Vācijas tirgū ir 44 700 eiro, kas par 8000 eiro vairāk nekā vājākajai versijai.

Visas Leaf versijai turpmāk jau sērijveidā būs aprīkotas ar Nissan-Connect-multimedijiem un funkciju, kas ļaus to savietot ar īpašnieka viedtālruni. Ar viedtālruni turpmāk varēs piekļūt arī dažām citām funkcijām, piemēram, nolasīt informāciju par atlikušo strāvas daudzumu akumulatorā un uzlādes gaitu, pārvaldīt klimatkontroles iestatījumus.

 
Visi komentāri
 
Visvaldis 20.jūnijs 2019 16:56
1 1 Atbildēt

Gribētu šo akumulatoru uz e-NV200,tam vairāk tāds vajadzīgs.

didzisk 20.jūnijs 2019 19:38
1 1 Atbildēt

Interesanti, ka šī ziņa parādās šodien. Es tādu auto pasūtīju, kad viņš tika oficiāli izsludināts, 9. janvārī. Jūlija sākumā sola piegādāt.

Bet, protams, e-NV200 arī to lielo akumulatoru vajag. Labprāt brauktu ar tādu, maniem gabaliem pietiktu, un visus ģimenes divriteņus varētu sabāzt iekšā. Kopā ar ģimeni.

ziņa 20.jūnijs 2019 19:51
0 0 Atbildēt

ziņa parādās tad, kad to publicē nissan media

viencexperc 21.jūnijs 2019 2:16
1 0 Atbildēt

Saderam, ka tev sanāks aplauziens?

Shiirs 20.jūnijs 2019 22:47
3 0 Atbildēt

Jābūt galvā čakarētam jebanātam lai maksātu 44 tk par šo drazu.

didzisk 20.jūnijs 2019 23:18
1 0 Atbildēt

Jā, Latvijas cenas ir augstākas, nez kāpēc. Man viņš pilnā komplektācijā (vienīgi bez automātiskās parkošanas) un vēl klāt ar ziemas riteņiem izmaksā aptuveni 39200.

Tesla 3 būtu vēl gandrīz 10000 klāt... bet bagāžnieks mazāks. Arī eGolfā ir mazāk vietas. Un iepriekšējais Leaf man ir bijis fantastiski uzticams un lēts lietošanā.

Shiirs 20.jūnijs 2019 23:58
6 0 Atbildēt

Arī 39tk ir kosmoss šādas klases mašīnai. Un kas tur beigās lēts sanāk, man nav saprotams, jo es mēģināju visādi rēķināt, bet man 7 gadu griezumā nopērkot tādu pat nissan kaškaju pa 24tk nekādi nesanāk pārtērēt 20tk, kurus pārmaksā nopērkot šo lohatronu

didzisk 21.jūnijs 2019 1:10
1 1 Atbildēt

Nu jā. Norvēģijā sanāk otrādi. Kaškajs maksā apmēram tikpat cik Leaf, jo iekšdedzes mašīnām ir nenormāli nodokļi. Toties par to cenu dabū uzrāvienu, kas labāks kā sešcilindru Mersim, ziemā uzsilst gandrīz momentā, degviela piecreiz lētāka (lēta elektrība, dārgs dīzelis un benzīns), plus maksas ceļi bez maksas (to te daudz), atļauts braukt pa sab. joslām, un vēl šur tur var parkot bez maksas.

viencexperc 21.jūnijs 2019 2:27
0 0 Atbildēt

tu domā, ka šis būs kā tesla?

optimālais ātrums šim būs kā citiem 60 kw brīnumiem - 85 km/h

Jo pie 90 km distance saruks par 10 %

N 21.jūnijs 2019 8:00
0 0 Atbildēt

Norvēģijā ātruma limits 80km/h

Laaciz 21.jūnijs 2019 7:58
0 0 Atbildēt

Tas tikai pierāda, ka bez mākslīgas veicināšanas nekas nenotiku. Noņem visas tās atlaides un priekšrocības beigās nekas diži lētāk nesanāk. Un padomā, kas būs, kad saruks degvielas tirdzniecība. Kaut kā tā zaudētā nodokļu nauda būs jāatgūst. Notaksēs pēc pilnas programmas un beigās būs pat dārgāk, kā ar iekšdedzi. Atceries pa brīvu vai pa lēto neko nedod. Kāds kaut kādā veidā par to vienmēr maksās.

Shiirs 21.jūnijs 2019 1:49
0 0 Atbildēt

Bet mēs nedzīvojam Norvēģijā. Piedāvājumā tagad ir arī hibrīdi, kuriem CO izmeši ir smieklīgi mazi un tādējādi arī mazi nodokļi.

kasinsh79 21.jūnijs 2019 6:07
1 0 Atbildēt

1. Reālais nobraukums ar 1 uzlādi tātad /2 = apm. 190km

2. Iegādes cena - astronomiska, par elektroauto uzplaukumu var domāt tikai pēc valsts atbalsta programmas ieviešanas (diskutējami, vai vajag)

Vispār jau man patīk - ja auto paredzēts darbam pilsētā vai ap to - ideāli. Vismaz neviena dūma no tāda.

Damn 21.jūnijs 2019 8:03
0 0 Atbildēt

LV lielākā daļa pensionāru un citu maznodrošināto nebūs īpaši priecīgi par papildus atlaidēm elektrauto iegādes veicināšanai daļai tūrīgāku iedzīvotāju

Diez vai valdība tik viegli ignorēs lielāko daļu vēlētāju.

manabalss.lv trīs mēnešos tikai 1465 parakstījušies

GB12 21.jūnijs 2019 9:43
1 0 Atbildēt

Varētu padomā, ka manabalss ir kaut kāds rādītājs. Bet jā - no valsts budžeta prātīgi diez ko nav, bet ar ES finansējumu - kāpēc ne?

Damn 21.jūnijs 2019 9:45
0 0 Atbildēt

Sapņo vien

didzisk 21.jūnijs 2019 10:14
1 0 Atbildēt

Nav gluži precīzi, ar savu 30kwh auto esmu braucis 160 km. Jā, pa šoseju vilkos uz 80. Un apstākļi bija optimāli (+18 grādi bez lietus). Tam pēc vecā standarta skaitās 250. Šim jaunajam (62 kwh) skaitās 385, mērīts pēc jaunā standarta. Noteikti 300 nobraukt var bez uztraukuma, ja uzmanīgi, tad arī 350.

kasinsh79 21.jūnijs 2019 10:27
4 0 Atbildēt

Es runāju par BRAUKŠANU, nevis pārvietošanos. Mana pieredze apliecina baterijas krasu atlikuma kritumu, braucot dinamiskā režīmā (un tas elektroauto viennozīmīgi izaicina braukt dinamiski).

Shiirs 21.jūnijs 2019 11:33
2 0 Atbildēt

Nākotne paļubasu pieder hibrīdiem, jo pliks elektrodzinējs ir konkrētais gemars uz doto momentu. Ja vēl tās cenas par tējkannas vāciņu nebūtu tuvu premium klases mašīnas līmenī, bet dalits ar 2, tad varētu domāt. Ja tas Leafs maksātu teiksim 25tk, es tādu nopirktu kā otro auto.

650 21.jūnijs 2019 12:45
0 0 Atbildēt

Pareiz ir, individuĀlo atlaidi un pielaidi tiem izmanīgākajiem un nopirkt/spējīgākajiem. Samaksā 40k un iekļūsti augstākajās aprindās.Es neesmu vēl redzējis nevienu e-auto,kurš nevilktos,gan pa šoseju gan jebkur.

Žlobs 21.jūnijs 2019 14:14
0 0 Atbildēt

Leefam ir problēma ar baterijas dzesēšanu, laikam arī šajā Lohatronā nav ielikuši tādu dzēsētāju kā ir Hjundajā.

Jāpiekrīt, ka 44 T par Lohatronu ir krietni par daudz, un krievi ar Dvieļugalvām vēl nebiedē visus, ka nafta nākošgad beigsies ....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti