Cadillac vēlreiz modernizējis krosoveru XT5 – sākumā tas tika veikts modelim, ko pārdod Ķīnas tirgū, tagad – versijai, ko ražo pašmāju tirgum.
Jaunāko XT5 versiju var atpazīt pēc radiatora režģa ar diviem dažādiem zīmējumiem, nedaudz savādākiem bamperiem, kā arī lukturiem, kas jau bāzes versijā komplektēti ar diožu gaismām. Versijas Luxury un Premium varēs lepoties ar jauniem 18 collu riteņiem, versija Sport – ar 20 collu formātu.
Krosovers ieguvis jaunu Cue multimediju sistēmu ar NFC atbalstu un USB-C, bezvadu nišu viedtālruņa uzlādei, atpakaļskata kameru, nakts redzamības iekārtu, divus ciparu mērinstrumentu paneļa variantus. Salonam uzlabota skaņas izolācija, izmainīts centrālās konsoles izskats, iekļauti jauni sēdekļu apdares un krāsu kombināciju varianti.
XT5 versijām Luxury un Premium Luxury kā bāzes dzinējs tagad tiks izmantots divlitru LSY motors, kas attīsta 240 Zs un 350 Nm, bet versiju Sport joprojām komplektēs ar 3,6 litru V6, kas izdod 314 Zs un 367 Nm. Pilnpiedziņa no rūpnīcas joprojām tikai versijai Sport, kas atšķiras ar adaptīvo balstiekārtu, griezes momenta sadali un stūres iekārtas darbību, bet astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu nomaina jauns ražojums ar deviņām pakāpēm.
Ziemeļamerikā modernizētā Cadillac XT5 tirdzniecība sāksies vasaras beigās.
Izskatās pec restailota Opel Grandlad X
Es teiktu, ka izskatās pēc plastmasas sū.., bet ir jau daudzi, kas joprojām ir sajūsmā par USA autobūvi.
Pēc kā tu tā domā? Pēc astoņām bildēm, vai emblēmas, vai tāpēc, kā to ražo ASV, nevis pie komunistiem?
Domāju pēdējais.
P.s.
Sajūsmā par autobūvi tie, kuriem patīk praktiskums, komforts, uzticamība un auto dizains. Tāpat kā ir ar zviedru auto faniem, franču auto faniem...
Kam nepatīk nekas no minētā, tas pērk vācu komunistiskos spaiņus. Un pēc tam sāka - " man auto tikai pārvietošanās līdzeklis. Nekas, kā es pavadu auto 5 daļu dzīves..."