Eiropā iecienītais krosovers Dacia Duster ieguvis jaunu trīscilindru turbo motoru, kas stāsies agrākā četrcilindru atmosfēriskā agregāta vietā.
Dacia Duster ticis pie jauna benzīna motora. Tas ir 1,0 litru trīscilindru turbo agregāts, kas attīsta 100 Zs jaudu un 160 Nm griezes momentu. Komplektā ar piecu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu šis dzinējs Duster nodrošina paātrinājumu līdz simtam 12,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums būs 168 km/h. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš – 5,5 litri uz 100 km, kas ir par 18 procentiem mazāks nekā 1,6 litru 115 Zs atmosfēriskajam motoram, ko šis agregāts nomaina.
Vācijas tirgū jaunā Dacia Duster versija, kas pieejama vienīgi kombinācijā ar priekšējo riteņu piedziņu un jau pieminēto manuālo transmisiju, maksā 11 490 eiro.
A jēga mežā no tā turbo motora, ja Maksimālais griezes moments būs tikai pie 3-4k RPM, kad iegriezīsies turbīna?
Tad jau labāk to pašu Renault 1,5 litru dīzeli izmantot, no tā jēgas būs vairāk un griezes moments 2būs 2x lielāks.
Nu un kāda jēga mežā no tā 1.5 traktornemotoriņa? Tam arī ir turbīna, kamēr tā iegriezīsies, bla bla bla...