Par cilindru mazāk, toties ar turbīnu - Dacia Duster saņem jaunu motoru 18

Foto: iAuto.lv

iAuto | 2.augusts 2019 14:57

Eiropā iecienītais krosovers Dacia Duster ieguvis jaunu trīscilindru turbo motoru, kas stāsies agrākā četrcilindru atmosfēriskā agregāta vietā.

Dacia Duster ticis pie jauna benzīna motora. Tas ir 1,0 litru trīscilindru turbo agregāts, kas attīsta 100 Zs jaudu un 160 Nm griezes momentu. Komplektā ar piecu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu šis dzinējs Duster nodrošina paātrinājumu līdz simtam 12,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums būs 168 km/h. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš – 5,5 litri uz 100 km, kas ir par 18 procentiem mazāks nekā 1,6 litru 115 Zs atmosfēriskajam motoram, ko šis agregāts nomaina.

Vācijas tirgū jaunā Dacia Duster versija, kas pieejama vienīgi kombinācijā ar priekšējo riteņu piedziņu un jau pieminēto manuālo transmisiju, maksā 11 490 eiro.

 
Visi komentāri
 
Skeptiķis 2.augusts 2019 15:09
11 3 Atbildēt

A jēga mežā no tā turbo motora, ja Maksimālais griezes moments būs tikai pie 3-4k RPM, kad iegriezīsies turbīna?

Tad jau labāk to pašu Renault 1,5 litru dīzeli izmantot, no tā jēgas būs vairāk un griezes moments 2būs 2x lielāks.

msh 2.augusts 2019 17:22
4 3 Atbildēt

Nu un kāda jēga mežā no tā 1.5 traktornemotoriņa? Tam arī ir turbīna, kamēr tā iegriezīsies, bla bla bla...

Viss pareizi? 2.augusts 2019 15:52
0 0 Atbildēt

Renault vai Dacia Duster? Attēlā pat Dacia

Skeptiķis 2.augusts 2019 15:59
5 0 Atbildēt

Sen bija laiks pierast ka iauto tulko rakstus no krievu valodas, bet krievijā visas Dacia mašīnas tiek tirgotas tikai un vienīgi ar Renault preču zīmi!

iAutolv 2.augusts 2019 16:33
0 0 Atbildēt

Paldies, kas pamanīja, bilde no iAuto Dacia Duster testa

HE 2.augusts 2019 16:25
12 3 Atbildēt

Aiziet Dacīte vag sliedēs 100tkm un turbīna kirdik..

dArtanjans 2.augusts 2019 18:50
3 0 Atbildēt

Opcija par papildus samaksu-velo pedāļi ar ķēdi uz aizmugurējo tiltu.Ja trīs cilindru sūds nepavilks, šoferis un pasažieri varēs palīdzēt minot pedāļus.

Acīgais 2.augusts 2019 19:46
2 0 Atbildēt

Manu komentu izdzēsuši. Nesmuki

Walacc 3.augusts 2019 1:12
2 2 Atbildēt

slikti domajat par turbīnām, twin scroll turbo ļoti labi strādā ar stipri mazakiem apgriezieniem un ir daudz lētākas par tām ar maināmu ģeometriju. tiesa nezinu kā tas izskatās uz 3 cilindriem. Praksē teiksu ka tikai zem 1500 rpm tiem Renault mazmotoriem ir problēma (pilns Kaptur 0.9 no vietas pret stāvu kalnu, pusceļā var normāli no vietas tikai ar izspolēšanu). tādam ir 90 zs un principā pa kalniem ļoti ok skrien.

Walacc 3.augusts 2019 8:24
0 0 Atbildēt

un tas patēriņš, tāds varētu būt tikai pa Eiropas līdzenumiem, man praksē pa Horvātiju vidējais zem 7,5 nekad nekļuva zemāks, pa kalniem un bāni ar 130+ rij kā cūka ap 12 litriem, 2,2 litru dīzelis tajā režīmā starp 6 un 8 litri atkarībā no kalnainības.

Jumu 3.augusts 2019 9:11
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc kā parādās šādz jaunums ar laba motocikla motoru, uzreiz pazūd četru cilindru? Kāpēc pircējiem par savu naudu nav iespējas izvēlēties? Kāpēc paralēli nevar tirgot gan vienus gan otrus?

msh 3.augusts 2019 10:25
2 0 Atbildēt

Tāpēc ka ražotājiem ir noteikts ka ikgadēji saražotajām mašīnām testos jāizdala arvien mazāk oglekļa dioksīda. Šitāds brīnums testos izdala mazāk -> tas aizstāj tādu, kas testos izdala vairāk, lai nepieļautu ka pircēji ar savu naudu izvēlas tos kas izdala vairāk, neļaujot ražotājam ierakstīties nepieciešamajās normās.

felix65 3.augusts 2019 19:51
0 0 Atbildēt

Jā, problēma. It kā pēc gadiņa otra būtu jāpamaina mašīna un kaut arī neesu džipers apdauzītais, uz putekļu lupatu skatījos kā uz iespējamo variantu atmosfēriskā motora dēļ, bet tagad hands off.

Jumu 3.augusts 2019 20:11
0 0 Atbildēt

Sākām no žiguļa un beigsim ar žiguli, tur par turbīnām un stikla jumtiem pagaidām nav dzirdēts

HE 3.augusts 2019 11:00
1 0 Atbildēt

Izmeši ir viens, galvenais ,ka šādu auto ar to motoru pirkt otreizējā tirgu ir neprāts... vajag lai būtu patstāvigs pieprasījums pēc jauniem auto...atkal darbs , nodokļi...

Kanibaals 3.augusts 2019 14:38
1 0 Atbildēt

Nu riktīgi baudāms auto.

felix65 3.augusts 2019 19:58
0 0 Atbildēt

ha ha ha...

PdPk 5.augusts 2019 21:18
0 0 Atbildēt

es sapratu ka ir ari cetru cilindru 1.3 versija,lauku detektīvs 100k nobrauks 5-6 gados,ja paveicas, vēl kādu gadiņu var pavilkt

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

“Latvijas Gada auto 2021” titulu izcīna “Škoda Octavia”, bet “Latvijas Elektro auto 2021” ir “Renault Zoe” 7

Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” galveno titulu sīvā konkurencē ieguvusi jaunā “Škoda Octavia” (64 balles), par sešām ballēm pārspējot otrās vietas ieguvēju jauno “Peugeot 2008” (58), paziņots ceturtdienas vakarā, 3. decembrī, notikušajā konkursa noslēguma TV un interneta video tiešraidē. Lasīt vairāk

 

20 miljoni un sintētiskā degviela Porsche motoriem 7

Atvēlot 20 miljonus eiro, vācu autoražotājs iesaistījies pilotprojektā, kura mērķis ir izveidot klimatam neitrālu degvielas ražotni, kurā saražoto produkciju varētu izmantot sacīkšu automobiļu un testu prototipu darbināšanai. Lasīt vairāk

 

Renault Captur plug-in Hybrid ieguvis “Latvijas gada auto 2021 inovācijas balvu” un titulu – “pilsētas apvidus auto 2021” 5

Pirmo reizi „Latvijas Gada auto” vēsturē tika piešķirts “Latvijas Elektroauto” tituls, un to ir izpelnījies Renault ZOE. Lasīt vairāk

 

Valsts policija aicina atsaukties aculieciniekus ceļu satiksmes negadījumam Baložos, kurā cieta gājēja! 2

Šī gada 1. decembrī laika posmā no pulksten 13.00 līdz 15.00 Ķekavas novadā, Baložos, Skolas ielā pie nama Nr.6 automašīnas Nissan Qashqai vadītāja uzbrauca nepilngadīgai gājējai, kura ceļu satiksmes negadījuma rezultātā guva miesas bojājumus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti