Bijušais "Google" inženieris apsūdzēts komercnoslēpumu zagšanā 3

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 29.augusts 2019 10:18

Bijušajam ASV tehnoloģiju uzņēmuma "Google" inženierim Entonijam Levandovskim otrdien tika izvirzītas kriminālapsūdzības komercnoslēpumu zagšanā no šī uzņēmuma pašbraucošo automobiļu projekta, ko viņš izdarījis pirms pāriešanas darbā uz "Uber".

Ja Levandovskis tiks atzīts par vainīgu, viņam var draudēt cietumsods līdz 10 gadiem un 250 000 ASV dolāru naudassods par katru pārkāpumu, informēja federālie prokurori, kas paziņoja par šīm kriminālapsūdzībām.

"Mums visiem ir tiesības mainīt darbu, nevienam no mums nav tiesību piepildīt savas kabatas, dodoties prom," sacīja ASV prokurors Deivids Andersons, paziņojot par 33 apsūdzībām komercnoslēpumu zagšanā un to zagšanas mēģinājumā.

"Zādzība nav inovācija," viņš piebilda.

39 gadus vecais Levandovskis bija viens no grupas dibinātājiem, kura strādāja pie "Google" pašbraucošā automobiļa "Waymo" projekta, kas tagad ir struktūra "Google" mātesfirmā "Alphabet".

Levandovskis strādāja pie šī projekta kopš 2009.gada un bija aerolāzerskenēšanas (LiDAR) komandas vadītājs, kad viņš 2016.gada janvārī aizgāja no "Google" bez iepriekšēja paziņojuma, teikts apsūdzību rakstā.

Viņš aizgāja no "Google" uz paša jaundibinātu uzņēmumu "Otto", kuru vēlāk iegādājās "Uber".

Apsūdzības iepriekš bija izteiktas civillietā, kurā “Waymo" apsūdzēja "Uber" komercnoslēpumu zagšanā. Šī lieta pērn tika izbeigta ar izlīgumu starp abiem uzņēmumiem.

"Uber" atlaida Levandovski 2017.gadā, kad abi uzņēmumi gatavojās tiesāties šajā civillietā. “Waymo" bija apgalvojis, ka "Uber" bijusi slepena noruna ar Levandovski.

Saskaņā ar otrdien izvirzītajām apsūdzībām Levandovskis pirms aiziešanas no "Google" bija lejuplādējis tūkstošiem datņu, tai skaitā ar LiDAR instalēšanas un testēšanas instrukcijām.

Apsūdzību raksts liecina, ka gan agrākā civillieta, gan tagadējā krimināllieta attiecas uz LiDAR – lāzerbāzētu sistēmu, kura ir ļoti svarīga, lai pašbraucošajiem automobiļiem tiktu nodrošināts to apkārtnes trīsdimensionāls attēls.

 
Visi komentāri
 
gunbox 29.augusts 2019 11:43
2 3 Atbildēt

Man kaut kur liekas, ka šī bezpilota auto mānija pāraugs nekontrolējamās avārijās. Idejiski viņiem būtu jātaisa robots, kurš kontrolē bezpilota robotu. Tātad, ja viens nokarās vai tiek uzlauzts, kas domāju būs nākošais antivīrusu izstrādātāju mērķis, tad jābūt kādam bezsaistē, kurš savāc to auto un vismaz novirza uz ceļa malu, čekojot vai tur nav kāds cilvēks vai cits auto. Pie šodienas sviesta ar taupību uz katru skrūvīti, neticās, ka kas tāds būs paredzēts. Un kas vēl nopietnāk - lietū sensori nedarbojas korekti, tātad šis pasākums tāds šaubīgs.

WALA 29.augusts 2019 16:07
1 0 Atbildēt

jāatzīst daļa taisnības gunbox ir - robots slikti sadzīvo vidē kurā ir kopā ar neparedzamiem humanoīdiem. Tas ir tāpat kā tie kas mašīnapmācības fīčas izmanto informācijas drošības uzlabošana, pats redzēju kā kantoris kas ir ļoti liels informācijas drošības spēlētājs apmēram mēneša laikā pēc marketinga ziņas "Nāciet un lietojiet mūsu mākoņpakalpojuma mašīnapmācības platformu" kā bonusu esošām lokālām instalācijām, sāka dokumnetācijā rakstīt ka uz šo mākoni vajadzētu sūtīt tikai tos notikumus, kurus lokāli nespēj klasificēt. Acīmredzot sačakarēja visu mašinapmācību pilnīgi greizā virzienā.

Kanibaals 30.augusts 2019 8:07
0 0 Atbildēt

Tur tā lieta ka neironu tīklus var pārapmācīt un tad ir tūtē, jo nevar saprast kurā brīdī tas ir noticis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti