Jaunā Renault Captur prezentācija Frankfurtes auto izstādē 3

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 11.septembris 2019 13:47

Par godu Frankfurtes auto izstādei “Renault” ģenerāldirektors Tjerī Bolorē (Thierry Bolloré) un uzņēmuma rūpnieciskā dizaina vadītājs Lorenss van den Akers (Laurens van den Acker) prezentēja jauno Renault Captur – visvairāk pārdoto pilnīgi jaunas paaudzes pilsētas krosoveru.

Renault Captur ir viens no visvairāk pārdotajiem modeļiem 7 gadu garumā. Pašlaik tas ir pilnībā atjaunots un ir pieejams ar plašākām un daudzpusīgākām personalizēšanas un drošības iespējām nekā līdz šim. Ar jaunākajām priekšrocībām šī automašīna atbilst aktuālākajām ambīcijām pasaulē, īpaši izceļot Ķīnas tirgu.

"Runājot par jauno Captur, mēs esam saglabājuši vislabāko no Captur modeļa un esam gājuši vēl tālāk. Automašīnas salonam ir revolucionārs dizains, un automašīnas ārējā dizainā esam veikuši ievērojamas pārvērtības. Turklāt esam papildinājuši jauno Captur vēl plašākām personalizēšanas iespējām. “Renault” galvenā prioritāte ir cilvēku labsajūta un komforts, atrodoties automašīnā. Kvalitatīvāks, tehnoloģiski attīstītāks, labāks pilsētas krosovers – jaunais Captur ir 100 % Captur un vēl daudz vairāk,” norāda “Renault” rūpnieciskā dizaina vadītājs Lorenss van den Akers.

Šis otrās paaudzes modelis, balstīts uz jaunāko apvienības modulāro platformu, pilnībā atbilst nākotnes mobilitātes prasībām, piedāvājot visaugstākās pieejamās tehnoloģijas:

- pieslēgums ar EASY CONNECT palīdzību, ar tā pakalpojumu klāstu un jaunāko Renault EASY LINK multivides sistēmu,             
- palīgsistēmas, tostarp vadītāja asistents gan šosejas, gan pilsētas satiksmē (2. SAE līmenis),  
- no elektrotīkla uzlādējama hibrīdautomašīna E-TECH Plug-in.

“Sākot ar 2020. gadu, jaunais Captur būs pirmā uzlādējamā hibrīdautomašīna savā kategorijā. Mēs esam izstrādājuši īpašu, hibrīdautomašīnām piemērotu pārnesumu sistēmu, kā arī enerģijas pārvaldības tehnoloģiju, kas līdzīga Formula 1 automašīnās izmantotajai sistēmai. Esam apņēmušies padarīt tehnoloģiju un jauninājumus pieejamus saviem klientiem. Tā ir mūsu vēsture, un tā ir mūsu nākotne,” uzsver “Renault” ģenerāldirektors Tjerī Bolorē

 

 
Visi komentāri
 
WALA 12.septembris 2019 10:58
0 0 Atbildēt

hmm velns es akls vai ari nespeju pamanit kas tur tā īsti ir jauns

felix65 12.septembris 2019 19:43
0 1 Atbildēt

Jau pats termins "' pilsētas krosovers"ir marazmātisks. Kārtējais pamuļķu "zīmuļu" auto. Marazm krepčajet.

To felix65 15.septembris 2019 8:20
0 0 Atbildēt

Pats tu esi pamuļķis. Un visticamāk tev ir arī maziņš. ☹

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bažas par negodīgu CSDD numurzīmju iepirkumu (+ VIDEO) 27

Ceļu satiksmes drošības direkcijas pirms vairākiem gadiem rīkotais automašīnu numurzīmju iepirkums bijis labvēlīgs vienam konkrētam uzņēmumam un noticis faktiski bez konkurences, konstatējusi Konkurences padome. Lasīt vairāk

 

Daugavpilī šoferim noformē protokolu par automašīnas aplīmēšanu ar policiju aizskarošu uzrakstu 6

Daugavpilī policija kādam šoferim noformējusi protokolu par automašīnas aplīmēšanu ar policiju aizskarošu uzrakstu. Lasīt vairāk

 

Latvijā katrs desmitais veic sarunas pa telefonu braucot 6

70 procenti Latvijas iedzīvotāju brauciena laikā izmanto mobilo tālruni. Teju puse jeb 48 procenti izmanto savu viedtālruni navigācijai, 35 procenti veic zvanus un sarunājas, izmantojot austiņas, un 14 procenti klausās iecienītu mūziku. Taču vairāk nekā desmitā daļa atzīst, ka veic sarunas pa telefonu, neizmantojot brīvroku sistēmu, kamēr 9 procenti sērfo internetā un raksta īsziņas. Lasīt vairāk

 

Viļņā no nākamās nedēļas būs aizliegts automašīnās šķērsot vecpilsētu 2

Viļņā no nākamās nedēļas stāsies spēkā aizliegums automašīnās doties cauri vecpilsētai, proti, tajā varēs tikai iebraukt no četrām dažādām pusēm, nevis šķērsot to tranzītā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti