Ķīnas marka Hongqi Frankfurtes autoizstādē demonstrē ne tikai 1400 Zs jaudīgo superhibrīdu S9, bet arī krosovera E115 konceptu, kas aprīkots ar ceturtā līmeņa autopilotu un spēj nobraukt 600 km bez papildu uzlādes.
Ķīnas marka Hongqi prezentējusi luksusa klases pilnizmēra krosovera E115 konceptu. Ražotājs norādījis, ka tas ir elektriskās piedziņas spēkrats, kas līdz simtam paātrinās nepilnās četrās sekundēs un ar pilnībā uzlādētu akumulatoru veic aptuveni 600 km. Atšķirību skaitā pilnpiedziņa, braukšanas režīmu izvēle ar septiņiem iestatījumiem, ceturtā līmeņa autopilots.
Hongqi jau no 1958.gada ražo luksuss automobiļus Ķīnas valdības vajadzībām. Kompānijas piedāvājumā ir arī trīs sedani un trīs jauni krosoveri, kas klāstu papildināja 2019.gadā.
Atgādināsim, ka Hongqi plāno savu produkciju pārdot arī citur pasaulē un Eiropa nav izņēmums.
Un nevienam pašam nav licies aizdomīgi ka gan S9 gan E115 nav pat braucošs concepts ( ievērojat tumšos necaurspīdīgos logus), bet tikai virbūves mulāža, neviens no riteņiem nav pat īsts, kur nu vēl abu kastu norādītā nobraucamā distance - tur nevienā no abiem akumlatora baterija izņemot varbūt AA tipa lai darbinātu lukturus nemaz tuvumā nav stāvējusi. ;)
Nē, nav licies. Nevienam konceptam nav nosacījuma būt braucošam. Braucošs ir tikai prototips. Žargons, kādā ražotājs vai žurnālists nosaucis, tā jau ir cita tēma. Koncepts pēc fakta mūsdienās ir palicis par ideju lidojumu, pateicoties vienai atsaldeņu grupai. Un kurš nekad netiks realizēts dzīvē.
Ja tu nosauc kastei jaudas parametrus, tad tev kā minimums ir braucošs koncepts, vai arī cits verķis kam ur tāds pats risinājums, ja nav be tā ne tā, tad to sauc tikai par dizaina konceptu, kuram nekādu jaudas utml. parametru nav princips, jo neviens vispār vēl pat nezina ko tur varēs iebakstīt iekšā kad pie tā sāks strādāt inženieri.
Kā jau teicu, pateicoties atsevišķām stagnātu grupām, šī ģēla ir pārtapusi par sū uz kociņa un neko vairāk tur nav ko gaidīt no koncepta. Kaut gan arī prototipa solis tiek drastiski izlaists un tiek palaists prezentācijās jau ražošanas modelis. Laikam vienīgie ilgā laika periodā bija VW ar Arteon, kuru diezgan ilgi prezentēja kā prototipu. Un beigās tā pat dabūjām tikai Arteon virsbūvi, bet salonu no Passat.
Tas jau tieši labi, ka vw ir tāda tipa koncepti, konkurenti varētu izcelties un uzražot reālu eksemplēru, bet šķiet viņiem ir tāda pati lohu domāšana, kā tev.
to AD Ej vien atpakaļ no kuras klasītes izlīdis un nejaucies pieaugušo sarunās.