Toyota Camry turpmāk varēs nopirkt arī pilnpiedziņas modifikācijā e-Four, tiesa – šāds modelis būs pieejams tikai Japānas tirgū.
Japānas autobūves kompānija Toyota iepazīstinājusi ar jaunu sedana Camry modifikāciju. Tā pieejama pašmāju tirgū un aprīkota ar elektromotoru pie pakaļējās ass, kas palīdz hibrīdsistēmai brīžos, kad elektronika konstatē riteņu izbuksēšanu starta brīdī slidenos braukšanas apstākļos. Sistēma strādā tikai starta brīdī un atslēdzas, kad automašīnas ātrums pārsniedz 10 km/h.
Camry Japānas tirgū tiek piedāvāts kā 211 Zs jaudīgs hibrīds uz 2,5 litru benzīna atmosfēriskā motora bāzes. Modifikācija e-Four aprīkota ar vēl vienu elektromotoru, kas piepalīdz aizmugures riteņiem, hibrīdsistēmas maksimālo atdevi palielinot līdz 218 Zs.
Ražotājs uzskata, ka no decembra tirgū pieejamais pilnpiedziņas sedans varētu būt interesants klientiem, kas dzīvo Japānas ziemeļu un kalnu reģionos.
Atgādināsim, ka Toyota Camry 2019.gadā atgriezās Eiropas tirgū pēc 14 gadu pārtraukuma. Arī šeit tā pieejama hibrīdversijā. Cena Latvijā – no 28 500 eiro.
7 kw līdz 10 kmph - švaki, ļoti švaki.
mazs, bet efektīvs palīgs, tieši tad, kad vajag
Laikam neesi nekad ar kvatru braucis lauzies sniegu vai dubļiem - es tev pateikšu kā tas notiek - kādā pirmajā vai otrajā robā ar pedāli grīdā mašīna kustas uz priekšu; motora griezes moments daudzmaz vienmērīgi sadalīts uz abām asīm. Ko piedāvās šis kāmrijs - pedālis grīdā, 200 zs kārpa priekšējos riteņus, kad mašīna nonāk līdz norakšanās slieksnim, vājais aizmugures motors pieslēdzas...
atslēgas vārds Japānas tirgus. Tu domā, japānis pieradis lauzties cauri sniegam un kārpīties pa dubļiem?
Palasi rakstu
Cita lieta ka var gadīties ka japāņiem skaitās ļoti nesmuki uzsākt spolējot, un priekš tam ir viss šitas domāts...
Pedālis grīdā sniegā jau nu gan neko daudz nelīdz, dubļos jā.
Divritenim vai pilnpiedziņai ar 300+ zs motoru varbūt - quattro 133 zs/ 185 nm spēj arī sniegā nolikt uz zemes pietiekami labi lai nāktos tos visus pieprasīt.
Nekādi Nm sniegā nelīdz, nav jau saķeres.