Golf 8 jau uz konveijera (+ FOTO) 18

 

Foto: Ekrānbilde no Instagram.com

iAuto | 16.oktobris 2019 11:47

Globālajā tīmeklī parādījušies jaunā Golf 8 attēli, kurus tur ievietojis kāds Instagram lietotājs. Automašīna nofotografēta uz ražošanas līnijas kādā no Volkswagen rūpnīcām.

Jaunā Golf attēli jau vairākkārt “izgaismojušies” internetā, taču pirmoreiz Volfsburgas jaunums redzams tik tuvu, ka saskatāmas pat sīkākās nianses.  Ja runa ir par izskatu, tad eksperti jau iepriekš brīdināja, ka lielu izmaiņu nebūs – arī astotā paaudze saglabā to pašu formu un gabarītus, vizuāli mainoties visai maz. Dažas nianses tomēr “krīt” acīs, piemēram, jaunie priekšējie lukturi, kas kļuvuši šaurāki, saglabājot Golf 7 četracu optiku, kā arī jaunais bamperis ar jaunākajiem VW modeļiem raksturīgajām horizontālajām redelēm.

Savukārt caur stiklu nobildētā salona attēlos redzams uz vadītāju orientēts priekšējais panelis ar ciparu mērinstrumentu paneli, kas savienots ar multimediju sistēmas ekrānu.

Golf 8 pirmizrāde paredzēta 24.oktobrī. Pavasarī vācu mediji ziņoja, ka Volkswagen šo modeli vēlas par katru cenu dabūt tirgū jau šogad un, ja ne citādi, tad vismaz vienkāršotā bāzes versijā. Visu vasaru un arī rudeni ražotājs cenšas novērst problēmas, kas saistītas ar sarežģīto jaunā Golf elektroniku, taču rezultātā pircējam būtu jāsaņem “labākais produkts šajā segmentā”.

Attiecībā uz jaunā Golf tirdzniecības startu decembrī, Volkswagen savus plānus nemaina.

 
Visi komentāri
 
he 16.oktobris 2019 16:32
0 0 Atbildēt

BMW e60 face-lift-lift-lift lampas priekšā

Agaga 16.oktobris 2019 18:46
1 2 Atbildēt

Man vairāk pēc 8 Civika.

rallists 16.oktobris 2019 21:49
1 2 Atbildēt

Roku balsta neesamība norāda ka bildē varētu būt bāze vai kautkas tai stingri tuvs. Interesanti cik lieli tur tie ekrāni būs tamajā melnajā rāmī...

Ha 17.oktobris 2019 5:48
4 5 Atbildēt

Ar nepacietību gaidam pirmos garantijas atsaukumus ar elektronikas problēmām...

zz 17.oktobris 2019 14:17
1 3 Atbildēt

ekrani ta ekrani ber tads arhaisms ka manuala karba vel izskatas ka bus..

martinslusis 17.oktobris 2019 17:32
9 2 Atbildēt

Un kādēļ nē? Man ir jauna mašīna ar manuālo kārbu, jo es tādu gribēju. Turklāt arī cena ir zemāka uzreiz.

Ja nemāki ar manuālo braukt, tā jau ir Tav problēma.

msh 17.oktobris 2019 18:50
0 2 Atbildēt

Protams - visi jau vēl nav par dārzeņiem palikuši un/vai vēlas kārbas ar mazāk problēmām, un galu galā, tas ir golfs - ja šie izdomātu normālā kloķa opciju nepiedāvāt un būtu tikai tur tas uz priekšu un atpakaļ raustāmais mēsls, konkurenti tikai iegūtu pircējus. Tas tev nav audī, kurš kvatrai šādu cūcību tiešām ir izveicis.

feciic 17.oktobris 2019 20:37
2 0 Atbildēt

1. Manuālis ir atstāts lai varētu cīnīties lielajos iepirkumos, kur uzsvars ir uz cenu, grozi kā gribi lielākie pircēji ir kompānijas.

2. Ja normāls automāts maksātu tikpat cik manuālis tad labi ja 10% jaunu auto pircēju to izvēlētos.

3. Audi jau sen ir situētu cilvēku auto un starp viņiem ir gauži maz vanabī gonščiku

4. Automāts ļoti labi papildina adaptīvos kruīzus, gājēju monitoringu un vēl visādas drošības sistēmas.

msh 18.oktobris 2019 12:49
0 2 Atbildēt

Parādi man to "normālo automātu", kur viņš ir? Normāls - nu tas kā visādi vecie jeņķu hidramatiki, iet desmitgades bez problēmām, un nevis kā kasiņam - dabū jaunu pastēti, un jau kārba gļuko un bloka programmatūra jāatjaunina, kas tāpat īsti neko nenovērš... Un priekš kam vispār to brīnumu vajag? Labi, invalīdiem, saprotu - pārējiem - nesaprotu - ja tik ļoti nepatīk braukt, brauc ar autobusu, ja nemāki braukt, atkal - brauc ar autobusu. Kad padomā cik daudz laika braucot pavadu slēgājot robus, es nesaprotu ko vispār var darīt mašīnā, kurai ir tomāts, pie stūres - spaidīt telefonu? dročīt? gulēt? Puse darāmā ir noņemta, un mēs brīnāmies kāpēc tik daudz telefonu spaidītāju uz ceļiem...

Attiecībā par ceturto punktu - jā, papildina lieliski - sarakstu "nevajadzīgi mēsli". Bet ja tu runā par drošības sistēmām, atceries ka mešalka mūsdienu mašīnā ir kā avārijas poga - tas ir vienīgais mezgls, kuru nekontrolē potenciāli attālināti vadāmi datori.

feciic 18.oktobris 2019 17:00
1 0 Atbildēt

Ja vienīgā kategorija kā vērtē lietas ir izturīgs/neizturīgs tad man ir žēl Tevis.

Un ja tik ļoti bail no visa datorizētā varbūt jāpāriet uz zirgu pajūgu?

Ja man jāizvēlas vai raustīt kloķi vai uzlikt roku sievai uz kājas es pilnīgi noteikti izvēlos otro variantu.

msh 18.oktobris 2019 17:11
0 1 Atbildēt

Kur vienīgā? Kā jau teicu - neizturīga kārba KURA PADARA BRAUKŠANU ĻOTI GARLAICĪGU. Divi mīnusi - viens mīnuss lietošanā, otrs uzturēšanā. Ar to par maz? Protams, es saprotu ka mums ir tāda cilvēciņu suga, kam mašīna +/- ir domāta lai nīktu dižās pilsētas sastrēgumos, bet tā ir situācija, kur jādomā nevis kura kārba ir ērtāka lai stumdītos, bet gan kurš transportlīdzeklis ērtāks...

Man nav "bail no visa datorizētā" - bet man nepatīk pārmērīgs puņķainas elektronikas daudzums, jo sevišķi ja pastāv nopietni drošības riski. Dažus gadus atpakaļ tas piemērs ar chrysler bija uzskatāma demonstrācija - ja to caurumu būtu pamanījuši nevis labie čaļi bet sliktie čaļi, varētu taisīt visādus sūdus ka maz neliekas. Kā arī - savu mašīnu ES VĒLOS VADĪT PATS - un nevis - ko dažādi vadības bloki atļauj, to drīkst darīt, ko neatļauj, to darīt nevar.

P.N. "roka uz sievas kājas" ir šausmīgi muļķīgs arguments - tu laikam brauc ar kādu Up'u vai kaut ko tamlīdzīgi maziņu, ja tu to gribi izdarīt - man golfā sievas kāja atrodas pārāk tālu no manas labās rokas lai tas būtu ērti, un man tomēr ir elkoņbalsts - es izvēlos elkoņbalstu...

Conqueror 17.oktobris 2019 19:53
0 0 Atbildēt

Nu pirmais iespaids var būt mānīgs, jāpabraukā, tad varēs secināt

koko 17.oktobris 2019 20:46
6 3 Atbildēt

Manuālis arhaisks..? Es, piemēram, braucu ar 19. gada tiguānu manuāli. Un ne tapēc, ka ir kādi apstākļi, bet tā gribu.

HE 18.oktobris 2019 9:14
1 1 Atbildēt

Ar tiem automāta braucējiem kaut kas nav ,LV pat var iegūt speciālu vadītāja apliecību ''automātistiem', tikai viens bet ar manuālo braukt NEDRĪKST.'

VW 18.oktobris 2019 20:25
0 0 Atbildēt

Msh - Tev kādreiz ir bijis auto ar DSG? Kur jūs visi gudrinieki gūstiet to pārliecību, ka viss ir s...ds. Man visas mašīnas ir bijušas ar minēto kārbu un nekad nav bijušas nekādas problēmas. Jā, visi auto ir pirkti jauni, nevis tipa lietoti un nenop...sti.

Tu visu dramatizē un no malas izskaties pēc veca perdeļa, kurš pats saprot, ka laikam līdz vairs netiek, bet atzīt to atklāti negribi. Attiecīgi iestājas visa noliegšana.

Nebaidies aiziet kā viencexperts ar sirdi? Viņu arī tas apbižotā puišeļa sindroms bija pamatīgi skāris, skaties, jau labu laiku kā pazudis.... pat mazliet skumji paliek....

Par elektroniku tas pats....

Agaga 18.oktobris 2019 20:53
0 0 Atbildēt

Viss labi- vajadzēja liecināt, kad prasīja.

msh 19.oktobris 2019 0:12
0 0 Atbildēt

Nav bijis, cerams ka arī nebūs - kā jau minēju agrāk, mašīnai ir jāpielāgojas man, nevis man mašīnai - motoram ir jāgriežas uz tādiem apgriezieniem, kā es vēlos, un nevis man jāpiecieš ka invalīdu kārba slēgājas kā tai labpatīkas, un man jāpielāgo savs braukšanas stils tai. Kaut kā vienmēr izbraucot ar parastajiem tomātiem, tie vienmēr ir centušies uzspiest savu braukšanas stilu man; man kaut kā trūkst pārliecības ka DSG ir savādāks Un jā, ar elektroniku ir tieši tas pats, tieši tā - vienīgās elektronikas ierīces, kurām es atļauju maisīties starp mani un riteņiem ir kruīza kontrole [slēdzis uz stūres to izslēdz elektriski], un, pieļautu arī ABSu, pie noteikuma ja viduskonsolē ir poga, ar kuru to atslēgt - man nevajag visādus mēslus kas man mācītu kā man braukt vai darītu kādas citas lietas manā vietā - paldies, mašīnu joslā noturēt es spēju pats, pats arī spēju izlemt kad jāmet pa nažiem un to izdarīt [lasītie automātiskās avārijas bremzēšanas sistēmu gļuki ir vienkārši fantastiski - man patika variants, kur 2016. gada subāram tā sistēma, priekšā braucošajai mašīnai nogriežoties no ceļa, redz uz ceļa stāvošu "spoku mašīnu" un met pa nažiem - ar tādu mašīnu braucot ne tikai jāuzmana vai nav jābremzē, bet arī jāuzmana situācijas, kur mašīna bremzēs kad to nevajag... ], varētu vēl paturpināt.

Laikam es tiešām līdzi netieku - man kaut kā sirdij tuvas astoņdesmito gadu mašīnas - vieglas un ar savam svaram adekvātiem motoriem - un pabraucot ar kaut ko jaunāku, tur neko sevišķi interesantu nesaskatu, nerunājot nemaz par to ka šī gadsimta mašīnas nav sevišķi lietojamas - tās kas it kā būtu normālas mašīnas, ir lowraideri, bet ja gribas adekvātu klīrensu - jāņem bezjēdzīgi liela kaste...

msh 19.oktobris 2019 9:36
1 0 Atbildēt

Man nejauši gadījās ieraudzīt internetā ļoti patiesu memi...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 5

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti