Alpina ierodas ar 303 km/h ātro B3 sedanu (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 24.oktobris 2019 13:43

Vācijas autoražotājs Alpina, kas savus jaudīgos sedanus un universālus izgatavo par pamatu ņemot BMW standarta produkciju, uz Tokijas autoizstādi atvedis 303 km/h ātro B3 sedanu.

Alpina modeļiem jau tradicionāli ir labs noiets tieši Japānas tirgū, tādēļ arī šī gada Tokijas autoizstāde nav atstāta bez jaunumiem. Uz uzlecošās saules zemi vācieši atveduši jaunās paaudzes B3 sedanu – 462 Zs (700 Nm) jaudīgu sedanu, kas komplektā ar pilnpiedziņu un 8AK 100 km/h sasniedz 3,8 sekundēs, 200 km/h – 13,4 un var paātrināties līdz 303 km/h. Alpina B3 Touring universāls ir nedaudz lēnāks - 100 km/h un 200 km/h tas sasniedz attiecīgi 3,9 un 13,9 sek., bet maksimālais ātrums ir apaļi 300 km/h. Toties Touring ir praktiskāks parsedanu (480 l) un savā bagāžas nodalījumā var ietilpināt 500 – 1510 litrus.

Ražotāja norādītais kombinētais degvielas patēriņš B3 sedanam – 9,8 litri uz 100 km.

Alpina automobiļi ir dārgi, taču jau bāzē ārkārtīgi labi nokomplektēti. B3 pamata komplektā būs elektriski regulējami un apsildāmi sporta sēdekļi ar atmiņas funkciju šoferim, Live Cockpit Professional ar WLAN Hotspot pieslēgvietām, trīs zonu automātiskā klimatkontrole, apsildāma stūre ar ādas apdari, pašaptumšojošs salona spogulis, bezvadu uzlāde tālrunim, komforta apgaismojums, HiFi mūzika, salona ādas un koka apdare,  LED starmeši, adaptīvā balstiekārta, aizmugures piedziņa ar pašbloķējošo diferenciāli, aktīvais motora parsegs, Alpina izplūdes sistēma ar četriem izvadiem.

Elektronisko palīgu klāstā brīdinājums par sadursmi un automātiskās City bremzes, adaptīvā kruīzkontrole ar automātiskās bremzēšanas funkciju, vadītāja noguruma uzraugs, braukšanas režīmi ar ECO PRO, COMFORT+, COMFORT, SPORT, SPORT+ un ADAPTIVE iestatījumiem.  

 
Visi komentāri
 
LMT 24.oktobris 2019 14:29
2 5 Atbildēt

Ar to garo aizmuguri - nožēlojams! Otrs konfekte!

WALA 25.oktobris 2019 10:15
1 2 Atbildēt

Vienam māte , otram meita, nezinu kāpēc bet no 3-nieciņiem man vienmēr kopš E30 laikiem patikuši tieši universāļi.

Conqueror 24.oktobris 2019 19:15
0 0 Atbildēt

šitas labs

Aaa 25.oktobris 2019 17:38
4 2 Atbildēt

Radari saturās

BITE 26.oktobris 2019 22:17
1 0 Atbildēt

Ierunājās čalis kas brauc ar opeli

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti