Divas nedēļas pirms jaunās Škoda Octavia pirmizrādes čehu ražotājs dalījies ar jaunu informāciju par savu populārāko modeli.
Škoda atklājusi, ka ceturtās paaudzes modeļa garums būs 4689 mm (+22 mm liftbekam, +19 mm universālam), platumam pielikti 15 mm (tagad 1829 mm), bet riteņu bāze palikusi iepriekšējā (2868 mm). Bagāžas nodalījuma tilpums liftbekam un universālam pieaudzis attiecīgi par 32 un 30 litriem.
Eiropas tirgum sagatavots 1,5 litru benzīna motors ar 150 Zs, 2,0 litru motors ar 190 Zs, kā arī 1,0 litru agregāts ar 110 Zs, savukārt dīzeļus pārstāv divlitru dzinējs ar 150 un 200 Zs. Versijas ar DSG kārbu komplektētas 48V starterģeneratoru.
Jaunās Octavia klāstam pievienosies divi hibrīdi uz 1,4 litru turbo motora bāzes ar 204 vai 245 Zs jaudu, kā arī 130 Zs jaudīga versija, kas darbojas ar gāzi. Plānota arī jaudīgā RS modifikācija, kas iegūs 300 Zs un pilnpiedziņu.
Galvenās dizaina pārmaiņas jaunās Octavia tēlā raksturo atteikšanās no četracu optikas un pāreja uz stilu, kas līdzinās modernizētajai Superb. Automobilim kļūs pieejamas tādas ekstras, kā Matrix priekšējie lukturi, digitālais informācijas panelis, krēsli ar ventilācijas un masāžas funkciju, projekcijas displejs.
Jaunās paaudzes Octavia pirmizrāde notiks 11. novembrī.
2 dīzeļi, tāpat kā jaunajam Golf
Nu tad varbūt kāds smagi ...irš un nekur tuvāko gadu 20 laikā dīzeļi nepazudīs..
paši dīzeļi jau nepazudīs, bet, iespējams, no ražošanas izies, ja neatradīs vēl kādu efektīvu veidu, kā samazināt izmešus.
Ar dīzeļiem gan jau brauks vēl gadus 40, ja ne vairāk, bet, visticamāk ar neekoloģiskajiem lielajās pilsētās nevarēs braukt.
Nekas jau nenotiek uzreiz. Šobrīd dīzeļi ir pazuduši no mazajiem auto, attiecīgi, tālāk no kompaktklases utt.
VW jau sen izziņoja, ka paliks tikai viens 2.0 tdi dīzeļdzinējs priekš lielākām automašīnām. Mazākus dīzeļus aizstāj gibrīdi.
Es gan nezinu kam jānotiek, lai attiektos no dīzeļiem komerctransportā. Šobrīd galīgi nereāli.
Kas ir gibrīdi?
hibrīds slāvijā
Jo slāvijā vissvarīgākajai lietai ir rezervēts burts "h"
Diezgan 40 gadiem nafta pietiks.
Tikai uz katru jaunu EuroX standartu dzinējam tiks kabināts klāt jauns filtra bundulis. Un par to būs jāmaksā, par apmaiņu jāmaksā, un par filtru izvāverošanu un pārčipošanu atkal jāmaksā.