Vācijas DTM (Deutsche Tourenwagen-Masters)sacīkšu sērijas vadība izšķīrusies par jaunu formātu, kas stāsies spēkā no 2022.gada.
Kā ziņo vācu izdevums Autobild, DTM plāno jaunu sacīkšu seriālu. Saskaņā ar šo plānu, 2022.gadā sacīkšu trasē dosies automobiļi ar hibrīdpiedziņu, bet vēlāk – pilnībā elektriskas automašīnas.
Lai saglabātu dinamiku un sacīkstes varētu iekļauties laika limitā, tiks pieļauta akumulatora nomaiņa, ko boksos paveiks roboti. Šādu opciju sacīkšu laikā drīkstēs izmantot tikai vienreiz.
Zināms, ka elektriskās DTM mašīnas attīstīs līdz 1000 Zs jaudu un varēs paātrināties līdz ātrumam, kas pārsniedz 300 km/h.
DTM jaunāko laiku vēsture aizsākās 2000.gadā. Sacīkstēs, kas bijja paredzētas autoražotāju rūpnīcu komandām dažādos gados par čempioniem kļuva Opel, BMW, Audi un Mercedes-Benz.
2019.gadā komandu vērtējumā uzvarēja Audi, bet individuāli – vācu autosportists Renē Rasts.
ar tādu pat veiksmi var sēdināt pie stūres robotu, kāda jēga no tām sacīkstēm vairs, no iebaro "lielos datus" analīzei, un jo tuvāk izrēķinātajam ātrumam kāds spēj noturēt jo tuvāk šams ir uzvarai. Cilvēka meistarībai nav nekādas nozīmes ja vien vispār māk uz trases trāpīt.
ko var zināt, varbūt jaunajai paaudzei tas liksies interesanti - ne velti ir tāds e-sports, kam ar realitāti nav nekāda sakara, tak daļu jauniešu pievelk kā magnēts
tas e-sports tāpat ir interesents tikai vien iesmela pēc - ir nenoteiktība, veiksme utt. jo spēlē cilvēks pret cilvēku. Elektro auto sacensība nozīmē tikai vienu - kurš pareizāk izrēķinās akumlatora noslodzes efektīvo līkni, tas principā arī vinnēs.