Tesla cels rūpnīcu Berlīnes tuvumā 19

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 13.novembris 2019 14:15

Jaunā ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmuma "Tesla Motors" rūpnīca, lai apkalpotu Eiropas tirgu, tiks bāzēta Vācijā, otrdien paziņoja kompānijas vadītājs Īlons Masks.

Masks norādīja, ka rūpnīca paredzēta netālu no jaunās lidostas Berlīnē, un tiek plānots arī šajā apvidū izveidot dizaina centru.

"Visi zina, ka Vācijas inženierija ir pirmšķirīga, un tas ir viens no iemesliem, kāpēc mēs savu Eiropas rūpnīcu izvietosim Vācijā," sacīja Masks.

Viņš gan detalizētu informāciju pagaidām nesniedza, taču pavēstīja, ka ražošanu Eiropā paredzēts sākt līdz 2021.gadam.

Tikmēr analītiķi skaidro, ka "Tesla" automobiļu ražošana Vācijā varētu veicināt tādu autoražotāju kā "Volkswagen:, BMW un "Daimler" inovācijas elektrisko automašīnu nozarē.

 
Visi komentāri
 
WALA 13.novembris 2019 15:56
0 2 Atbildēt

Intersanti no kā Tesla sabijās vairāk - vācu nopietnais konkurences leciens, vai Trampa potenciālie tarifi/sankcijas ar attiecīgu ES atbildes reakciju.

Pļurkt 13.novembris 2019 17:45
0 4 Atbildēt

Vot kāpēc Latvijā NEVIENS nopietns spēlētājs neko neceļ, kaut darbaspēks ir krietni lētāks un ne īpaši mazāk kvalificēts??

he 13.novembris 2019 18:02
2 1 Atbildēt

jo darbaspēka ir par maz šādām lielām rūpnīcām.

Viņiem vajag vairākus simtus, ja ne tūkstošus atbilstošas profesijas inženierus. Latvijā tādu skaitu pat pa visiem uzņēmumiem kopā nez vai izdotos salasīt.

he 13.novembris 2019 18:05
0 1 Atbildēt

p.s. Tas runājot par tādām pavisam lielām rūpnīcām.

Kaut ko gana grandiozu gan nesen atvēra pie Kauņas - Continental. Tāda izmēra gan it kā varētu arī Rīgas tuvumā kaut kur atvērt, tik jautājums, kas var tādu piesaistīt?

WALA 13.novembris 2019 19:00
3 3 Atbildēt

Par to ka mums par maz - protams,bet to ka Tesla vajag inženierus - pilnīgas muļķības, viņiem vajag daudz maksimāli lētus "robotiņus" kam nekā sevišķi daidz nav jāzin, un vietu kura maksimāli tuvu kādam lielam tirgum. Un vēl Tesla visticamāk cer parvilināt inženierus kas pie šādām lietām pie citiem autoražotājiem jau strādā. Un tava kvalifikācija tur ir pievienas vietas, ja neesi jau tajā līdz ausīm iekšā.

Pļurkt 13.novembris 2019 19:56
1 2 Atbildēt

A tu pamēģini darbiniekiem izmaksāt NORMĀLAS algas, kaut vai pusi no Vācijas algām, un tad paskatīsimies cik tūkstoši stāvēs pie vārtiem! Uzreiz atradīsies i atslēdznieki, i inženieri - atbrauks no trimdas un atnāks no kumpalu tirgošanas tirgū (ar inženiera stāžu un diplomiem)!

Latvānijā nevis nav strādnieku, bet nav maksātāju! Tie laiki kad masveidā gāja vergot par nenosprāgšanas pabalstu jau sen kā ir beigušies.

s 14.novembris 2019 6:53
4 0 Atbildēt

Jā, jā noteikti.

Ja cilvēks ir inženieris viņam nekādas lupatas tirgū nav jātirgo, viņu vienkārši nav! Un es runāju par sertificētiem inženieriem nevis kaut, kādiem kuri pabeiguši augstskolu (to var izdarīt jebkurš), un tad vēlas saņemt algu 5k, lai gan pilnīgi, pilnīgi neko nesaprot no konkrētās nozares. Vismaz šāda situācija ir ar avk/sm, un bk daļu inženieriem.

Tu runā, kā daļa tehnisko darbinieku, šādu nostāju viņi pauda, kad parādījās ukraiņu, baltkrievu uc. brigādes.

Palieliniet mums algas un nekādi iebraucēji nebūs vajadzīgi, savādi, ka viņi paši nesaprot, ka fiziski tas nav iespējams...

Pļurkt 14.novembris 2019 10:11
0 1 Atbildēt

Tu vispirms noskaidro kas ir inženieris, tad "gudri" spriedelē par sertifikātu esamību vai nepieciešamību!!

Es saprotu ka ar taviem paātrinātajiem kurinātāja kursiem ir grūti spriest par tēmām, no kurā tev nav ne vismazākās nojausmas!

s 14.novembris 2019 11:03
3 0 Atbildēt

Kāds ir Tavs amats un izglītība?

Es esmu sertificēts inženieris un darbojos šajā nozarē.

Manis pēc Tu vari tirgot humpalas ar savu izglītību - sliktam dejotājam protams arī pauti traucē...

Pļurkt 14.novembris 2019 16:17
0 0 Atbildēt

Švaks tu esi inženieris, ja reiz nesajēdz, ka ne visiem inženieriem sertifikāti ir vajadzīgi.

Taču ļoti lielai daļai profeņu absolventu sertifikāti IR vajadzīgi, bez tā frofenes diploma.

Man ir blakusdarbs, kur ir vajadzīgs sertifikāts, bet izglītība ir pilnīgi pietiekama, ja ir pamatskola pabeigta!

s 14.novembris 2019 19:03
1 0 Atbildēt

Tas ari nav manas kompetences ietvaros - zināt, kur un kam ir nepieciešams sertifikāts.

Jebkurā gadījumā stāstu no savas pieredzes, ir ļoti daudz cilvēku kuri vēlas "saņemt" lielu atalgojumu, bet nesaprot, ka tas ir "jānopelna" (protams nerunāšu par vispārējo situāciju Latvijā).

Jebkurā gadījumā, ja cilvēkam ir inženiera izglītība un loģiskā domāšana, viņam nekad nebūs jādodās tirgot humpalas, lai nopelnītu (kā Tu saki). Cilvēki kuri ir beiguši pmatskolu ir spējīgi ļoti labi nopelnīt, ja nečīkst, domā un cenšās. Ja Tev tiešām ir inženiera izglītība un tu nespej noplnīt, tad kaut kas nav ar to galvu tiešām nav kārtībā.

Pļurkt 14.novembris 2019 21:45
0 0 Atbildēt

Nu tad nomierinies!!

Ir vesels lērums bijušo inženieru, kas labāk tirgo lupatas, nekā strādā par nenosprāgšanas pabalstiem un kuriem nebija lemts aizbraukt uz Eiropu. Kurus savukārt maksā tādi kam nav nekādas izglītības, atskaitot kurinātāju kursus pēc pamatskolas "sekmīgas" beigšanas par cukurmaisu! ... un kuriem nav ne vismazākās nojausmas kas ir inženieris!!

Normāls iņženieris, kas ir mācījies vismaz 4 gadi (teiksim konstruktors), aizstāvējis diplomu, nevis paārtinātajos "kursos" par 2 gadi ieguvušais kaut kādu sertifikātiņu (teiksim rasētājs vai TEHNMIĶIS).

Pamatā visi tie kas nebija spējīgi iegūt JĒDZĪGU un pilnvērtīgu augstāko izglītību un bija laimīgi iestāties kaut kādos santehniķos, ventiļatorščikos vai kanalizācijas speciālistos arī lielās par "nopelniem bagātājiem sertiofikāteļiem"!!

autoparts777 13.novembris 2019 22:14
5 0 Atbildēt

Vācija visdrīzākais ir izvēlēta, jo:

1) lielākais autotirgus EU;

2) Teslieši nevar atrisināt ražošanas apjoma problēmu, jo ne visi grib no Vācijas braukt risināt tādas problēmas, bet Vācijā labprāt inžinieri iesaistīsies šāda uzdevuma risināšanā;

3) Teslām ir ļoti daudz Mersedesa rezerves daļu (Vācijā ir daudz dažādu apakšuzņēmēju);

4) Vācija sāka maksāt subsīdijas elektroauto iegādei;

5) Vācija iegulda lielas naudas uzlādes staciju būvniecībā;

6) Vācija aizliedz dīzeļus pilsētās;

7) VW sāks ražot elektroauto, līdz ar to pat visuzticamākais VWfans var atteikties no VW par labu Teslai;

8) un visbeidzot Teslai ir lielas problēmas ar kvalitāti, bet vārds Vācija ir sinonīms vārdam kvalitāte.

Mēs LV varam cerēt, ka mūsu apakšuzņēmēji piegādās Teslai visādas rezerves daļas, kas protams nav tik labi kā Teslas rūpnīca LV, bet tas ir daudz stabilāk nekā šprotes sūtīt lielajam lācim.

papildinaashu 14.novembris 2019 7:42
0 0 Atbildēt

Vaacijas investori ieguldiijushi Tesla akcijaas lielas naudas summas, taapeec jaasamazina neperspektiivo diizelju tehnologjiju izstraades, un jaattiista modernaas e-sisteemas tehnologjiju izstraades. Taapeec redzam vispaareeju diizelju tehnologjiju noliegumu un paarspileetas raizes par ekologjijas pasliktinashanos. No biznesa viedoklja, razjojot Teslu var vairaak nopelniit!

HE 14.novembris 2019 10:05
2 0 Atbildēt

Šitais ir riktīgi smieklīgi:

8) un visbeidzot Teslai ir lielas problēmas ar kvalitāti, bet vārds Vācija ir sinonīms vārdam kvalitāte.

Vācijā auto pamatā taisa turki, krievi , daudzi postsociālistiksko valstu pārstāvji, vācieši tikai inženieri

Pļurkt 14.novembris 2019 10:17
0 2 Atbildēt

2) Vācu inženieris brauc ārpus Vācijas tikai un vienīgi pie noteikuma, ja viņam maksā viņa stundu tarifa likmi sākot ar momentu kad viņš aizslēdza savas mājas durvis un līdz momentam kad šis atslēdza tās durvis atgriežoties atpakaļ, + ja tiek apmaksāts pilnīgi viss kamēr viņš ir prom, tai skaitā pāris litri alus pie vakariņām (nu izņemot zālīti un maukas)!

Mums izsaukt vācu inženieri uz Latviju par 2 DARBA DIENĀM izmaksāja 4 t Eur +.

Un tas ir VIENMĒR, ja kāds ir sasapņojies kaut ko citu.

HE 14.novembris 2019 10:40
1 0 Atbildēt

Mēs daram savādāk , visus viņu kasjakus fūrē iekšā un prom uz fāterlandi , lai čakarējās paši , galu galā par visu ir samaksāts.

Pļurkt 14.novembris 2019 16:19
0 0 Atbildēt

Vairāku mēnešu dīkstāve izmaksā vēl dārgāk, jo bijām spiesti parakstīt PIEŅEMŠANAS aktu un nezaudēt Eiropas naudas uzmetējceltnieku un uzmetējiestādītāju firmu dēļ!

Nja 14.novembris 2019 18:16
2 0 Atbildēt

Lūdzu atsauci uz - Vācija aizliedz dīzeļus pilsētās! Tas ka aizliegti Eiro 1-3 nenozīmē ka tas ir karš pret dīzeli kopumā, un nejau Vaksts, bet atsevišķas pašvaldības!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti