Neveiksmīgs tests - pircējs sadauza 241 000 eiro vērtu Porsche 911 GT2 RS 18

 

Foto: Ekrānbilde no twitter.com/SWP_Roads

iAuto | 13.novembris 2019 15:20

Potenciālais pircējs devies testa braucienā ar jaudīgo un dārgo sporta auto Porsche 911 GT2 RS, taču iekļuvis avārijā jau pēc dažiem simtiem metru.

Porsche dīlerim Velsas galvaspilsētā Kardifā oktobra beigas izvērtās pavisam savādākas nekā tika cerēts. Uzņēmums bija tuvu tam, lai noslēgtu līgumu ar kādu klientu, kas vēlējās iegādāties jaunu  911 GT2 RS – 700 Zs jaudīgu sporta auto, kas maksā 207 000 mārciņu (241 000 eiro), taču testa laikā automobilis tika sadauzīts.

Kā raksta britu mediji, pirms pirkuma pircējs vēlējās izmēģināt automašīnu un šādu atļauju arī saņēma, taču izbraucot uz galvenās ielas un uzņemot ātrumu, vīrietis netika galā ar 700 Zs jaudīgās mašīnas vadību un ietriecās tajā pašā virzienā braucošajos spēkratos, iesaistot avārijā vēl piecus transportlīdzekļus.

Avārijā cilvēki nav cietuši, taču negadījuma iemeslus vēl nāksies noskaidrot – neveiksmīgais testētājs apgalvo, ka Porsche nav nostrādājušas bremzes.

Atgādināsim, ka Porsche 911 GT2 RS 100 km/h sasniedz 2,8 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 340 km/h. Vācu ražotājs solījis izgatavot vien 1000 šādas automašīnas.

 

 
Visi komentāri
 
Derglis 13.novembris 2019 16:08
27 4 Atbildēt

Pilnīgi skaidrs, ka šim pircējam šāda mašīna nav vajadzīga.

tas gan 13.novembris 2019 16:47
0 0 Atbildēt

vairs jau nē

LMT 13.novembris 2019 16:49
1 2 Atbildēt

Redz kā ir, ka grib ietaupīt uz bremzēm!

WALA 13.novembris 2019 17:19
18 3 Atbildēt

Nebūs jau pirmā reize kad kads nobremzēt mēģina ar gāzes pedāli, reizēm pat spiežot līdz grīdai.

WALA 13.novembris 2019 17:21
3 2 Atbildēt

un vēl var būt ka šim ir oglekļa škiedras bremzes, ja to nezina un arī ar tām braukt nemāk - auzas garantētas.

kk 13.novembris 2019 19:21
7 0 Atbildēt

Ja? Un kādēļ?

Esi braucis ar auto kuram ir šādas bremzes? Es esmu, tādēļ vēlētos uzzināt, kādēļ no tevis šāds apgalvojums?

WALA 13.novembris 2019 19:26
0 0 Atbildēt

vai drīkst uzzināt uz kāda auto tad kk ir tādas bremzes lietojis ?

ZZ 13.novembris 2019 19:44
6 0 Atbildēt

es neesmu braucis un neesmu dzirdējis par kaut kādām īpatnībām, tādēļ tiešām interesanti, ja nu gadījumā "KK" neatbild

WALA 13.novembris 2019 20:02
1 0 Atbildēt

Ir dažādas tehnoloģijas oglekļa šķiedras bremzes, un arī KK var būt taisnība, bet principā auksts karbons praktiski nebremzē. Tāpēc man gribējās atrats konkrētas Porkas users manual.

Tad 13.novembris 2019 20:20
0 0 Atbildēt

Dīlerim jāatņem licence

kk 13.novembris 2019 20:16
0 0 Atbildēt

M5

WALA 14.novembris 2019 9:47
0 0 Atbildēt

ņemot vērā KK par M5, un to ko es paslasīju par Porsche Ceramic Composite Brakes - maz ticams ka bremžu aukstuma dēļ. Standarta rūpnīcas oglekļa-keramsikās bremzes ar standarta klučiem - nav tur tāda nebremzēšanas efekta ar aukstiem diskiem, bet izteikti tāda problēma ir jau mainītiem aftermarket. Un lai arī baigi neesmu tajā iedziļinājies - man škiet ka problēma ir tieši tajā ka nav labi saskaņoti bremžu kluču komponenti ar oglekļa diskiem - (vai nu teholoģiski ne pārāk labi saderīgi uzlikti vai arī kāds speciāli uzlicis kombināciju kas labi strādā tikai trasē).

te aŗi ilustrācija tam kas var notikt ar oglekļa bremžiem ,ja neuzmanās - efekts ap 1:00 :

kk 14.novembris 2019 10:58
0 0 Atbildēt

Es pat neskatīšos to video!

Kāda starpība, kur kāds kaut ko aftermarket ieliek? Tad jau vispar neparko nevar diskutēt, jo kāds vienmēr kaut ko, kaut kur var ielikt!

Es vairāk par to, ka tavs apgalvojums nav pareizs. Visiem "ielas" auto bremzes strādās, ļoti labi arī aukstas, un šis porš nav izņēmums! Un nav tur vaidzīgas nekādas spec iemaņas, ja neskaita to, ka kvalitatīvai ātrai auto vadīšanai, nepieciešama prasme. Pofig ir tur tādas bremzes, vai nav, tas nav svarīgi šajos gadījumos.

WALA 14.novembris 2019 11:46
0 0 Atbildēt

Video arī nav nemaz tev mērķēts. Lai arī man nav taisnība par konkrēto Porsche, un aŗi par tvau M5 - tomēr arī tev nav taisnība par to ka "visi ielas auto ar standarta bremzēm" strādās ka šie divi. PIlnīgi jauni kas nāk ārā šobrīd - par 99,9% - jā, bet tie jorpojām nav visi auto kas tiek ražoti, neamz nerunājot par vecākas paaudzes auto !

kk 14.novembris 2019 14:05
3 0 Atbildēt

Tad problēma ir kur citur. Automašīnām kuras var legāli piedalīties celu satiksmē tākā būtu jābūt aprīkotām ar bremzēm kuras labi strādās ari aukstas, tas nekas, ka uzsilstot strādās vēl labāk. Ja tā nav, tad tas ir pilnīgs sviests, sak palaidīsim sporta automašīnu uz koplietošanas ceļiem bez bremzēm...

P.s. Tas nebija mans m5 (bet auto labs)

Vernons 13.novembris 2019 19:15
15 2 Atbildēt

Tādi auto jātirgo pie Nirburgringas trases! Vispirms nodemonstrē veikala angažēts pilots, lai pircējas saprot ko viņš pērk. Prātu par naudu nenopirksi.

Kanibaals 13.novembris 2019 22:02
4 1 Atbildēt

Ar Lambo un Ferrari ar bieži pircējiem šādi gadās, netiek pat līdz mājām.

R 15.novembris 2019 7:04
0 0 Atbildēt

Žēl mašīnas. Pat ja apdrošinātāji iesprings, 1/1000 jau vairs nebūs tāds kā agrāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti